Aurinko nousee

Mysteriet

Tänään Helsingissä klo 9.04 ja Oulussa klo 10.00

Vielä on kuitenkin pimeää kuin lakupussissa...

Huomenta!
Millä mielellä?

122

2872

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tolho

hermostuu ko taas sanon notta hyvällä mielellä ollaan ;oD
      soon kuules kolmisen viikkoa ja sitte alakaa päivät piteneen..joka päivä saajaan enämpi valoa..eiks oo ihanata :o))
      nii..huomenta hyvää :o)

• Mysteriet

Hyvä tuuli on uusiutuva luonnonvara - ainaski meillä ;D

Se on tänkuun 22 päivä, ko on kaikkeist lyhin - sit mennäänkin kevättä kohti, että kohina käy ;D
        Mahretaaks me villiintyä valla..? ;D

• tolho
        Mysteriet kirjoitti:

Hyvä tuuli on uusiutuva luonnonvara - ainaski meillä ;D

Se on tänkuun 22 päivä, ko on kaikkeist lyhin - sit mennäänkin kevättä kohti, että kohina käy ;D
        Mahretaaks me villiintyä valla..? ;D

*unelmoi kaikest jänskästä*
        jaa jaa..en oikeen ossaa tuaho villiintymiseen sanoo mitään..jos tällaanen pökkelö voi villiintyy ni sitte..mut tuskinpa sitä ulospäi huomaa..ehkä.. :o)))
        voi voi..ny mää haaveilen kesäst sitte..*romantisoi ja kaikkee*

• Mysteriet
        tolho kirjoitti:

*unelmoi kaikest jänskästä*
        jaa jaa..en oikeen ossaa tuaho villiintymiseen sanoo mitään..jos tällaanen pökkelö voi villiintyy ni sitte..mut tuskinpa sitä ulospäi huomaa..ehkä.. :o)))
        voi voi..ny mää haaveilen kesäst sitte..*romantisoi ja kaikkee*

Tähän aikaan vuodest pikkasen vaikee kuvitella ees, et sielt se tulee... mää luule et mää villiinny valla ja ole iha mahroto - niin ko mää en ny sitä olisis ;D
        Kesä mää makkaa vaa - ko härski silli ;D

• tolho
        Mysteriet kirjoitti:

Tähän aikaan vuodest pikkasen vaikee kuvitella ees, et sielt se tulee... mää luule et mää villiinny valla ja ole iha mahroto - niin ko mää en ny sitä olisis ;D
        Kesä mää makkaa vaa - ko härski silli ;D

muutako..no joo.. ;oD mää oon kesäl ko aropupu..ain menos ko mikäki..pärrällä mää ajelen suamee ristiin ja rastiin, sin sun tän ko miäletön :o)) talvisi mää pakkaan oleen nii laisk..mistää tahro mittää tulla..

ny ratiostaki sit tulee "kesä tää kohta taakse jää.." ♪ *huoksista*

• Mysteriet
        tolho kirjoitti:

muutako..no joo.. ;oD mää oon kesäl ko aropupu..ain menos ko mikäki..pärrällä mää ajelen suamee ristiin ja rastiin, sin sun tän ko miäletön :o)) talvisi mää pakkaan oleen nii laisk..mistää tahro mittää tulla..

ny ratiostaki sit tulee "kesä tää kohta taakse jää.." ♪ *huoksista*

Pärrän kyydis ainaki tuulettuu... ;D
        Mää teen ain piänt kuolemaa kesäsi ko o kuuma - suotta mulle ain huuretaan; tuu pois sielt järvest jo, sul o huulekki iha siniset :P
        Mää taira kans sellase menopeli hommat - tukka hulmute mää kurvailisi ittelleni viileemmä olo *haaveilee kesäst kans*

• tolho
        Mysteriet kirjoitti:

Pärrän kyydis ainaki tuulettuu... ;D
        Mää teen ain piänt kuolemaa kesäsi ko o kuuma - suotta mulle ain huuretaan; tuu pois sielt järvest jo, sul o huulekki iha siniset :P
        Mää taira kans sellase menopeli hommat - tukka hulmute mää kurvailisi ittelleni viileemmä olo *haaveilee kesäst kans*

mää kans hikoile kesäsi ko ylisyötetty jouluporsas..mut viimme viikolla kuulin et hikinen naine on kuulema sexy!!?? ;oD jaaa-a..tuskimpa ny niiiiiiin hikine sentäs :o)))

• Mysteriet
        tolho kirjoitti:

mää kans hikoile kesäsi ko ylisyötetty jouluporsas..mut viimme viikolla kuulin et hikinen naine on kuulema sexy!!?? ;oD jaaa-a..tuskimpa ny niiiiiiin hikine sentäs :o)))

Taisi tarkoittaa hieman toisella tavalla saatua hikeä...*köh - röh* ;D

Mää menenki täst varmuure vuaks suihkuu... ;D

• Tok-Fia

peessä jouluna:))oho...ja het aamusta:))

Pirteämpi olen tänään kun ei sada:))
      Huomenta!

• Mysteriet

Tääl tulee vettä kuin Esterin... no sieltä ;D
        Vaan eipä tarvi nokkaansa laittaa ulos ihan heti...

Kaupassa pitää päivällä käydä - ja muistaa laahata huominenkin eväs, muutoin kääriydyn vilttiin ja nyykähdän soffannurkkaan möllöttämään... ;D

Ei ku hyvä mieli on - valoisa ;D

• Tok-Fia
        Mysteriet kirjoitti:

Tääl tulee vettä kuin Esterin... no sieltä ;D
        Vaan eipä tarvi nokkaansa laittaa ulos ihan heti...

Kaupassa pitää päivällä käydä - ja muistaa laahata huominenkin eväs, muutoin kääriydyn vilttiin ja nyykähdän soffannurkkaan möllöttämään... ;D

Ei ku hyvä mieli on - valoisa ;D

minäkin viihdyn..mutta ei auttanut muu kun laahustaa töihin tänäkin aamuna:))

Mutta kohta on joulu ja saa tovin hengähtää:)

• tolho

mut saanks kysyy että mikä se pee on? *viatonna*

huommenta Tee-Äffä :o)

• Mysteriet
        Tok-Fia kirjoitti:

minäkin viihdyn..mutta ei auttanut muu kun laahustaa töihin tänäkin aamuna:))

Mutta kohta on joulu ja saa tovin hengähtää:)

Jouluna pitää pakertaa...
        Onneksi silloin on usein rauhallista töissä ;D

Kuuluuko Sun Jouluusi telkkarinkatsomista, lukemista ja joulukarkkien syömistä?
        Lasten piirrettyjä tulee ainakin minun katsottua - joka vuosi ;D

• Tok-Fia
        Mysteriet kirjoitti:

Jouluna pitää pakertaa...
        Onneksi silloin on usein rauhallista töissä ;D

Kuuluuko Sun Jouluusi telkkarinkatsomista, lukemista ja joulukarkkien syömistä?
        Lasten piirrettyjä tulee ainakin minun katsottua - joka vuosi ;D

syön kuin hevonen:))aahh..kinkkua ei voita mikään. Karkkeja popsin myös niin että pitäisköhän tilata jo aika hammaslääkäriin:))

Piirretyt ei mua niin kamalasti kiinnosta,mutta joitakin filmejä aion katsoa...siinä soffalla löhötessä:))

• Tok-Fia
        tolho kirjoitti:

mut saanks kysyy että mikä se pee on? *viatonna*

huommenta Tee-Äffä :o)

sorry kun en nähnyt sun viestiä:((..joo...tuo pee on se ai..saakutti...kärsiikö sanoa?

