ostin tuossa muutama vuosi sitten oma tekoisen mikroauton ja nyt haluaisin myydä sen mutta täytyyhän se ensin kunnostaa koska se osottautui täydeksi romuksi kun ostin sen.ajattelin laittaa siihen auton startti moottorin ja laturin ko siinä on hihna välitykset ja vaihan ne ketjuihin niin voisin laittaa laturin siihen hihnaan ja sit sähkö startin ni vois pensan loppuessa ajaa sähköllä.toimisiko se?
hullua?
9
1385
Vastaukset
- Goyathlay
Kerran olet myymässä, niin laita muuten vaan kuntoon. Tuskin kannattaa uhrata aikaa muunnelmien tekemiseen. Jollekkin ihan pikkuiselle voi rakentaa siitä hyvän auton millä ajaa harrastuksen "ensiaskeleet". Tai riippuu tietysti moottorista.
- klou
siinä on melkeen sata kuutionen (98.5)kaks tahti kone...oon jo asentanu siihen elektronisen virta mittarin akulle...oottelen et startti moottori ja laturi tulee...aattelin laittaa moottoriin 16 hampaisen ja taakse 40...laskin et jos kierrokset ois n.5000 ni se meni 60\kmh...piti vähä muuntaa starttia et saa siihen hihnan...mut en tiiä et sopiiko se jollekki pienelle aivan harjotus autoks ennenko teen jonkilaiset jarrut..pitäs viel jostai halvalla kierros mittari ja lämpö mittari ja ehkä jäähdytin jos vähä virittelee jotai turboo ettei lämpene....aattelin et jos saisin siitä n.400e ko oon uhrannu siihen aikalailla...
- Goyathlay
klou kirjoitti:
siinä on melkeen sata kuutionen (98.5)kaks tahti kone...oon jo asentanu siihen elektronisen virta mittarin akulle...oottelen et startti moottori ja laturi tulee...aattelin laittaa moottoriin 16 hampaisen ja taakse 40...laskin et jos kierrokset ois n.5000 ni se meni 60\kmh...piti vähä muuntaa starttia et saa siihen hihnan...mut en tiiä et sopiiko se jollekki pienelle aivan harjotus autoks ennenko teen jonkilaiset jarrut..pitäs viel jostai halvalla kierros mittari ja lämpö mittari ja ehkä jäähdytin jos vähä virittelee jotai turboo ettei lämpene....aattelin et jos saisin siitä n.400e ko oon uhrannu siihen aikalailla...
Laita siitä Dirt-kart, niin sen 400e siitä vois sitten saadakkin ja jos hyvin teet niin jopa tontun verran enemmänkin.
- klou
Goyathlay kirjoitti:
Laita siitä Dirt-kart, niin sen 400e siitä vois sitten saadakkin ja jos hyvin teet niin jopa tontun verran enemmänkin.
dirt-cart?siis en oo pahemmin näis kuviois ko ostin sen vaan et ajelen tiellä ja pesis kentällä...ni mitä se dirt-cart sitte on?
- pesäpallokentälle menkö
klou kirjoitti:
dirt-cart?siis en oo pahemmin näis kuviois ko ostin sen vaan et ajelen tiellä ja pesis kentällä...ni mitä se dirt-cart sitte on?
millään moottoripelillä pyörimään. Suuttuu pesiskenttää hoitava taho varmasti kun kynnätte pinnan vaaralliseen kuntoon. Ainoastaan, jos kentällä ei ole pelattu enää teidän elinaikananne ja saatte kunnan/kaupungin liikunta-asioita hoitavalta taholta kirjallisen luvan. Jokainen kenttä on äkkiä pilattu moisilla tee-se-itse-härveleillä ja kalliiksi tullee.
- klou
pesäpallokentälle menkö kirjoitti:
millään moottoripelillä pyörimään. Suuttuu pesiskenttää hoitava taho varmasti kun kynnätte pinnan vaaralliseen kuntoon. Ainoastaan, jos kentällä ei ole pelattu enää teidän elinaikananne ja saatte kunnan/kaupungin liikunta-asioita hoitavalta taholta kirjallisen luvan. Jokainen kenttä on äkkiä pilattu moisilla tee-se-itse-härveleillä ja kalliiksi tullee.
siis elä panikoi koska se pesis kenttä jossa ajan ni on käytössä vain joka viides vuosi ja tuskin tolla mun härvelillä kuovittaa enemmän ko pyörälläkään kosks (tähän mennessä) se on tuskin kävely vauhtia mennyt... siis ei hätää eikä huolta....
- näitä sun juttujas
tulee väkisinkin mieleen että älä koske siihen enää, pahemmaksi vaan menee. Myy jollekin köyhälle parillakympillä tai mielellään nakkaa rautaromukonttiin, pääsee kaikki vähemmällä
- Listyu
Toinen peukalo suussa ja toinen keskellä nenää.
- klou
äläs nyt noi järkytä et melkeen sydärin saa!!!siis mä ostin sen kaverin kans 300e puokkiin ja se on 19v et ei oikeen tee mieli mennä kymppi käessä...ja menee siinä ko korjauttaa moottorin (ei itellä mitää taitoo eikä välineitä) ja ko laittaa kirppikselle.... et vähä pakko rako....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928