Formula1 on surkeata autourheilua

Kiihdityskilpailutkin on pa...

Seuratkaa vaikka sitä kotimaista Jääkiekon Sm liigaa Canal sport 1:seltä, ei kannata seurata Formula 1:siä, koska siitä on mennyt jo maku!

16

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MH83 viesti

Tämän illan Canal sport 1:n ottelu on Jokerit vastaan Krärpät, ottelun ennakkotunnelmat tulevat jo kello 18.15, ja suoraottelu tulee kello 18.35 alkaen.

• Arto Koivisto haisee!

Jokerit voitti oulun kräpät lukemin 3-2!
        Se jokereiden seksikäs taklaaja jumalan armosta, ei ole mikään maalitykki.

• Arto Koiviston ihailija!
        Arto Koivisto haisee! kirjoitti:

Jokerit voitti oulun kräpät lukemin 3-2!
        Se jokereiden seksikäs taklaaja jumalan armosta, ei ole mikään maalitykki.

Kuka oletkaan, krärpät, kirjoitetaan krärpät, eikä kräpät, kräpät on varmasti pohjanmaan muretta, suomeksi sanottuna Krärpät

• Niinkun ne muutkin jokereid...
        Arto Koiviston ihailija! kirjoitti:

Kuka oletkaan, krärpät, kirjoitetaan krärpät, eikä kräpät, kräpät on varmasti pohjanmaan muretta, suomeksi sanottuna Krärpät

Mikä siinä Arto Koivistossa kiinostaa, niin paljon, senkö perse, vai seksikäs olemus, se että hän antaa jokaisella jokereiden pelaajille huonoja syöttöjä, ja maaleja viimeistelee huonolla tehokuudella.

• Että olet rakas Arto Koivisto
        Niinkun ne muutkin jokereid... kirjoitti:

Mikä siinä Arto Koivistossa kiinostaa, niin paljon, senkö perse, vai seksikäs olemus, se että hän antaa jokaisella jokereiden pelaajille huonoja syöttöjä, ja maaleja viimeistelee huonolla tehokuudella.

Olisit erinnomainen pelaaja Arto Koivisto, jos tekisit enenmän maalaje Arto rakas.

• Rakasta minua
        Niinkun ne muutkin jokereid... kirjoitti:

Älä loukkaa minua, Mikko
        Olen Arto Koivisto, 24 vuotias jääkiekkoilija.

• Mutta tee niitä maalejakin!
        Rakasta minua kirjoitti:

Älä loukkaa minua, Mikko

Viestisi kertoo, sen että pidät minusta, pidän sinusta enenmmän jos teet Jokereille enenmmän maaleja.

• MH 83
        Että olet rakas Arto Koivisto kirjoitti:

Olisit erinnomainen pelaaja Arto Koivisto, jos tekisit enenmän maalaje Arto rakas.

Äitisi vihaa, siitä kun soitit suuta Toni Puhjolle, silloin lapsena 11 vuotiaana vuona 1993, mutta nykyään äitisi rakastaa sinua.

• Arto rakas!
        Mutta tee niitä maalejakin! kirjoitti:

Viestisi kertoo, sen että pidät minusta, pidän sinusta enenmmän jos teet Jokereille enenmmän maaleja.

Rakas Arto, sinustahan pitää presidenttkin.

• Vaikka mestitkseen
        Rakasta minua kirjoitti:

Älä loukkaa minua, Mikko

Mitä sitten?

Ei se mitään merkitse, että olet jääkiekoilija, se ei tee mitään vaikutusta sinuun Arto Koivisto, mutta vaihtaisitko seuraa mestikseen, jonne taitosi kuuluu, vaikka K - Vantaalle, ja sinun tilalesi tuli Jokereihin Antti Törmänen, iki jokeri, niinkun on Juha Lind, ja Timi Saarikoaki, ja Otakar Janetsky.

• Jesus1

Olet kaunis Arto Koivisto, menemekö naimisiin kansasi!

• Tarja Halonen

En siedä presidenttinä homoja, eritoten Jesus1, ja muita homoja piisaakin, kun on niitä lesbojakin joukokssa, kauhea viestisi Jesus1:Olemme kumpikin rakastuneita
        Kirjoittanut: Jesus1 8.12.2006 klo 02.03

• Arto Koivisto

Viestistäsi päätelen olet katkera minulle, joka tuli selväksi viestistäsi, mutta en vaihda urheilu seuraa, vain sen takia, koska käsket minun tehdä niin, joten painu sinne MH83 mistä tulitkin, en kaipaa sinun tyhmiä kommenteja enää, viestisi:Olemme kumpikin rakastuneita

• Ystäväni Arto Koivisto
        Arto Koivisto kirjoitti:

Viestistäsi päätelen olet katkera minulle, joka tuli selväksi viestistäsi, mutta en vaihda urheilu seuraa, vain sen takia, koska käsket minun tehdä niin, joten painu sinne MH83 mistä tulitkin, en kaipaa sinun tyhmiä kommenteja enää, viestisi:Olemme kumpikin rakastuneita

Tämä viesti on Jesus1:ltä eikä minulta, viestisi:Olemme kumpikin rakastuneita

• Risto Jalo

Aiotko Arto Koivistosto tuletko käymään luonani Tampereella.

• Arto Koivisto

En voi viettää joulu kansasi Risto Jalo, koska minun täytyy harjoitella jouluna tulevia Sm liigan pelejä varten.

Viestisi:Tuletko viettämään joulu aaton kansani!
        Kirjoittanut: Risto Jalo 8.12.2006 klo 23.21

Aiotko Arto Koivistosto tuletko käymään luonani Tampereella.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe