Jokaisella vauvakuumeisella tulee jossaivaiheessa varmasti jonkinmoisia oireita mahdollisesta toivotusta raskaudesta, mutta jotka sitten myöhemmin osoittautuvatkin lähinnä pelkäksi mielikuvituksen tuotteeksi.
Itseäni on nyt jokusen päivän mietityttänyt nuo rintani, joihin on ilmestynyt ns. montgomeryn nystyjä. Olen jostain lukenut, että raskaanaoleville ilmestyy nännien seudulle punaisia nystyjä. Käykö näin todellakin vain raskauden aikana? Voiko niitä ilmestyä muutenkin? Onko kenelläkään teistä ilmestynyt ko. nystyjä, vaikka ette olisikaan olleet raskaana?
oireita raskaudesta(ko)
3
884
Vastaukset
- .....
Minulla on ollut niitä jo monta vuotta/aina ja nyt vasta olen raskaana...
- Juulia
Minä vähän arvelinkin, että niitä voi olla myös muulloinkin kuin raskaana ollessa. Kiinnitin sitten ilmeisesti niihin vaan nyt huomioni, tai sitten ne ovat ilmestyneet minulle vasta äskettäin. No, ken tietää. Kiitos kuitenkin vastauksestasi. Sain taas mielenrauhan itselleni. Mukavaa odotusaikaa sinulle =)
- ohan niitä.
Ne tulee paremmin näkyviin juur ennen menkkoja ku tissit on muutenki turvonneet ja aristavat.
Sillon ku raskaana olin ni en muista että tisseis ois näkyny alkuviikkoina oikeestaan mitään outoo, oli siis normaalimmat ku ennen menkkoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637