Teen tässä galluppia siitä, miten meikäläiset naiset , jotka ottavat viinaksia esim. viikonloppuisin suhtautuvat täysin raittiiseen naiseen noin niinku seurustelumielessä?
Eli huolitko naiseksesi henkilön, joka ei dokaa vaan lähtee lauantaiaamuisin sekä sunnuntai- lenkille, kun sinä jäät kotiin krapuloissasi makaamaan?
Huolitko?
19
2288
Vastaukset
- xxx.
olis vain hyvä:) Empäs taitais sit itsekkään olla juopottelemassa!! Paitsi, et mun aamut kyl alkaa lenkillä vaikka oisin ollutkin baareilemassa :D
- Haw
käytä alkoholia ollenkaan.Joka aamu lähden koiran kanssa lenkille.Minua ei haittaisi jos rakkaani ottaisi.Tällä hetkellä ei ole ketään jonka kainaloon käpertyisi:(
- Inquieto
Rehellisesti sanottuna minä ehkä en seurustelukumppaniksi valitsisi. Aina tietenkin riippuu niin yksilöstä. Olen hyvien viinien ystävä -mikä ei tarkoita, että jäisin makailemaan viikonloppuaamuisin. Lenkillekin lähtisin -kuutamokävelylle hyvän illallisen ja viinin jälkeen.
- ole esteenä
vaan se että asenne on kohdallaan. Itse en juo kuin hyvin harvoin, baareissa käyn silti, aamuisin tykkään nukkua pitkään, ja juoksu ei ole mun laji.
Joten se mitä sä etsit on koira.- heh heh
et lenkillä pitää juosta, eikös reipas kävely ole paljon parempaa? entäpä jos on koiralle allerginen?
heh heh.
aamulenkki ennen kello seitsemää on poikaa, sittenhän aamupala maistuu - nam! - sanoin
heh heh kirjoitti:
et lenkillä pitää juosta, eikös reipas kävely ole paljon parempaa? entäpä jos on koiralle allerginen?
heh heh.
aamulenkki ennen kello seitsemää on poikaa, sittenhän aamupala maistuu - nam!että eihän se viina tai viinattomuus vaan asenne. Toisten asenteet sopii hyvin yhteen, toisten taas ei. Sä etsit alkoholitonta lenkkiseuraa ennen aamu seitsämää, mä en juo viinaa mutta en nouse ennen aamu 8 ja silloinkaan en lähde kävelylle.
Ja krapula ei ole syy miksi mä jään makaamaan jos sun tarvii juosta kukonlaulun aikaan.
Ja alkoholiongelmaisia lesboja ei ole kauheasti kyllä mun tuttavapiirissä, joten musta sun kysymyksen asettelu onkin outo. Haetko sä siis rakkautta elämääsi vai jonkun joka tekee kuin sinä? Harmi että olet koirille allerginen. - heh heh
sanoin kirjoitti:
että eihän se viina tai viinattomuus vaan asenne. Toisten asenteet sopii hyvin yhteen, toisten taas ei. Sä etsit alkoholitonta lenkkiseuraa ennen aamu seitsämää, mä en juo viinaa mutta en nouse ennen aamu 8 ja silloinkaan en lähde kävelylle.
Ja krapula ei ole syy miksi mä jään makaamaan jos sun tarvii juosta kukonlaulun aikaan.
Ja alkoholiongelmaisia lesboja ei ole kauheasti kyllä mun tuttavapiirissä, joten musta sun kysymyksen asettelu onkin outo. Haetko sä siis rakkautta elämääsi vai jonkun joka tekee kuin sinä? Harmi että olet koirille allerginen.Ekaksi.Mä en ole allerginen koirille, koska mulla on koira. Jutun aloittaja voi kenties olla allerginen, tai sitten ei.
Toiseksi.Mistä sait päähäsi, että jutun aloittaja haluaa kaverin lenkille? Yksinhän on parasta lähtee aamulenkille, no MP3-soitin voi olla mukana.
Kolmanneksi. Mun tuttavissani (huom! ei ystävissäni) on alkoholisoituneita lesbomuijia tosi paljon.
Neljänneksi. Rakkautta ei haeta, se tulee jos on tullakseen!! - vätys
sanoin kirjoitti:
että eihän se viina tai viinattomuus vaan asenne. Toisten asenteet sopii hyvin yhteen, toisten taas ei. Sä etsit alkoholitonta lenkkiseuraa ennen aamu seitsämää, mä en juo viinaa mutta en nouse ennen aamu 8 ja silloinkaan en lähde kävelylle.