• DoeJohn

Naamaa väsyttää mutta kroppa ihan hereillä. Pimeää tosiaan kuin .. no arvaatte missä .. Onnex ei enää sada kuten eilen illalla. Tuossa sateessa on toki hei hyvät puolensa rutikuivan kesän jälkeen. Haja-asutusalueella asuvat lienevät samaa mieltä, kun kaivoissa on taas vettä millä huuhdella vaikka hampaat tai WC-pöntön.

Jahas .. jospa yrittäis vähän keskittyä töihin .. laiskottaa ..

• Mysteriet

Mulla kun on useinmiten toistepäin - suu on hereilllä ja toimii, vaikka kroppa vetelis sikeitä ;D

Maa ei vaan jaksa enää paljoa vettä imeä - niin on ojat täynnä ja pellot muistuttavat enemmän riisiviljelmiä...

Jaksa hetki vielä - pian on kahviaika ;D

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Mulla kun on useinmiten toistepäin - suu on hereilllä ja toimii, vaikka kroppa vetelis sikeitä ;D

Maa ei vaan jaksa enää paljoa vettä imeä - niin on ojat täynnä ja pellot muistuttavat enemmän riisiviljelmiä...

Jaksa hetki vielä - pian on kahviaika ;D

.. lisää kaffea .. pitääpä muistaa lisätä tuo addiktio profiiliini ..

Meillä omassa työhuoneessamme muodostunut vuosien varrella aamukahvisessio jo klo 08.30. Onkohan mitenkä poikkeuksellista? Eikös suurin osa yleensä ole kahvilla klo 09 maissa?

• Mysteriet
        DoeJohn kirjoitti:

.. lisää kaffea .. pitääpä muistaa lisätä tuo addiktio profiiliini ..

Meillä omassa työhuoneessamme muodostunut vuosien varrella aamukahvisessio jo klo 08.30. Onkohan mitenkä poikkeuksellista? Eikös suurin osa yleensä ole kahvilla klo 09 maissa?

Keittelin juuri myös... ;D

Mun työpaikalla kokoonnutaan kahville yleensä 00.30 ja toisen kerran 03.30... päivätöistä on niin kauan aikaa, etten muista milloin tuli kahviteltua...

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Keittelin juuri myös... ;D

Mun työpaikalla kokoonnutaan kahville yleensä 00.30 ja toisen kerran 03.30... päivätöistä on niin kauan aikaa, etten muista milloin tuli kahviteltua...

Yövartia vai -pöllö? Tosin pöllöt ei tee töitä .. net vain kukkuvat yöaikaan miten milloinkin ja sekoilevat täyskuun aikaan .. entisessä elämässä niitäkin näki paljon ..

• Mysteriet
        DoeJohn kirjoitti:

Yövartia vai -pöllö? Tosin pöllöt ei tee töitä .. net vain kukkuvat yöaikaan miten milloinkin ja sekoilevat täyskuun aikaan .. entisessä elämässä niitäkin näki paljon ..

Laakista oikea arvaus ;D

Pöllönhommiahan ne useinmiten tuntuu olevan - vaan viihdyn kyllä... ;D

Sulla siisti sisätyö?

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Laakista oikea arvaus ;D

Pöllönhommiahan ne useinmiten tuntuu olevan - vaan viihdyn kyllä... ;D

Sulla siisti sisätyö?

Joskus kauan sitten letkunjatkeena huoltiksilla 3-vuorohommissa. Nyt työnä ja harrastuksena tietokoneet. Töissä 08-16 ja muu aika sitten enemmän tai vähemmän harrastellen .. muutakin onnex kuin koneita .. Pöllönhommaa tääkin usein on, kuten monet muutkin puuhat ..

• Mysteriet
        DoeJohn kirjoitti:

Joskus kauan sitten letkunjatkeena huoltiksilla 3-vuorohommissa. Nyt työnä ja harrastuksena tietokoneet. Töissä 08-16 ja muu aika sitten enemmän tai vähemmän harrastellen .. muutakin onnex kuin koneita .. Pöllönhommaa tääkin usein on, kuten monet muutkin puuhat ..

Huoltiksillehan ne kaikki pöllöt hiipii aina öiseen aikaan... ja, täydenkuun möllöttäessä taivaalla, hulina on melkoinen ;D

Työ ja harrastus... kuulostaa mukavalle ja toisaalta... viha/rakkaus-suhteelle varmaankin ajoittain?

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Huoltiksillehan ne kaikki pöllöt hiipii aina öiseen aikaan... ja, täydenkuun möllöttäessä taivaalla, hulina on melkoinen ;D

Työ ja harrastus... kuulostaa mukavalle ja toisaalta... viha/rakkaus-suhteelle varmaankin ajoittain?

Täydenkuun aikaan näkyy sellaisia hyypiöitä, joita ei muulloin näe missään. Mistä ihmeestä net sikiävät? Tuota tuskin uskoo kukaan muu kuin net, jotka ovat öisin jonkin sortin palvelutehtävissä!?

Kyllä tässä kehittyy välistä viha/rakkaussuhde joo. Pakko myöntää .. Iltaiset keskustelut ystävien ja Suomi24:ssa muualla mukavaa vastapainoa .. Pitää muistaa yrittää pitää kyllä normaaliakin elämää yllä .. no, son toinen juttu se ..

• Mysteriet
        DoeJohn kirjoitti:

Täydenkuun aikaan näkyy sellaisia hyypiöitä, joita ei muulloin näe missään. Mistä ihmeestä net sikiävät? Tuota tuskin uskoo kukaan muu kuin net, jotka ovat öisin jonkin sortin palvelutehtävissä!?

Kyllä tässä kehittyy välistä viha/rakkaussuhde joo. Pakko myöntää .. Iltaiset keskustelut ystävien ja Suomi24:ssa muualla mukavaa vastapainoa .. Pitää muistaa yrittää pitää kyllä normaaliakin elämää yllä .. no, son toinen juttu se ..

Meidän vakkarihuoltiksen eräs, jo eläkkeelle jäänyt, myyjä sanoi heitä aina kuun lapsiksi... =)
        Hän "uhkaili" aina, vielä töissä ollessaan, kirjoittavansakirjan kaikesta siitä, mitä 40-vuotisen uransa aikana on nähnyt ja kokenut... pitää varmaan soittaa ja kysäistä, tuleeko jo ensi jouluksi bestseller-listan kärkeen... ;D

Sama juttu taitaa olla itse kunkin töissä - on parhaimmillaan elämäntapa ja pahimmillaan kivireki...

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Meidän vakkarihuoltiksen eräs, jo eläkkeelle jäänyt, myyjä sanoi heitä aina kuun lapsiksi... =)
        Hän "uhkaili" aina, vielä töissä ollessaan, kirjoittavansakirjan kaikesta siitä, mitä 40-vuotisen uransa aikana on nähnyt ja kokenut... pitää varmaan soittaa ja kysäistä, tuleeko jo ensi jouluksi bestseller-listan kärkeen... ;D

Sama juttu taitaa olla itse kunkin töissä - on parhaimmillaan elämäntapa ja pahimmillaan kivireki...

.. kyllä tuollaiseen 40-vuotiseen taipaleeseen mahtuu vaikka mitä ..

Nyt vasta pääsin kaffelle .. mmm .. kyllä tää tästä ..

• Mysteriet
        DoeJohn kirjoitti:

.. kyllä tuollaiseen 40-vuotiseen taipaleeseen mahtuu vaikka mitä ..

Nyt vasta pääsin kaffelle .. mmm .. kyllä tää tästä ..

Mitä kuuluu mukaan - sokeria, maitoa, kermaa..?
        Tuleeko pullaa kanssa?

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Mitä kuuluu mukaan - sokeria, maitoa, kermaa..?
        Tuleeko pullaa kanssa?

tietenkin. Aromit kohdallaan, eikä tarvii koskaan tuskailla, jos ei olekaan jotakin nuista kolmesta tarjolla. Keksin otan jos on tai sitten tummaa suklaata työpöydän laatikosta .. Aaaarrrgghh .. se onkin päässyt loppumaan ... Nyt tuli paha paikka ..

