Onko kellään kokemusta dvb-c sovittimista PC:lle (USB- tai PCI) jos talossa on Welhon kaapeliverkko?
Olen kuullut ettei sellaista sovitinta ole markkinoilla joka toimisi kunnolla.
Kokemuksia??
Welho ja digisovitin PC:lle?
4
758
Vastaukset
- digikortit
toimivat vähän kehnosti. Käsittääkseni kyllä Welhon kaapeliverkossa toimii kaikki digikortit siinä missä muuallakin.
Eikös näille korteille löydy valmiita INI tiedostoja, missä on kaikki oikeat asetukset? - hjk87
Kun toimivia laitteita ei ole olemassa minkään digilähetyksen vastaanottoon, miksi sitten olisi USB liitäntäinen cabel viritin joka toimisi moitteetta?Tai PCI paikkaan asennettava C-malli digikortti,jossa ei olisi mitään bugeja tai muita ongelmia.
Kyllä mä olen saanu tuon MSI:n Mega Sky tikun toimimaan ihan mainiosti... Mutta tämä siis DVB-T verkossa.
- joo-o....
Verkkokaupasta saat 20e usb digitikun, joka on dvb-t verkkoon (antenni), mutta welho lähettää antennisignaalia verkossaan ainakin vuoden 2009 loppuun asti joten siihen saakka ainakin toimii, tosin ilmaiskanavat vain.
sitten se MUTTA...
Tikku toimii loistavasti, tekstitykset yms myös. Mutta ei niinkään yllätys että microsoft on paska :D
Joten, jos käytät kyseistä (fujitech) tikkua, ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ päivitä windows service pack 3:sta, sen jos teet niin rupeaa ongelmia löytymään, mukana tulevat ajurit eivät toimi, ja netistä saatavat "vastaavat" uudet eivät todellakaan toimi kuin edelliset, välillä voi näkyä hetken 3, 4, sub ja jim, mutta pääasiassa vain yle/urheilukavana/voice täysillä signaaleilla, kiitos microsoftin kädettömyyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273413- 402217
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352158Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71907Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271242
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131109