Bangkokin lentojen hintoja katselin Tammikuun puolivälin maissa ja halvin taisi olla 2125€ ja loput about 3100€
kyllä saa saatana porvari olla että tollasia hintoja maksaa... Mutta pikkuporvareitahan tästä maasta löytyy.
Kyllä se on kallis yhtiö!!!
14
1675
Vastaukset
- IsmoXa
Kun on perse auki niin kaikki tuntuu kalliilta. Mene töihin niin saat rahaa.
- ......
Normaali duunari joka maksaa tollaset hinnat?
Sellasta ei helpolla löydy ja jos löytyy ni ei kaikki kyllä kotona! - IsmoXa
...... kirjoitti:
Normaali duunari joka maksaa tollaset hinnat?
Sellasta ei helpolla löydy ja jos löytyy ni ei kaikki kyllä kotona!Normaali duunari? Mikä se on? Mutta ehkä sinä olet palkkakuopassa jos ei ole varaa käydä kuin Turkissa tai Tallinnassa.
- sfjkdfjllskdj
Miten nämä yhdet aina jaksavat? Eihän kukaan valita koskaan siitäkään kuinka se Mersu on niin hirmuisen kallis auto ettei sitä ole varaa ostaa, vaan he ajelevat suosiolla ja hiljaa mukisematta ajonsa pikku japseillaan.
On tyhmää maksaa Bangkokokin lennosta tuollaisia hintoja. Mutta ei ole lentoyhtiön vika, jos asiakkaita pukkaa juuri noille haluamillesi lennoille niin paljon, ettei hintoja kannata alentaa. Tammikuun puolessa välissä halvimmat tarjoushinnat muilla yhtiöillä ovat alle 700 euroa m/p. Finnairillakin pääsee Bangkokiin vähän hiljaisempina aikoina usein alle tonnin tarjoushinnoilla.- finnair.
myi bankogin lentoa 599e tarjoushintaan. kyllä, hintaan kuului myös paluu.
- 399 eurolla
finnair. kirjoitti:
myi bankogin lentoa 599e tarjoushintaan. kyllä, hintaan kuului myös paluu.
Muutamaan otteeseen olen päässyt 399 eurolla
ja monesti 400 eurolla. Paluu sis. hintaan.
Ja nytkin Finnairilla pääsee ainakin Phuketiin
tammik. puolessavälissä n. 1300 eurolla. - $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$...
399 eurolla kirjoitti:
tammik. puolessavälissä n. 1300 eurolla.HYVÄT VALITTAJAT, SOPII KOKEILLA PÄÄSEEKÖ ESIM RYANAIRILLA SINNE.
SE TULEE EHKÄ HALVAKSI KU NUKUT VÄLIODOTTELUT JOSSAIN KENTILLÄ JA KÄYTÄT MATKAASI VIIKON, KUN FINSKILLÄ MENNEET TULEE PIAN JO TAKAISIN.
ÄLKÄÄ KÖYHÄT HAAVEILKO JOS EI OO VARAA. - Riehuja
399 eurolla kirjoitti:
tammik. puolessavälissä n. 1300 eurolla.Bangkokiin ei ole koskaan ollut 399e hintaisia lippuja. Tarkista lähteesi.
- ...
Riehuja kirjoitti:
Bangkokiin ei ole koskaan ollut 399e hintaisia lippuja. Tarkista lähteesi.
Hankalaa uskoa tuota kun Finnairilla on säännöllisesti 499e tarjouksia Bangkokiin vaikkei SARSia enää ole.
- näinhän se
399 eurolla kirjoitti:
tammik. puolessavälissä n. 1300 eurolla.olen minäkin päässyt ilmaiseksi? kerron huomenna miten...
- IsmoXa
... kirjoitti:
Hankalaa uskoa tuota kun Finnairilla on säännöllisesti 499e tarjouksia Bangkokiin vaikkei SARSia enää ole.
ja talvisodan aikaan olisi päässyt markalla mutta Finnair ei slloin sinne lentänyt.
- abcde
Itsellä on Finnairin lippu Bangkokiin tammikuun lopulle, hinta oli alle 700e. Ei kannata tilata viimetipassa sesonkiajan lentoja jos meinaa saada halvalla.
- wew-money-man
On se niin sairaan kallista. no eipä väliä mennään silti... mersut jää kototalliin ootteleen....
- vaan
Ei se hullu ole, joka pyytää, vaan se joka antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506