• tuffe

Teippasin suunpielet hymyyn, ja heti löytyi postiviisia juttuja :) kuten kaapista vaahtokarkkia... vahinko vaan että nyt on niin kireä hymy ettei sinne väliin mitään karkkeja tungeta :/

Mutta oikeasti, eikö näytäkin kivalta kun nurtsit ja pellot ovat ihan vihreenä, mua ainakin alkoi eilen naurattaa se. Ja muuten, enää 17 pv ja taas mennään päin valoisampaa vuodenaikaa :)

• Mysteriet

Tarttis olla webbikamera - tai ainakin sen tarttis olla päällä... voi olla että mun mielikuvitusverkkokalvoilta ei koko päivänä vaihdu kuva, missä koitat tunkea vaahtokarkkeja teipattuun suuhusi... ;D *repee*

Mulle kelpaa vallan mainiosti nuo nurmikot tuollaisena... kaikki talkkarit varmaan yhtyy samaan kuoroon...
        Eipähän tartte palella ;D

• meriv

Toissayönä tuli hieman epätodellinen olo.

Katselin puolen yön aikaan ikkunasta ja näytti aivan alku-tai loppukesän aamuyöltä. Sellainen pehmeä hämärä..ei pimeyttä.

Outoa.

Tämän joulun trendikukkia ovatkin leskenlehti ja sinivuokkoasetelmat yhdistettyinä hiirenkorvaoksiin..

Joulusaunaankin pian saa tehdä täysin tuoreen vihdan..eli vastan.

Tontut loikkii lätäköissä haisaappaat lonksuen ja sydvestit silmillä, Pukin asetellessa rekeensä kesärenkaita.

Josko pukki tänä vuonna kierrokselle kerkiääkään, kun muori tepastelee edelleen kesähepenissä Korvatunturin tuvassa pitkän lämpimän kauden huumaamana.

Ai niin..sitä teetä..

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Tarttis olla webbikamera - tai ainakin sen tarttis olla päällä... voi olla että mun mielikuvitusverkkokalvoilta ei koko päivänä vaihdu kuva, missä koitat tunkea vaahtokarkkeja teipattuun suuhusi... ;D *repee*

Mulle kelpaa vallan mainiosti nuo nurmikot tuollaisena... kaikki talkkarit varmaan yhtyy samaan kuoroon...

tulee väkisin mieleen se asia, ettei luonto aivan häränpyllyä heittäisi, niin tää meän kasvisto on pohjoiselle pallonpuoliskolle sopeutunut ja mm. isommat puut tarvitsevat vuosikiertoonsa pimeän ja tietyn kylmyysjakson, minkä jälkeen keväällä päivän pitenemisen ja vrk-keskiarvolämpötilan mukaan tietävät - kuten moni ihminenkin talviuniltaan herättyään :D - ett nyt alkaa olla aika heräillä ..

Elikkäs vaikka toisaalta tää on ihan kiva kun ei tarvii olla pässinpökkimät kintuissa, niin kyllä saisi tulla kylmääkin välistä ..

Huomaakos tuosta tekstistäni, että olen vankka neljän eri vuodenajan kannattaja? :-D

• tuffe
        Mysteriet kirjoitti:

patentoida uusi dieetti...

Eikä muuten tarvi pahemmin hiekoittaakaan :))

• tuffe
        meriv kirjoitti:

Toissayönä tuli hieman epätodellinen olo.

Katselin puolen yön aikaan ikkunasta ja näytti aivan alku-tai loppukesän aamuyöltä. Sellainen pehmeä hämärä..ei pimeyttä.

Outoa.

Tämän joulun trendikukkia ovatkin leskenlehti ja sinivuokkoasetelmat yhdistettyinä hiirenkorvaoksiin..

Joulusaunaankin pian saa tehdä täysin tuoreen vihdan..eli vastan.

Tontut loikkii lätäköissä haisaappaat lonksuen ja sydvestit silmillä, Pukin asetellessa rekeensä kesärenkaita.

Josko pukki tänä vuonna kierrokselle kerkiääkään, kun muori tepastelee edelleen kesähepenissä Korvatunturin tuvassa pitkän lämpimän kauden huumaamana.

Ai niin..sitä teetä..

Heh, sinivuokot sopisi huomenna hyvin :))

Oisko tuo tämä sun kuvaama vihta vasta-vihta, vastakohta kesävihdalle X)

Tarttenkohan minäkin teetä...

• tuffe
        DoeJohn kirjoitti:

tulee väkisin mieleen se asia, ettei luonto aivan häränpyllyä heittäisi, niin tää meän kasvisto on pohjoiselle pallonpuoliskolle sopeutunut ja mm. isommat puut tarvitsevat vuosikiertoonsa pimeän ja tietyn kylmyysjakson, minkä jälkeen keväällä päivän pitenemisen ja vrk-keskiarvolämpötilan mukaan tietävät - kuten moni ihminenkin talviuniltaan herättyään :D - ett nyt alkaa olla aika heräillä ..

Elikkäs vaikka toisaalta tää on ihan kiva kun ei tarvii olla pässinpökkimät kintuissa, niin kyllä saisi tulla kylmääkin välistä ..

Huomaakos tuosta tekstistäni, että olen vankka neljän eri vuodenajan kannattaja? :-D

Olis se kasveillekin parempaa jos olisi lumipeitto, kun se pakkanen iskee 13.1.2007 :) sanonko vielä kellonaikaa?

Mysse taitaa vaan pelätä lumisotaa :))

• Mysteriet
        DoeJohn kirjoitti:

Tottapuhuen minäkin olen kyllä neljän vuodenajan vankka kannattaja ;D
        Toisaalta kyllä nautin tästäkin, ettei ole lunta, ettei ole paukkupakkasia - kerkeehän ne vielä tulla - helmikuussa väristään 40-asteen pakkasilla ja sulatelaan samalla kertaa varpaita, sormia, nenänpäitä ja vesiputkia - hyyyyr :/

• Mysteriet
        tuffe kirjoitti:

patentoida uusi dieetti...

Eikä muuten tarvi pahemmin hiekoittaakaan :))

Taidankin vaihtaa autoon kesärenkaat takaisin... =)

Jeesusteippidietti - semmoinen että laitetaan pätkä teippiä suun eteen ja siihen vain pillinmentävä reikä nestetankkausta varten...
        Äkkiä tulee kyllä mieleen riemu, minkä tuo nostattaisi sekä miehen, että lasten keskuudessa :/
        Akka/mutsi on dietillä - eipähän kuulu naputus ;D

• meriv
        tuffe kirjoitti:

Heh, sinivuokot sopisi huomenna hyvin :))

Oisko tuo tämä sun kuvaama vihta vasta-vihta, vastakohta kesävihdalle X)

Tarttenkohan minäkin teetä...

kukapa ei teetä tarvitsisi.

Odotas..huutelen sinulle pian ihan isommilla kirjaimilla, jos olet paikalla.

• DoeJohn
        tuffe kirjoitti:

Olis se kasveillekin parempaa jos olisi lumipeitto, kun se pakkanen iskee 13.1.2007 :) sanonko vielä kellonaikaa?

Mysse taitaa vaan pelätä lumisotaa :))

.. onpa ainakin eläimillä millä täyttää napansa .. röyh! Hups ja anteeks .. epäkohteliasta :D

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Tottapuhuen minäkin olen kyllä neljän vuodenajan vankka kannattaja ;D
        Toisaalta kyllä nautin tästäkin, ettei ole lunta, ettei ole paukkupakkasia - kerkeehän ne vielä tulla - helmikuussa väristään 40-asteen pakkasilla ja sulatelaan samalla kertaa varpaita, sormia, nenänpäitä ja vesiputkia - hyyyyr :/

siellä Hesassa on viimeksi olltu -40°C lämpötiloja? Itse muistan hyvin 84-85 talvet .. silloin oli ainakin täällä ..