Ja alkoholiongelmaisia lesboja ei ole kauheasti kyllä mun tuttavapiirissä, joten musta sun kysymyksen asettelu onkin outo. Haetko sä siis rakkautta elämääsi vai jonkun joka tekee kuin sinä? Harmi että olet koirille allerginen.Makaat sängyssä aamuisin vielä kahdeksen aikoihin. Ylös ulos ja lenkille, mars mars.
Käyn aamu-uinnilla joka arkiaamu ennen töihin menoa.
Töiden jälkeen neljästi viikossa kuntosalitreeniä.
Ja vartaloni kestää katseet ja kunto on hyvä.
Illalla, kun menee aikaisin nukkumaan niin jaksaa aamulla painaa.
- onko raitis
vai ottaa kuppia mulle. Kunhan ei kupittelu mene liiallisuuksiin. joka ilta/viikonloppu/lomat. Alkoholin vaikutukset tietysti pidänb mielessäni ja toisenkin syytä tehdää samaa mitään jokakertaista humalaista känkkäränkkää en kyllä jaksaisi .
Itsellä on kaveripiirissä enempi niitä jotka ottavat kaksin käsinkin kuppia toisinaan itse otan n. kerran kuukaudessa pari paukkua ja kännit pari pari kertaa vuodessa. - huolis?
Tietenkin huolisin, ja mieluummin täysin raittiin ku sellaisen joka on krapuloissaan joka viikonloppu. Itsellä tulee käytyä baareissa useinkin (lähes joka viikonloppu). Mutta harvoin otan yhtä tai kahta enempää ja joskus olen ihan nollalinjalla. Krapulaa ei ole ja lenkit hoituu ihan normaalisti. :)
Mun matkasta karsiutuis kyllä nopeasti sellanen kumppani joka makaisi krapuloissaan joka viikonloppu. Vaan onneksi ei ole moista vastaan tullut. :) - Hot Spot
Otan ihmisen ihmisenä ja tiedän että raitis on helpompi, mutta myös alkoholistia voi rakastaa eikä hän ole muutenkaan vähempiarvoinen vammastaan huolimatta.
- Lumi*
Täysraittius ei ole ollut este, mutta liika alkoholinkäyttö taas on ollut seurustelun jatkumisen este.
Omat elämäntavat ovat sellaiset, että liikaa juova ihminen on jäänyt kelkasta automaattisesti. - Catsy_666
Kyllä sellainen käytös yllättävää on. Voidaan jopa sanoa, että matkit minua.
- kyllä
Mielelläni sellaisen naisen ottaisin! Saataisi jopa itsellä juominen vähentyä toisen takia. Toisaalta ärsyttäisi, jos nainen tekisi numeron siitä, että itse olen krapulassa ja hän elämänsä kunnossa esimerkillisine elintapoineen.
- hakee samaa?
Oliskos se niin, että jotenkin kuitenkin samalla tavalla elävät hakevat samaa? Eli mihin alkon käytön suhteen tulee. Se vois olla huono juttu, että se olis, se alko, ainut yhdistävä.
Itse toivoisin löytäväni naisen, jonka ei tarvitse ajatella ko asiaa. Tai siis, että hän käyttäisi vähän tai jos joskus enemmän niin, se olis yhteinen juttu. Käytän alkoa välillä aika reippaasti ja olen ajatellut vähentää. Siihenkin varmaankin auttaisi samanhenkinen. Tai sitten ihan raitis... No esim.eilen olin ulkona ja tänään nukuin puolillle päiville, heräsin virkeänä ja tein iltapaivällä 15 km lenkin sauvakävellen. Ihanaa oli.
- <3 Repale
Huolin huolin.Tule tänne heti! Ehkäpä olet juuri se minut sekoittanut ihanainen!
- alkoton
vasten olen saanut lähiaikoina kahdelta naiselta sellaset huudot kun olen sanonut ,että en juo....
täälä asiasta taas saa eri käsityksen.
- mie ainaski
huolisin.
ite meen töihin aamulla neljäksi ( joten ei siinä paljon juoda viikonloppusin) ja useimmiten pääsen kuuden jälkeen joten siitä suoraan lenkille ja koira mukaan.. =)
sit ku on ton lyhkäsen yövuoron jälkeen päivävuoro perään niin sitten ei enää jaksa.. eikä viitti sillon yölläkään kovin lenkkeillä. - Runner-up
Kyllä huolisin. Niin, aamulenkit on parhaita ja sen jälkeen hyvä aamupala niin jos tosta ei lähde päivä käyntiin niin siten voi vaihtaa vapaasti viihteelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784