Seuratkaa vaikka sitä kotimaista Jääkiekon Sm liigaa Canal sport 1:seltä, ei kannata seurata Formula 1:siä, koska siitä on mennyt jo maku!
Formula1 on surkeata autourheilua
16
856
Vastaukset
- MH83 viesti
Tämän illan Canal sport 1:n ottelu on Jokerit vastaan Krärpät, ottelun ennakkotunnelmat tulevat jo kello 18.15, ja suoraottelu tulee kello 18.35 alkaen.
- Arto Koivisto haisee!
Jokerit voitti oulun kräpät lukemin 3-2!
Se jokereiden seksikäs taklaaja jumalan armosta, ei ole mikään maalitykki. - Arto Koiviston ihailija!
Arto Koivisto haisee! kirjoitti:
Jokerit voitti oulun kräpät lukemin 3-2!
Se jokereiden seksikäs taklaaja jumalan armosta, ei ole mikään maalitykki.Kuka oletkaan, krärpät, kirjoitetaan krärpät, eikä kräpät, kräpät on varmasti pohjanmaan muretta, suomeksi sanottuna Krärpät
- Niinkun ne muutkin jokereid...
Arto Koiviston ihailija! kirjoitti:
Kuka oletkaan, krärpät, kirjoitetaan krärpät, eikä kräpät, kräpät on varmasti pohjanmaan muretta, suomeksi sanottuna Krärpät
Mikä siinä Arto Koivistossa kiinostaa, niin paljon, senkö perse, vai seksikäs olemus, se että hän antaa jokaisella jokereiden pelaajille huonoja syöttöjä, ja maaleja viimeistelee huonolla tehokuudella.
- Että olet rakas Arto Koivisto
Niinkun ne muutkin jokereid... kirjoitti:
Mikä siinä Arto Koivistossa kiinostaa, niin paljon, senkö perse, vai seksikäs olemus, se että hän antaa jokaisella jokereiden pelaajille huonoja syöttöjä, ja maaleja viimeistelee huonolla tehokuudella.
Olisit erinnomainen pelaaja Arto Koivisto, jos tekisit enenmän maalaje Arto rakas.
- Rakasta minua
Niinkun ne muutkin jokereid... kirjoitti:
Älä loukkaa minua, Mikko
Olen Arto Koivisto, 24 vuotias jääkiekkoilija. - Mutta tee niitä maalejakin!
Rakasta minua kirjoitti:
Älä loukkaa minua, Mikko
Olen Arto Koivisto, 24 vuotias jääkiekkoilija.Viestisi kertoo, sen että pidät minusta, pidän sinusta enenmmän jos teet Jokereille enenmmän maaleja.
- MH 83
Että olet rakas Arto Koivisto kirjoitti:
Olisit erinnomainen pelaaja Arto Koivisto, jos tekisit enenmän maalaje Arto rakas.
Äitisi vihaa, siitä kun soitit suuta Toni Puhjolle, silloin lapsena 11 vuotiaana vuona 1993, mutta nykyään äitisi rakastaa sinua.
- Arto rakas!
Mutta tee niitä maalejakin! kirjoitti:
Viestisi kertoo, sen että pidät minusta, pidän sinusta enenmmän jos teet Jokereille enenmmän maaleja.
Rakas Arto, sinustahan pitää presidenttkin.
- Vaikka mestitkseen
Rakasta minua kirjoitti:
Älä loukkaa minua, Mikko
Olen Arto Koivisto, 24 vuotias jääkiekkoilija.Mitä sitten?
Ei se mitään merkitse, että olet jääkiekoilija, se ei tee mitään vaikutusta sinuun Arto Koivisto, mutta vaihtaisitko seuraa mestikseen, jonne taitosi kuuluu, vaikka K - Vantaalle, ja sinun tilalesi tuli Jokereihin Antti Törmänen, iki jokeri, niinkun on Juha Lind, ja Timi Saarikoaki, ja Otakar Janetsky.
- Jesus1
Olet kaunis Arto Koivisto, menemekö naimisiin kansasi!
- Tarja Halonen
En siedä presidenttinä homoja, eritoten Jesus1, ja muita homoja piisaakin, kun on niitä lesbojakin joukokssa, kauhea viestisi Jesus1:Olemme kumpikin rakastuneita
Kirjoittanut: Jesus1 8.12.2006 klo 02.03
Olet kaunis Arto Koivisto, menemekö naimisiin kansasi! - Arto Koivisto
Viestistäsi päätelen olet katkera minulle, joka tuli selväksi viestistäsi, mutta en vaihda urheilu seuraa, vain sen takia, koska käsket minun tehdä niin, joten painu sinne MH83 mistä tulitkin, en kaipaa sinun tyhmiä kommenteja enää, viestisi:Olemme kumpikin rakastuneita
Olet kaunis Arto Koivisto, menemekö naimisiin kansasi! - Ystäväni Arto Koivisto
Arto Koivisto kirjoitti:
Viestistäsi päätelen olet katkera minulle, joka tuli selväksi viestistäsi, mutta en vaihda urheilu seuraa, vain sen takia, koska käsket minun tehdä niin, joten painu sinne MH83 mistä tulitkin, en kaipaa sinun tyhmiä kommenteja enää, viestisi:Olemme kumpikin rakastuneita
Olet kaunis Arto Koivisto, menemekö naimisiin kansasi!Tämä viesti on Jesus1:ltä eikä minulta, viestisi:Olemme kumpikin rakastuneita
Olet kaunis Arto Koivisto, menemekö naimisiin kansasi!
- Risto Jalo
Aiotko Arto Koivistosto tuletko käymään luonani Tampereella.
- Arto Koivisto
En voi viettää joulu kansasi Risto Jalo, koska minun täytyy harjoitella jouluna tulevia Sm liigan pelejä varten.
Viestisi:Tuletko viettämään joulu aaton kansani!
Kirjoittanut: Risto Jalo 8.12.2006 klo 23.21
Aiotko Arto Koivistosto tuletko käymään luonani Tampereella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33666SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933589Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283320Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713291Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202166Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251758- 311496
- 321451
- 861345
- 151303