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Taidankin vaihtaa autoon kesärenkaat takaisin... =)

Jeesusteippidietti - semmoinen että laitetaan pätkä teippiä suun eteen ja siihen vain pillinmentävä reikä nestetankkausta varten...
        Äkkiä tulee kyllä mieleen riemu, minkä tuo nostattaisi sekä miehen, että lasten keskuudessa :/
        Akka/mutsi on dietillä - eipähän kuulu naputus ;D

kyllä tulee ääni pillinkin läpi .. valitettavasti? :)

• Mysteriet
        DoeJohn kirjoitti:

kyllä tulee ääni pillinkin läpi .. valitettavasti? :)

No uskallampas - onko kokemuksen syvä rintaääni kun tässä puhuu ;D ?

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

No uskallampas - onko kokemuksen syvä rintaääni kun tässä puhuu ;D ?

tuollaisista konkreettisista teippauksista kokemusta, mutta muusta nasaali ääntelystä kyllä .. valitettavasti.

• Mysteriet
        DoeJohn kirjoitti:

tuollaisista konkreettisista teippauksista kokemusta, mutta muusta nasaali ääntelystä kyllä .. valitettavasti.

Valitettavasti - taitaa vaan kuulua osana erimoisiin ihmissuhteisiin - ajoittainen nasaaliääntely ;D

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Valitettavasti - taitaa vaan kuulua osana erimoisiin ihmissuhteisiin - ajoittainen nasaaliääntely ;D

.. välttämättömyyksiä? ;-D

• meriv

ihan lakupussimaista..johtuen luultavimmatusti siitä, että lakupussini on ikävästi tyhjä.

Mieli on hyvä, keveä ja hattaramainen..eli tilaa on otollisille ajatuksille.

Päivän ohjelmaan kuuluu joululeivän leipomista ja mahdollisesti charlotte rousseen tai marenkikakun tekoa..kunhan ensin pystyn päättämään kumman leivon.

Luultavasti kyllä tuon charloten..en ole aikoihin sellaista tehnytkään.

14. savukkeeton päivä aluilaan ja tunne on kuin ei olisi ikinä polttanut.

Tee on valunut..siis onneksi teekeittimen lasikannuun kuitenkin ja leipä odottelee syöjäänsä, joten kipaisenpas suorittamaan aamuvakiot..leipä tee= toimisto..

Hyvää huomenta *hymyilee*

• Mysteriet

Täälläkin jo ;D
        Huomenta *hymyilee myös*

Mä en ala - nyt iski marenginhimo!!!
        Mun lempparia on muuten Britakakku... nam ;D
        Johtunee osittain siitä, että sen tekemiseen minunkin taitoni riittävät - vai olisiko motivaatio kyllin voimallinen voittamaan esteet, mitä reseptien lukeminen/tulkitseminen yleensä aiheuttaa... ;D

• meriv
        Mysteriet kirjoitti:

Täälläkin jo ;D
        Huomenta *hymyilee myös*

Mä en ala - nyt iski marenginhimo!!!
        Mun lempparia on muuten Britakakku... nam ;D
        Johtunee osittain siitä, että sen tekemiseen minunkin taitoni riittävät - vai olisiko motivaatio kyllin voimallinen voittamaan esteet, mitä reseptien lukeminen/tulkitseminen yleensä aiheuttaa... ;D

oli ensin suunnitelmissa, mutta nyt näyttäisi kallistuvan siihen kääretorttuviritelmään.

Alkaa olemaan sairasloma lopuillaan..ja ihan oikeaan aikaan, sillä on jo tekemisen puutetta.

Uusi ajantappovälineeni on pokeri..tuo parjattu, paljon arvosteltu ja herrain teilaama nettipokeri *kikattaa*

Minun taidoillani ei pelaamalla kyllä rikastu, jos ei köyhdykkään, mutta ihan hauskaa se on ja aika kuluu.

• Mysteriet
        meriv kirjoitti:

oli ensin suunnitelmissa, mutta nyt näyttäisi kallistuvan siihen kääretorttuviritelmään.

Alkaa olemaan sairasloma lopuillaan..ja ihan oikeaan aikaan, sillä on jo tekemisen puutetta.

Uusi ajantappovälineeni on pokeri..tuo parjattu, paljon arvosteltu ja herrain teilaama nettipokeri *kikattaa*

Minun taidoillani ei pelaamalla kyllä rikastu, jos ei köyhdykkään, mutta ihan hauskaa se on ja aika kuluu.

Minä olen tehnyt varjokuvia seinille ;D
        Olen jo ihan pro-tasolla...
        Britanian kuningashuoneen jäsenet tulevat jo ihan tunnistettavasti ja tietenkin kaikki elukat, niin kuin jänikset ja petoeläimet - puhumattakaan poliitikkojen hahmoista... pirunmoinen pähkäily onkin käynyt, millaisen daamin laitan Vanhas-Matin kanssa samaan kuvaan ;D

Toinen ajantappokeino on kielenvenytys - ihan totta - olen yrittänyt saada kielenpäätä osumaan nenänpäähän, mutta tässä kohtaa fyysiset ominaisuuteni estävät jatkoharrastuksen... ;D

• meriv
        Mysteriet kirjoitti:

Britanian kuningashuoneen jäsenet tulevat jo ihan tunnistettavasti ja tietenkin kaikki elukat, niin kuin jänikset ja petoeläimet - puhumattakaan poliitikkojen hahmoista... pirunmoinen pähkäily onkin käynyt, millaisen daamin laitan Vanhas-Matin kanssa samaan kuvaan ;D

Toinen ajantappokeino on kielenvenytys - ihan totta - olen yrittänyt saada kielenpäätä osumaan nenänpäähän, mutta tässä kohtaa fyysiset ominaisuuteni estävät jatkoharrastuksen... ;D

kielenvenytystä harrastin minäkin..joko kieleni on liian lyhyt tai nenänpääni osoittaa liian ylös, mutta niin tai näin, nämä kaksi kehoni osaa eivät vain tunnu kohtaavan toisiaan.

Älä vain kysy Jutskalta kenen nenää nyt nuolen..*kikattaa*

Viihdyttävintä ollut toistaiseksi kuitenkin pikkuisen Sofian puuhastelujen seuraaminen webbikameran kautta *hymyilee*

Kovin uuttera typykkä.

Lauantaina pääsen onneksi ihan livessä nuuhkimaan pienoista ja matkalla ihmettelemään myös tätä uutta Ideaparkkia.

• Mysteriet
        meriv kirjoitti:

kielenvenytystä harrastin minäkin..joko kieleni on liian lyhyt tai nenänpääni osoittaa liian ylös, mutta niin tai näin, nämä kaksi kehoni osaa eivät vain tunnu kohtaavan toisiaan.

Älä vain kysy Jutskalta kenen nenää nyt nuolen..*kikattaa*

Viihdyttävintä ollut toistaiseksi kuitenkin pikkuisen Sofian puuhastelujen seuraaminen webbikameran kautta *hymyilee*

Kovin uuttera typykkä.

Lauantaina pääsen onneksi ihan livessä nuuhkimaan pienoista ja matkalla ihmettelemään myös tätä uutta Ideaparkkia.

Se ideaparkki, meinaan... samalla myös suomen rumin :[
        Juuri eilen siitä ohi menin...

Siihen minunkin kieleni pituus muuten piisaa - vastakappaleen nokkaan - yäk ;D

Sohville paljon haleja minultakin - pitää hommata ne klipsit *muistuttaa itseään* ;D

• meriv
        Mysteriet kirjoitti:

Se ideaparkki, meinaan... samalla myös suomen rumin :[
        Juuri eilen siitä ohi menin...

