Mitä mieltä ootte? Onko Autostudio laatumerkki? Kestääkö vertailua SPL Dynamicsin kanssa?
Autostudio
5
1172
Vastaukset
- Tumppi-82
Autostudion tuotteet ovat juurikin sitä keskikastia. eli hintaisekseen iha ok. Itse luotan enemmän SPL Dynamicsiin, mutta voisin hankkia ainakin Autostudion vahvareita jos edullisesti saisin.
Lehtien testeissä autostudion subit ovat saaneet arvosanaksi luokkaa~7.5- kans
kun autostudion saman tasoiset (vateilta ja suotimilta) vahvarit tulee n.150€ halvemmaksi...onko toi hertzin hx300d subi muuten hyvä... vahvariksi aattelin tuota autostudion e-1200:sta.
- Tumppi-82
kans kirjoitti:
kun autostudion saman tasoiset (vateilta ja suotimilta) vahvarit tulee n.150€ halvemmaksi...onko toi hertzin hx300d subi muuten hyvä... vahvariksi aattelin tuota autostudion e-1200:sta.
Ko subi on erittäin suosittu ja kehuttu.
Mutta itse ostaisin kuitenkin mielummin tuon autostudion tilalle vaikka spl dyn s1200d:n jonka saa alle 400€ tai DLS cad 11, myös alle 400€.
http://www.powerset.fi ja pyydä sieltä tarjous.
Varsinkin jos ostat subin myös sieltä niin saat varmasti hyvän paketti tarjouksen.
Spl ja dls ovat ns. varmat valinnat jotka eivät aiheuta pettymystä. Kun taas Autostudio on vähän "riski" koska ko, vahvaria ei ole testeissä näkynyt. ja muutenkaan en ko. mallin omistajien mielipiteitä ole kuullut. - Mopedman
Tumppi-82 kirjoitti:
Ko subi on erittäin suosittu ja kehuttu.
Mutta itse ostaisin kuitenkin mielummin tuon autostudion tilalle vaikka spl dyn s1200d:n jonka saa alle 400€ tai DLS cad 11, myös alle 400€.
http://www.powerset.fi ja pyydä sieltä tarjous.
Varsinkin jos ostat subin myös sieltä niin saat varmasti hyvän paketti tarjouksen.
Spl ja dls ovat ns. varmat valinnat jotka eivät aiheuta pettymystä. Kun taas Autostudio on vähän "riski" koska ko, vahvaria ei ole testeissä näkynyt. ja muutenkaan en ko. mallin omistajien mielipiteitä ole kuullut.Itselläni on toi e1200 ja etupäälle e-sarjan 4x100 digipääte ja voin kyllä sanoa että on ihan hyvät vahvarit.
- DYY
Mopedman kirjoitti:
Itselläni on toi e1200 ja etupäälle e-sarjan 4x100 digipääte ja voin kyllä sanoa että on ihan hyvät vahvarit.
Husqwarnan ompelukone, näytöt ja kaikki. Itse en kyllä sitä käytä juurikaan, vaan emäntä sillä porskuttaa menemään. Ja voin todella sanoa että on hyvä laite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203