Onko kellään kokemusta dvb-c sovittimista PC:lle (USB- tai PCI) jos talossa on Welhon kaapeliverkko?
Olen kuullut ettei sellaista sovitinta ole markkinoilla joka toimisi kunnolla.
Kokemuksia??
Welho ja digisovitin PC:lle?
4
798
Vastaukset
- digikortit
toimivat vähän kehnosti. Käsittääkseni kyllä Welhon kaapeliverkossa toimii kaikki digikortit siinä missä muuallakin.
Eikös näille korteille löydy valmiita INI tiedostoja, missä on kaikki oikeat asetukset? - hjk87
Kun toimivia laitteita ei ole olemassa minkään digilähetyksen vastaanottoon, miksi sitten olisi USB liitäntäinen cabel viritin joka toimisi moitteetta?Tai PCI paikkaan asennettava C-malli digikortti,jossa ei olisi mitään bugeja tai muita ongelmia.
Kyllä mä olen saanu tuon MSI:n Mega Sky tikun toimimaan ihan mainiosti... Mutta tämä siis DVB-T verkossa.
- joo-o....
Verkkokaupasta saat 20e usb digitikun, joka on dvb-t verkkoon (antenni), mutta welho lähettää antennisignaalia verkossaan ainakin vuoden 2009 loppuun asti joten siihen saakka ainakin toimii, tosin ilmaiskanavat vain.
sitten se MUTTA...
Tikku toimii loistavasti, tekstitykset yms myös. Mutta ei niinkään yllätys että microsoft on paska :D
Joten, jos käytät kyseistä (fujitech) tikkua, ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ päivitä windows service pack 3:sta, sen jos teet niin rupeaa ongelmia löytymään, mukana tulevat ajurit eivät toimi, ja netistä saatavat "vastaavat" uudet eivät todellakaan toimi kuin edelliset, välillä voi näkyä hetken 3, 4, sub ja jim, mutta pääasiassa vain yle/urheilukavana/voice täysillä signaaleilla, kiitos microsoftin kädettömyyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1564022Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392627Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte842072Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli771884Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2051774Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n251071- 721065
- 62763
Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon141761Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!
Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen27759