Siihen minunkin kieleni pituus muuten piisaa - vastakappaleen nokkaan - yäk ;D

Sohville paljon haleja minultakin - pitää hommata ne klipsit *muistuttaa itseään* ;D

onneksi on jo..ollut jo 15 vuotta.

Itsesuojeluvaisto näes.

Katsoitko muuten sen sivun, minkä laitoin sinulle?

Nyt siellä on yksi todella kaunis kuva..laittoi äidin oikein nyyhkäisemään.

*niisk*

teetä lisää ettei näppis kastu..

No ei se minustakaan mikään arkkitehtuurin ihme ole..vaan ajattelin kuitenkin käväistä ihmettelemässä.

Ellei sitten satu olemaan liikaa jonoa parkkikselle..vielä viime viikonloppuna kuulemma oli.

• Mysteriet
        meriv kirjoitti:

onneksi on jo..ollut jo 15 vuotta.

Itsesuojeluvaisto näes.

Katsoitko muuten sen sivun, minkä laitoin sinulle?

Nyt siellä on yksi todella kaunis kuva..laittoi äidin oikein nyyhkäisemään.

*niisk*

teetä lisää ettei näppis kastu..

No ei se minustakaan mikään arkkitehtuurin ihme ole..vaan ajattelin kuitenkin käväistä ihmettelemässä.

Ellei sitten satu olemaan liikaa jonoa parkkikselle..vielä viime viikonloppuna kuulemma oli.

Valtavan hyviä kuvia olivatkin - täytyykin käydä katsomassa täydennykset ;D

Minullakin periaatteessa se "itsesuojeluvaisto" on - siitä vaan alkaa hormonit olemaan vähissä - pitänee uusia... ;D
        Siihen asti - jalat ristissä *virnuaa* ;D

Missä sitä pokeria muuten voi pelata?

• meriv
        Mysteriet kirjoitti:

Valtavan hyviä kuvia olivatkin - täytyykin käydä katsomassa täydennykset ;D

Minullakin periaatteessa se "itsesuojeluvaisto" on - siitä vaan alkaa hormonit olemaan vähissä - pitänee uusia... ;D
        Siihen asti - jalat ristissä *virnuaa* ;D

Missä sitä pokeria muuten voi pelata?

minä pelaan martinsissa, jos rekkaudut sinne niin ilmoita minulle ensin. Siitä saa jotakin pisteitä, kun toimii tavallaan suosittelijana..kait..en ole ihan varma.

Nytkin minulla kaksi peliä auki*kikattaa*

• Mysteriet
        meriv kirjoitti:

minä pelaan martinsissa, jos rekkaudut sinne niin ilmoita minulle ensin. Siitä saa jotakin pisteitä, kun toimii tavallaan suosittelijana..kait..en ole ihan varma.

Nytkin minulla kaksi peliä auki*kikattaa*

Korttihai ;D
        Sinnekös se meidän hai onkin kadonnut... luulin että haisaappaisiin ;D

Käyn kurkkaamassa jossain välissä - ilmoittelen tietenkin jos rekkaudun...

Kaksi peliä *ihmettelee*

Heh - mä kävin joskusbingossa ja siellä oli vakkaritädeillä joskus viisikin lappua samaan aikaan... huh

• meriv
        Mysteriet kirjoitti:

Korttihai ;D

Kaksi peliä *ihmettelee*

Heh - mä kävin joskusbingossa ja siellä oli vakkaritädeillä joskus viisikin lappua samaan aikaan... huh

sinulle postia *hymyilee*

Tipuin jo freerollissa..eli se on sellainen ilmaistunaus.

*huokaus*

Kohta pitänee laittaa leipätaikina nousemaan..tai ainakin vielä tämän päivän aikana.

Hai taitaa lusmuilla työhuoneen perällä töitä piilossa..luulen ma *hymyilee*

• mutku:)
        Mysteriet kirjoitti:

nenä menee karkuun!

• meriv
        mutku:) kirjoitti:

nenä menee karkuun!

liikunnan kannalta koko nenänmetsästys *hymyilee*

• Mysteriet
        mutku:) kirjoitti:

nenä menee karkuun!

Kun opin ettei aina tarvi oma nokka olla se lähin ;D
        Sitku on ollut helpompaa...

• meriv
        Mysteriet kirjoitti:

Korttihai ;D

Kaksi peliä *ihmettelee*

tänne sekaan.

5.12.2006 on erityinen päivä *hymyilee*

Ei ehkä se romanttisin..tai ehkä kuitenkin.

No niih muija..pues päällesi..ajattelin,jos vaikka menisimme sormuksia katselemaan.

katsottu on..*hymyilee*

• Mysteriet
        meriv kirjoitti:

tänne sekaan.

No niih muija..pues päällesi..ajattelin,jos vaikka menisimme sormuksia katselemaan.

katsottu on..*hymyilee*

Voi vitsi - eii oo totta - onko se totta - IIIIK

Ihanaa, onnea, ONNEA *pyörtyy*

• blackwomans
        meriv kirjoitti:

tänne sekaan.

katsottu on..*hymyilee*

satuin lukasee,kerrankin näitä ketjuja.

onnea siis tosipaljon,mahtavaa,niin sitä pitää:))

• meriv
        blackwomans kirjoitti:

satuin lukasee,kerrankin näitä ketjuja.

onnea siis tosipaljon,mahtavaa,niin sitä pitää:))

ihme nenä *naureskelee*

• Mysteriet
        meriv kirjoitti:

ihme nenä *naureskelee*

On tehty erinäisiä harjoituksia... *virnuaa*

Mitäs täällä keikut - nukkumaan siitä, et kuitenkaan yöllä nukkunut... ;D

• blackwomans
        meriv kirjoitti:

ihme nenä *naureskelee*

Onnellisia sinun puolestasi:))

• buteo

Täällä päin näyttää aurinko makailevan eikä meinaakkaan nousta.
      Tai kyllä kai se silmänsä on aukaissut kun pimeetä ei enää ole,oikein pirteän hämärää vaan!
      Niin,huomenet.

En oikein tiedä millä mielellä oon...
      Iloinen mutta vähän alakuloinenkin.

Onneksi vapaapäivä,meinaan nytte vasta juoda aamusumpit.

• Mysteriet

Saas kattoo, nouseeko tuo meilläkään ihan kokonaan - taitaa potea syysmasennusta... :P
        Mutta pianhan se taas alkaa päivä pidetä - koitetaan nyt siihen asti sinnitellä ;D

Tämähän on vallan mainio aika juoda kahvia - *menee keittämään myöskin* ;D

• buteo
        Mysteriet kirjoitti:

Saas kattoo, nouseeko tuo meilläkään ihan kokonaan - taitaa potea syysmasennusta... :P
        Mutta pianhan se taas alkaa päivä pidetä - koitetaan nyt siihen asti sinnitellä ;D

Tämähän on vallan mainio aika juoda kahvia - *menee keittämään myöskin* ;D

Kyllä mä jaksan sinnitellä,mua ei hämäryys haittaa.
        On vaan kaikenmoista tuumiskeltavaa ja tehtävää että mieli laahustaa välillä tuolla jaloissa.
        Niinhän se ittekullakin välillä on ja kuuluukin olla.
        Mitäpä tässä muuten mitään elämästä oppisi?

Öööö,mitäs mä oonkaan oppinut....(tuumaan)

Mutta menen tästä kiikarilenkille ja sitten voisinki vaikka leipoa jotain...
        Tai siivota yhen kaapin.
        Tai tehä perunalootaa tai.........

• meriv

ryhtyä pumpulin tukkuostajaksi.

Kyllä Jouluksi pitäisi saada maa valkeaksi. Ellei se onnistu niin teippaan ikkunat täyteen pumpulia.

Toisaalta olen aika tyytyväinen näihin keleihin noin pyöräilymielessä..hangessa huomattavasti hankalampaa liikkua Ainolla.

