Ostin juuri uuden 1.8 avensiksen.
Kaupungissa tosi mukava ajattava ja hiljanen.
MUTTA on se jukolauta kumma kun se on maantiellä sopivalla sivutuuleella täysin paska ajettava.
Onkohan siellä alustassa jokin irti vai onko tämä edelleen ostettu ominaisuus?
Voiko sitä edes korjata?
Seilailija
6
1305
Vastaukset
- Pena2
Ettet omista Avensista ollenkaan, kukapa ostaisi autoa ilma kunnon koeajoa...
- Rollisti
eipä sitä satu aina sivutuulta koeajolla. Renkaiden ilmanpaineilla pystyy vähän pelaamaan.
- ure
Ei tosiaankaan ole avensiksen omistaja,tai sitten on renkaat tyhjät, itsellä kolmas "ave" eikä yksikään ole "seilannut" minnekkään sinne menee minne ratista kääntää...
- Menee
ure kirjoitti:
Ei tosiaankaan ole avensiksen omistaja,tai sitten on renkaat tyhjät, itsellä kolmas "ave" eikä yksikään ole "seilannut" minnekkään sinne menee minne ratista kääntää...
Oma diesel-Aveni menee myös sinne minne käsken. Jos haluan ajaa suoraan, niin ei tarvi paljon ohjaukseen koskea. Oli sitten sivutuulta tai ei. Lieneekö sitten paljon eroa sähköisen tehostimen malleihin. Siitä ei ole kokemusta.
- vaan kuule
sellainen ongelma, ettei sille ole korjuuta.
mulla on ollu jo 7 avensista ja aina olen rengeillä ajattanut niillä.. Ite en edes kyytiin nouse mokomaan kiemurtelijaan.
Mutta ei se ave ole enään edes halpa, siis meille taksiyrittäjillekkään. Bemarin E60 korinen diesel maksaa, mutta sitä ei tarvitse makuuttaa korjaamolla.. Olen nyt kokeeksi ottanut kaksi Volvon V70 kulkinetta, enkä vaihda niitäkään enään Volvoon... Tosi paljon on ollut korjaamopäiviä niissäkin. - varmaan
Sulla on jotain renkaisiin liittyviä ongelmia! Oma Avensikseni on hyvä ajaa ja kulkee kyllä tuulellakin suoraan. Kesärenkaat on Michelin Energyt ja talviset on Nokialaiset. Rengaspaineet joka nurkassa 1.9 kesät ja talvet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406375Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 82970
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14721