Onko ihan normaalia että vuoto on niin runsasta että sidettä saa olla vaihtamassa puolentunnin välein, kun side tosiaan on aivan punainen. (että ei siis niin että muutama tippa siellä täällä)
RUNSAS vuoto
2
422
Vastaukset
- HUU
Mene lääkäriin, jos vaikka olisi myooma.
- Runsasvuotoinen
Hei!
Toisilla naisilla on "aina" runsaahkot kuukautiset, kuten minulla.
Mutta: minäkin huomasin eron, kun tässä muutama kuukausi sitten aloin vuotaa kirjaimellisesti tamponin siteen tunnissa. Vuotoa kesti tuollaisena 4 ensimmäistä vuotopäivää, lisäksi aloin saada menkat kahden viikon välein...
Lääkärissä sitten kävi ilmi, että kohdussa näkyy "jokin solmunnäköinen juttu", jota nyt sitten hoidellaan lääkityksellä ja hormoneilla, jos vaikka poistuisi itsestään. Kysta se ei ole, niitäkin on ollut lukuisia tässä vuosien varrella. Myoman pitäisi olla "koteloitunut" joten se ei ole myoma. Ultrasta ei näkynyt selvästi mikä se on, kun minulla onnettomalla alkoivat menkat matkalla gynikselle. (syy, miksi sinne menin, oli juuri se, että ne alkavat miten sattuu ja vuodan kuin seula.
Aina kannattaa mennä gynelle, jos menkoissa on kahden kierron verran vähintään poikkeamaa. Kerran voi stressi tai elämänmuutos aiheuttaa poikkeamia, mutta useampi kerta on aina viite siitä, että jotain outoa voi olla. Riippuu toki iästäsi! Itse olen 40, joten tunnen kroppani aika hyvin ja tiedän, mistä kuuluu huolestua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137247
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?421270