Huomenta Sinulle *hymyilee*

• DoeJohn
        meriv kirjoitti:

Kyllä Jouluksi pitäisi saada maa valkeaksi. Ellei se onnistu niin teippaan ikkunat täyteen pumpulia.

Toisaalta olen aika tyytyväinen näihin keleihin noin pyöräilymielessä..hangessa huomattavasti hankalampaa liikkua Ainolla.

ikkunoista? Hoituu lämpöeristys sitten samalla :-D

Allekirjoittaneella työmatkaa kokonaista 200-250m, joten ei tarvii kuin nuot kaksi käpää, mitkä roikkuu hanustani .. Kätevää ..

• meriv
        DoeJohn kirjoitti:

ikkunoista? Hoituu lämpöeristys sitten samalla :-D

Allekirjoittaneella työmatkaa kokonaista 200-250m, joten ei tarvii kuin nuot kaksi käpää, mitkä roikkuu hanustani .. Kätevää ..

4 km asemalle..matka hoituu kätevästi pyörällä..tai sitten näillä maahan saakka ulottuvilla, jaloiksi kutsutuilla ulokkeilla.

Bussia täältä ei kulje kuin kouluaikoihin on tämä sen verran sivistymätöntä seutua..vaikka aika ajoin pääkaupunkiseuduksi kutsutaankin.

Kunto nousee ja silmät aukeaa takuuvarmasti jo työmatkalla.

• buteo
        meriv kirjoitti:

Vai pumpulia.
        Mitäs kun saat pumpulit levitettyä pitkin markkia niin tulee mieletön tuulenpuuska.Siellä ne hahtuvatollerot on ihmisten silmissä ja kurkunperukoilla.
        Ja jos (kun) vettä sataa,mahtaa olla mukavan näköinen joulumaisema,hih.

Mutta toi oli hyvä idis teipata ikkunaan sitä.
        Tai laittaa ikkunan välit täyteen.

Sitäpaitsi kyllä lumessakin pyörällä pääsee ihan hyvin.
        Tosin vaatii hieman enempi ponnisteluja mutta kuluupa kaloreitakin rivakammin.
        (Jotka tulee jollain ihmeen konstilla aina takasi).

• meriv
        buteo kirjoitti:

Vai pumpulia.
        Mitäs kun saat pumpulit levitettyä pitkin markkia niin tulee mieletön tuulenpuuska.Siellä ne hahtuvatollerot on ihmisten silmissä ja kurkunperukoilla.
        Ja jos (kun) vettä sataa,mahtaa olla mukavan näköinen joulumaisema,hih.

Mutta toi oli hyvä idis teipata ikkunaan sitä.
        Tai laittaa ikkunan välit täyteen.

Sitäpaitsi kyllä lumessakin pyörällä pääsee ihan hyvin.
        Tosin vaatii hieman enempi ponnisteluja mutta kuluupa kaloreitakin rivakammin.
        (Jotka tulee jollain ihmeen konstilla aina takasi).

en kuitenkaan vielä ostanut pyörääni talvirenkaita.

Mummollani oli ikkunanväleissä talvisin pumpulia ja/tai pallojäkälää ja puolukanvarpuja.

Saatoin lapsena tuijottaa niitä vaikka kuinka kauan kuvitellen niihin asukkaita ja, jos vaikka mitä happeninkiä.

Täällä mahtuisikin ikkunoiden väliin jäkälää..mitä tosin ei enää oikein löydy..tai pumpulia, käpyjä sun muuta hauskaa.

Kunhan ensin saan imuroitua kaikki nuo kuolleet kärpäset. Mistä ihmeestä niitä sinne aina siunaantuukin.

Varsinainen hautuumaa koko ikkunanväli. *jupisee*

• DoeJohn
        meriv kirjoitti:

4 km asemalle..matka hoituu kätevästi pyörällä..tai sitten näillä maahan saakka ulottuvilla, jaloiksi kutsutuilla ulokkeilla.

Bussia täältä ei kulje kuin kouluaikoihin on tämä sen verran sivistymätöntä seutua..vaikka aika ajoin pääkaupunkiseuduksi kutsutaankin.

Kunto nousee ja silmät aukeaa takuuvarmasti jo työmatkalla.

.. aikaisemmin asuimme 35min kävelymatkan päässä. Painoa oli muutama kg vähemmän ja aina virkeämpänä töissä. Nyt ei ihan ole noin :(

Ja aika keskustassa tässä maaseutulähiössä asustellaan .. Ei ole kyllä paha paikka. Autoakaan kun ei tarvii oikeastaan mihinkään. Tuliskohan noin 5000km tänä vuonna matkamittariin ..

• buteo
        meriv kirjoitti:

en kuitenkaan vielä ostanut pyörääni talvirenkaita.

Mummollani oli ikkunanväleissä talvisin pumpulia ja/tai pallojäkälää ja puolukanvarpuja.

Saatoin lapsena tuijottaa niitä vaikka kuinka kauan kuvitellen niihin asukkaita ja, jos vaikka mitä happeninkiä.

Täällä mahtuisikin ikkunoiden väliin jäkälää..mitä tosin ei enää oikein löydy..tai pumpulia, käpyjä sun muuta hauskaa.

Kunhan ensin saan imuroitua kaikki nuo kuolleet kärpäset. Mistä ihmeestä niitä sinne aina siunaantuukin.

Varsinainen hautuumaa koko ikkunanväli. *jupisee*

..mäkin ihmetellä ja funtsia että miten ne kärpäset ja muut oravaa pienemmät oliot sinne ittensä änkee.
        Varmaan sielä on joku päivä vielä se oravakin.

Sitten kun mulla on se tupa maalla niin laitan kans jäkälää ja puolukanvarpuja sinne klasien väliin.

Siellä on niiden raatojenkin hyvä maatua.
        Olisi semmonen nätimpi hautuumaa.

• MysNa

vaatii kyllä nyt, että pysyy pirteällä ja iloisella mielellä… niin pimee ja synkkä on
      ympäristö :( Ei voi sanoa, että vielä masentais, mutta kaikenlaista pitää keksiä jottei
      pimeys kaappaa valtaa :)

Tosikohan joulupukki mulle kirkasvalolampun? Kovasti kehuvat ne joilla sellainen on.

Huomenta :)

• tuffe

Embon, joka syttyi tuleen kun syöksyi ruudulla? Siinä olis jotain valoa... :)) Hitsi, mistä niitä saikaan? Pitää kait googlata...

• Mysteriet

• tuffe

• MysNa
        Mysteriet kirjoitti:

Tässä sulle vähän valoa - http://www3.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=5530

Tämä hakkaa kaikki kirkasvalolamput mennen tullen ;D

Mut älä nyt miksikään pyromaaniksi ala *heräsi epäilys*
        ;D

takuuvarmoja päivän piristyksiä :))

Mistäs tiesit, että olen tuleentuijottaja? Mutta mutta, kyllä sen pitää olla elävä - räiskyvä, lämmittävä, tuoksuva *aaaah* Voikun olis kotona takka!!!

Ajattelin, että voisin ottaa tollasen DVD:n työkoneelle? Tai alan sytytellä pieniä nuotioita sinne tänne esim. työkavereiden roskiksiin ;D

• Mysteriet
        MysNa kirjoitti:

takuuvarmoja päivän piristyksiä :))

Mistäs tiesit, että olen tuleentuijottaja? Mutta mutta, kyllä sen pitää olla elävä - räiskyvä, lämmittävä, tuoksuva *aaaah* Voikun olis kotona takka!!!

