Paljon puhutaan suomalaisten miesten (ja naisten) dokaamisesta, mutta ihan oikeasti miehet. Älkää juoko niin paljon! Todella mukavastakin hepusta tulee aivan kamala jankkaaja, kun on liikaa ottanut ja siihen menee mahikset heti, ainakin mun suhteen. Sitten ihmetellään missä ne tavalliset, kunnolliset naiset ovat ja miksi eivät huoli.
Mä niin toivoisin löytäväni elämäni miehen, enkä ole itsekään mikään absolutisti, mutta täytyisihän sitä osata ottaa drinkkiä kohtuudella... Teette vain itsestänne pellen ja menetätte kenties hyvätkin saumat viinan takia. Onko se sen arvoista?
Ettehän te kaikki tietenkään ole tuollaisia, mutta viikonloppuna jouduin pettymään raskaasti poikaystäväni (nyt jo siis ex) kännitörttöilyjen takia, ei ollut ensimmäinen kerta, mutta tällä kertaa viimeinen.
Hei miehet!
13
1062
Vastaukset
meni tolla kommenttilla just mahikset mun suhteen, elämä on.
- tämäkin...
toisaalta ne jotka ei ryyppää ei kelpaa joten...
- voi kivaa
Eläkää, käyttäytykää ja toimikaa kaikki kuten Neiti etsivä haluaa teidän elävän, käyttäytyvän ja toimivan, niin joillakin teistä saattaa vielä joskus olla mahikset häneen! Jippii.
voi kivaa kirjoitti:
Eläkää, käyttäytykää ja toimikaa kaikki kuten Neiti etsivä haluaa teidän elävän, käyttäytyvän ja toimivan, niin joillakin teistä saattaa vielä joskus olla mahikset häneen! Jippii.
:-) Vittuun tollaset itserittoiset pikkulutkat, jos arvon neiti-etsivä haluaa palan meikäläistä niin saa anella sitä polvillaan muna suussa.
yrmio kirjoitti:
:-) Vittuun tollaset itserittoiset pikkulutkat, jos arvon neiti-etsivä haluaa palan meikäläistä niin saa anella sitä polvillaan muna suussa.
Pistää hymyilyttämään ajatuskin tuosta tilanteesta...
- Neiti Etsivä22
yrmio kirjoitti:
Mä muistan sun kuvan ja en todellakaan edes huolisi moista vanhaa pultsaria! Vittuun tuollaiset itseriittoiset ennen aikojaan viinan takia elähtäneet äijän retaleet :-)
Neiti Etsivä22 kirjoitti:
Mä muistan sun kuvan ja en todellakaan edes huolisi moista vanhaa pultsaria! Vittuun tuollaiset itseriittoiset ennen aikojaan viinan takia elähtäneet äijän retaleet :-)
pahus, et sä sentään niin itseriittoinen oo etteikö sulle ois voinu antaa kännissä suihin. No aina ei voi voittaa, yleensä ei edes joka toinen kerta :-(
- Mies...
Hyvä mies vaikka itse kehunkin. Lärvit kuitenkin vedän toisinaan ja jutut ei silloin sovi selville.
Raivoraittiita löytyy lahkoista. Niillä on sitten omat puutteensa.- yvopå
Aina raittiina olen ja uskonnot pitäisi kiireesti kieltää (pelkkää riesaa kaikille).
- Emmanuele
Oon miettiny ihan samaa.
Jos mies dokaa vaikka pe ja la niin eipä se sitten paljon muuta jaksa sinä viikonloppuna ja seksiäkin saa aikaisintaan tiistaina.
Minäkään en lämpene känniörveltäjälle.
Heh, Yrmiöllä on suuret luulot itsestään.
Eiköhän nainen kuin nainen ole onnellinen kun välttyy Yrmiön känniseltä kullilta suussaan.- LK.
Etkö tiedä että yrmio on kaappihomo, joka taisi tulla muutama päivä sitten sieltä kaapista. Sillä on kuulemma ollut jotain viritelmiä jonkun miehen kanssa.
- mieskin
voi olla.Juu,kannattais sunkin vaihtaa se baari kulttuuri johonkin muuhun järkevämpään tekemiseen.Niin mäkin tein ja heti kyllä ihmisten ajatusmaailma muuttuu ku menee johonkin paikkaan jossa ihmisillä on "munaa" olla selvinpäin!!Suosittelen!Itekkin joskun otan mutta on jo senverran kokemusta/järkeä että tietää missä ne omat"rajat" menee.Eipä ole koskaan tarvinnut muiden huolehtia meikäläistä kotia!
- vili
vaihtoehtona olisi skarppi viinakäytäytyminen ja saisi kunnollisen tyttöystävän. tai kunnon dokaus ja ei naista. eipä pahemmin menetä vaikka se kunnollinen nainen jäisi saamatta. ei ole sen arvoista, että dokauskulttuuriaan alkaa mimmin takia muuttelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833