Mistä hän löytyisi paja jossa osattaisiin muovihitsausta.
katteen korjausta
7
2756
Vastaukset
Laittaisit kysymykseen edes maanosan.
Jenkkilässä on tosi taitavia kavereita.
Kyllä varmaan Kiinalaisetkin osaa.
Pelkosenniemelläkin on yks tyyppi.
Vai ootko sitä mieltä ettei kehäkolmosen ulkopuolella ole elämää.- telija..
Kysyjä tarkoitti todennäköisesti vain ko. pajaa SUOMESTA, riippumatta sen sijainnista kehä kolmosen suhteen.
- kysyjänä
Jotenkin aivot homeessa vai,voisit ajaa vitun viisatelija sen paskas,sinne jokeen mistä itekin olet putkahtanut!
Muille vastaajille isokäsi tasapuolisesti,kuumia ketjuja kaikille.
- hokasu
Voihan katteet korjata lasikuidulla ja hartsilla.
Nykyjään saa hyvin korjaussarjoja halpakaupoista.- Kra
Ite oon korjaullut omia ABS katteita modifioidulla juotoskolvilla hitsaten ja sen lisäksi kudotulla ohuella lasikuitukankaalla epoksihartsilla laminoiden. Polyesteriä ei kannata edes harkita tähän hommaan.
- Korjausta
Tässä olisi yksi mahdollisuus http://mach.fi/
korjaavat puljut ehkä osaa katehommatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403556- 743323
- 1042794
- 1452707
- 1582144
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201978Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281836- 401599
- 591165
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261095