Ajattelin, että voisin ottaa tollasen DVD:n työkoneelle? Tai alan sytytellä pieniä nuotioita sinne tänne esim. työkavereiden roskiksiin ;D

Hetkeäkään en kadu, että aikoinaan eksyin tälle palstalle - olen saanut hyvin erilaisia, hyvin erkoisia ja erityisen hyviä ystäviä!
        He polttelevat kaikenlaista ;D

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

http://www.office-humour.co.uk/g/i/172/ ja
        http://www.office-humour.co.uk/g/i/160/

Kiitokset vielä Valionaiselle kun meille niitä mainosti. Missä lie sekin likka...

olin hänet jo unohtanut, mutta kiva että sinä muisitit!!!

Siitä riitti monelle naurut/ihmettelyt, kun eilen laitoin se työkoneelleni toikkaroimaan.

Muistako, että Embo rakastuu mustaan lampaaseen?
        Mikähän se lypsykoneen näköinen juttu on?

Valionainen on tuonut monet naurut ja hyvät mielet tänne :))) En tiedä missä likka just nyt menee, mutta hyvin voi kuitenkin.

• MysNa
        Mysteriet kirjoitti:

Hetkeäkään en kadu, että aikoinaan eksyin tälle palstalle - olen saanut hyvin erilaisia, hyvin erkoisia ja erityisen hyviä ystäviä!
        He polttelevat kaikenlaista ;D

Kaikenkaikkiaan ollut hyvin monipuolinen ja hieno kokemus tämä aika palstalla.
        Päivääkään en vaihtaisi pois...hmmm?? No, mutta ainakaan yhtäkään ystävää en antaisi pois!! :))

• kikakakkonen

Tosi kiva vertaus tuo lakupussi. Ei harmita yhtään, jos onkin harmaata kun tietää että sehän johtuu vaan lakupussista :D Ja kuten eräs invalidi muistutti, niin näillä keleillä pääsee mukavasti liikkumaan jouluostoksille pyörätuolilla.

Hyvää päivänjatkoa :)

• Mysteriet

Tuore, pehmeä laksitsi *kuola valuu*

Joo, kyllä tämmöisestäkin kelistä voi nauttia - ei ainakaan tarvi pelätä joka siunaamalla askeleella, milloin lentää nurin... ;D

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Tuore, pehmeä laksitsi *kuola valuu*

Joo, kyllä tämmöisestäkin kelistä voi nauttia - ei ainakaan tarvi pelätä joka siunaamalla askeleella, milloin lentää nurin... ;D

enää salaisuus .. Jäit kiinni .. mites nyt suu pistetään? Makeaksi lakulla?

• aamukyselyjä

jälleen....plap plap

• Mysteriet

Päivän puolelle ;D
        Plaa
        Plaa
        Plaa

• Pan

Yllättävän aurinkoisella mielellä, vaikka päivä ei tunnu valkenevan olenkaan.
      Onhan huomenna vapaapäivä, tosin ei vaimolla.

• Mysteriet

Harmaata ja hämyistä täälläkin... muttamieli kun on valoisa, emme anna moisen asian häiritä - ehtiihän se aurinkokin vielä paistaa ;D
        Viimekesän aikana varmasti jokainen sai sitä sädehoitoa tarpeeksi ja vähän varastoonkin... ;D

• retros

Mulla pitää olla herätyskello soimassa,etten nuku yli puolen päivän;)Kaksi mugillista kahvia niin kyllä se siitä lähtee ja eipähän tartte olla lakupussin tunnelmissa,riittänee yksi pimeä yhdelle päivälle.Tuosta ikkunasta näkyy meidän lintupuu,jossa niin tsirpakoita tinttejä ruoanhaussa--->kantsis ottaa liikkeistä mallia:)

• Mysteriet

Miksi sen kellon pitää herättää?
        Ei anna mokoma ihmisten nukkua rauhassa ;D

Aletaanko me nyt lehahtelemaan oksalta toiselle - vois olla näky ;D - ja puusta oksat vähän karsiutua ;D

• retros
        Mysteriet kirjoitti:

Miksi sen kellon pitää herättää?
        Ei anna mokoma ihmisten nukkua rauhassa ;D

Aletaanko me nyt lehahtelemaan oksalta toiselle - vois olla näky ;D - ja puusta oksat vähän karsiutua ;D

Saattais rytinä ja rätke käydä,kuin entisessä savotassa;)
        Siinäpä olis muuten yhden sortin työsaraa,kun me karsittaisiin kilpaa metsureitten kanssa:D

• Mysteriet
        retros kirjoitti:

Saattais rytinä ja rätke käydä,kuin entisessä savotassa;)
        Siinäpä olis muuten yhden sortin työsaraa,kun me karsittaisiin kilpaa metsureitten kanssa:D

Huudeltaisiin metsureille sinne alas , kun ne kysyisivät mitä hel---iä me oikein puuhataan siellä puussa... ;D
        Ryskis ja räts
        ;D

• retros
        Mysteriet kirjoitti:

Huudeltaisiin metsureille sinne alas , kun ne kysyisivät mitä hel---iä me oikein puuhataan siellä puussa... ;D
        Ryskis ja räts
        ;D

puhutaan,mutta meistä tästä hyvästä päiväkausia!
        Sitten kun vielä suut käy kilpaa moottorisahojen kanssa,niin on eri metakka metsämaila:D

• lemnaminor

Olin kaupungilla ja joku aikoo hemmotella itseään joululahjoilla ;). Kaksi lisää.. Ainakin minusta löytyy vielä sisäinen lapsi :)..

• Mysteriet

Mitäs saat joululahjaksi - vai onko se yllätys ? ;D

Mun sisäinen lapsi halusi äsken päiväunille ja pakkohan se sinne oli viedä... eli huomenta vaan uudestaan ;D

• lemnaminor
        Mysteriet kirjoitti:

Mitäs saat joululahjaksi - vai onko se yllätys ? ;D

Mun sisäinen lapsi halusi äsken päiväunille ja pakkohan se sinne oli viedä... eli huomenta vaan uudestaan ;D

Näinä päivinä sisäinen lapseni on ollut vaativa ;). Huomenta vaan..

Viime yö meni, kun nuorempi koirani oli kipeä. Tarkoittaa sitä, että kävin viisi kertaa yön aikana ulkona.. ja väliajat oli muuten rauhaton.. No, nyt on parempi..

• Mysteriet
        lemnaminor kirjoitti:

Näinä päivinä sisäinen lapseni on ollut vaativa ;). Huomenta vaan..

Viime yö meni, kun nuorempi koirani oli kipeä. Tarkoittaa sitä, että kävin viisi kertaa yön aikana ulkona.. ja väliajat oli muuten rauhaton.. No, nyt on parempi..

Mikäs hänellä? Sopimatonta syönyt - et kai ole jättänyt syömätöntä suklaata lojumaan *toruu* ?

Pusuja ja haleja minultakin pikkuselle *paapoo*

• lemnaminor
        Mysteriet kirjoitti:

Mikäs hänellä? Sopimatonta syönyt - et kai ole jättänyt syömätöntä suklaata lojumaan *toruu* ?

Pusuja ja haleja minultakin pikkuselle *paapoo*

Mutta kun tuon pikkuisen suolisto saattaa olla sekaisin sytostaateista ja antibiooteista :(.

Jotta saisit aavistuksen, minkälainen söpöliini, niin linkki toisille sivuille.. Nuorempi on täysin pikimusta..

http://kaapiosnautseri.net/

Ja muuten kohta lähden taas lenkille.. Huoh.. Seuraavaksi siskon kanssa vaativa lenkki..

• blackwomans

Kuitenkin hyvä siivouspäivä,matot lensi pihalle ja armoton imurointi alkaa:))

hyvää päivää sinulle:))

• Mysteriet

Pitää myöskin tarttua imurinvarteen tässä - juniori tiskaa ;D
        Huomenna ajattelin aamusta siivota paremmin - on sitten puhdasta kun kynttilät syttyvät... ;D

• mutta vointi ei. Tulin juuri lääkäriltä - määräsi nivaskan labrakokeita.

Näin pikkujouluaikaan voi laulaa tip-tap,tip-tap, tipetipe-tip-tap-TIP, TIP, TIP, TIP...;))

Poutaa odotellessa...

• Mysteriet

No onkos tullut keeeesäää...

Voihan helkkari, Sinusta on tietenkin valutettu litratolkulla verta ja muita ruumiinnesteitä... :P
        Saisitkos ottaa lasillisen punaviintä tai glögiä, että tulis parempi olo..?

Lähetän Sinulle rekkalastin hyvää oloa -> :) =) ;) ;D

• Mysteriet kirjoitti:

No onkos tullut keeeesäää...

Voihan helkkari, Sinusta on tietenkin valutettu litratolkulla verta ja muita ruumiinnesteitä... :P
        Saisitkos ottaa lasillisen punaviintä tai glögiä, että tulis parempi olo..?

Lähetän Sinulle rekkalastin hyvää oloa -> :) =) ;) ;D

Ostin pullon Kossua - Wau!
        Lääkkeitä ei ole määrätty, joten leikin tänään itsehoitajaa...

Mitähän isäntä tuumaa kotiin työstä palatessaan ;DDD

"Piti jättää sinullekin vähäsen...örrr-pörrr" ;)

• Mysteriet
        Minea44 kirjoitti:

Ostin pullon Kossua - Wau!
        Lääkkeitä ei ole määrätty, joten leikin tänään itsehoitajaa...

Mitähän isäntä tuumaa kotiin työstä palatessaan ;DDD

"Piti jättää sinullekin vähäsen...örrr-pörrr" ;)

Sitähän voi kokeillakin sitten sekä kylminä, että kuumina "hauteina" illanmittaan... ;D
        Mitäs isännällä siihen sanomista - eiköhän hän Sinut peittele sänkyyn ja antaa pusunkin vielä... ;D

• tomppa2006

...myöhässä. Täällä nimittäin aurinko laskee jo.

Iltapäivää! Hyvillä mielin. Mulla on vapaapäivä..

• Mysteriet

Eipä sillä paljoa eroa ole tähän aikaan vuodesta - nousee tai laskee, pimeää on ;D
        Minä tykkään pimeästä...

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Eipä sillä paljoa eroa ole tähän aikaan vuodesta - nousee tai laskee, pimeää on ;D
        Minä tykkään pimeästä...

olet yö .. hmm .. vartija .. :D

• Mysteriet
        DoeJohn kirjoitti:

olet yö .. hmm .. vartija .. :D

Yövartija - pöllö - mikäsenytolikaan ;D

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Yövartija - pöllö - mikäsenytolikaan ;D

Opettele huhuilemaan kuin oikea pöllö ja kääntelemään päätä samalla tavalla .. jo vain alkaa kuuhullutkin pötkimään pakoon ja saa rauhassa tehdä duunisi ;-D

• Mysteriet
        DoeJohn kirjoitti:

Opettele huhuilemaan kuin oikea pöllö ja kääntelemään päätä samalla tavalla .. jo vain alkaa kuuhullutkin pötkimään pakoon ja saa rauhassa tehdä duunisi ;-D

Ei ihan 360 astetta kuitenkaan... ;D
        Huhuilla osaan ja muuten - pöllönkutsuhuudon ;D

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Ei ihan 360 astetta kuitenkaan... ;D
        Huhuilla osaan ja muuten - pöllönkutsuhuudon ;D

pöllötkään? Eikös niillä ole jotakin 340-350°? Jos pääset lähelle ja ääntelykin sujuu, niin aidosta menee .. Spooky ..

Huuhkajaksi sua ei voine haukkua kuitenkaan .. ? ;-D

• Mysteriet
        DoeJohn kirjoitti:

pöllötkään? Eikös niillä ole jotakin 340-350°? Jos pääset lähelle ja ääntelykin sujuu, niin aidosta menee .. Spooky ..

Huuhkajaksi sua ei voine haukkua kuitenkaan .. ? ;-D

Käsittää kaikki siivekkäät kalkkunasta kotkan kautta huuhkajaan... Kai mua siis voinee huuhkikseksikin kutsua - vastaan tosin yleensä murinalla ;D

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Käsittää kaikki siivekkäät kalkkunasta kotkan kautta huuhkajaan... Kai mua siis voinee huuhkikseksikin kutsua - vastaan tosin yleensä murinalla ;D

.. mitä nyt ollaan oltu linjoilla, uskalla alkaa huuhkajaksi kutsumaan. Onhan siinä kuitenkin sen verran nagatiivinen kaiku. Työkaverisi tuntevat sua paremmin etenkin aamuyön tunneilta, joten he tietävät jotakin mitä met muut emme .. ;-D

Btw .. huuhkajat murisevat harvoin .. hyvin harvoin .. kai?

• Mysteriet
        DoeJohn kirjoitti:

.. mitä nyt ollaan oltu linjoilla, uskalla alkaa huuhkajaksi kutsumaan. Onhan siinä kuitenkin sen verran nagatiivinen kaiku. Työkaverisi tuntevat sua paremmin etenkin aamuyön tunneilta, joten he tietävät jotakin mitä met muut emme .. ;-D

Btw .. huuhkajat murisevat harvoin .. hyvin harvoin .. kai?

Mitä ne työkaverit teille kertoisivat jos tänne kirjottelisivat... ;D

Btw - niin minäkin luulin - kauan... kunnes... ;D

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Mitä ne työkaverit teille kertoisivat jos tänne kirjottelisivat... ;D

Btw - niin minäkin luulin - kauan... kunnes... ;D

.. ihan hys hys niin kukaan ei saa tietää .. Taitaa huuhkajatkin murista naatiskellessaan rapsutuksesta .. eiköhän niilläkin ole sellainen heikko kohta, kuten monilla eläinkuntaan kuuluvilla .. :D

• TIIKERI62

pimeää kuin lakupussissa... #MURR#
      hihittelen melkein yksin tuota. :D #MURR#

• Mysteriet

Murr Sulle ;D

Siellä lakupussissa on myöskin aika tahmeaa... näin kuulin ;D
        Melkein yksin?
        Melkein kaksin siis...

• TIIKERI62
        Mysteriet kirjoitti:

Murr Sulle ;D

Siellä lakupussissa on myöskin aika tahmeaa... näin kuulin ;D
        Melkein yksin?
        Melkein kaksin siis...

on auki.
        se kuivuu. #MURR#
        jos se on kiinni. :D
        melkein on melkein.
        ja jos ei tota mirriä lasketa,
        olen yksin, #MURR#

• Mysteriet
        TIIKERI62 kirjoitti:

on auki.
        se kuivuu. #MURR#
        jos se on kiinni. :D
        melkein on melkein.
        ja jos ei tota mirriä lasketa,
        olen yksin, #MURR#

Sama homma salmiakin kanssa - ärrr

Tosin mulla ei ehdi salmiakki kuivumaan, se loppuu aina ensin - ärrr

Mirrit lasketaan - et ole yksin ;D

• TIIKERI62
        Mysteriet kirjoitti:

Sama homma salmiakin kanssa - ärrr

Tosin mulla ei ehdi salmiakki kuivumaan, se loppuu aina ensin - ärrr

Mirrit lasketaan - et ole yksin ;D

salmiakki, :D #MURR#
        lakrisal :D
        onkin ainoa mitä kaipaan, ja tilaisuuden tullen ostan aina kun on siihen tilaisuus. #MURR#
        ja mulla se pääsee välillä kuivumaan.
        erään maan tulli, ei edes tiedä mitä on salmiakki. :D #MURR#
        luulivat hauliko panoksiksi. :(
        aukaisivat kaikki, ennen kuin uskoivat ettei ole aseisiin liittyviä.
        en edes kehtaa kertoa, mitä kaikkea tutkittiin ennen kuin pääsin pois sieltä. #MURR#

en siis ole yksin. :D

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2581
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2297
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe