Moi,
Onko kukaan myynyt lomaosakettaan Holiday Club Tallinnan kautta? Minua lähestyi ko. lafkan edustaja, puhui hyvää Suomea ja kertoi että Virossa olisi kysyntää Suomalaisille lomaosakkeille. Minua jäi askarruttamaan yksi asia. Myyntitoimeksianto pitäisi käydä tekemässä Tallinnassa ja siihen pitäisi varata 3-4 tuntia aikaa. Tuli mieleen, että yrittääköhän ne sittenkin vaihdattaa ton mun Pyhän osakkeen johonkin uuteen paikalliseen kohteeseen? Luulisi nykypäivänä yhden myyntitoimeksiannon hoituvan sähköpostilla ja jos jotain allekirjoituksia tarvitaan, niin sitten perinteisellä postilla tai faksilla. Onko kellään kokemuksia ko. putiikista?
t. Stigu
Lomaosakkeen myynti
9
2881
Vastaukset
- Mats
Soita Holiday Club Finlandin toimistoon ja kysy onko Tallinnan toiminta asianmukaista.
- Ennustajaeukolta tai katso ...
Tyhmyri
- totta on
RCi myy, ei osta osakkeita ja eihän kukaan edes osta sinun kuppaista osaketta.
- se osake
peräsuolees ja oo hiljaa!
- Läheltä seurannut
Tekee omaa bisnestä hcf:n siipien suojassa niillä ostaja valmiina dallinassa:) sun kämpälle. Samaa tapahtuu koko ajan myös suomessa ja hcf tietää asian. Tämä on sitä lomaosake kauppaa tämä:))
- Tammu
Hei Stigu!
Asiani sivuaa osakettasi koskevaa kyselyä sikäli,
että olen tiedustellut mahdollisuuksia myydä omani
välityksen kautta.Onnekseni sain nyhdettyä Holiday
Clubista osakkeeni markkina-arvon, mitä jälleenmyyjä johon olin yhteydessä, ei todellakaan huomioinut.Minulle tarjottiin yhtä neljäsosaa osakkeeni arvosta, ja kun huomautin asiasta myyjälle, hän valehteli päin naamaa että oli sanonut kyseisen summan jo aiemmin keskustelumme aikana.Tarkensin tiukasti asiaa ja johan ääni kellossa muuttui.Ilmoitin ko herralle että myyn osakkeeni itse, en tosiaan maksa 3/4 arvosta välittäjälle.Sain yhteystiedon välittäjästä Holiday Clubin kautta ja olenkin sitä mieltä tällä hetkellä että jos on tarvetta myydä osakkeensa, se kannattaa tehdä itse.- pääosa
on markkinointikuluja, itse osakkeen rakentamiskustannukset ovat vain murto-osa siitä. Toki välittäjänkin kustannukset ovat suuret. Eli tuo tarjous 1/4 on mielestäni todella reilu. Lisäksi pitää ottaa huomioon, että mahdolliset HCR-pisteet eivät siirry ostajalle, vaan niistä joutuu maksamaan erikseen lisää HCR:lle. Eli kaikenkaikkiaan osaketta ei kannata ostaa hetken mielijohteesta vaan vasta pitkän harkinnan jälkeen, jos sille on todellista käyttöä. Ainoastaan siten siitä voi saada todellista hyötyä. Jälleenmyyntimahdollisuuksiin ei todellakaan voi luottaa ollenkaan.
- tajua, että HCF vierittää
sinut pois heidän vaivointaan, tarjoamalla välittäjää, muka kaikkeen sinäkin uskot, kuinka vanha olet, ainakin aika tyhmä, niin tyhmä että uskot joulupukkiin....
- jos niin tyhmä oot
Tulet Tallinnasta takaisin etelän osaketta rikkaanpana, rahasi menettäneenä, ehdottomasti ota
suomesta osakekirja mukaasi jotta voit luovuttaa sen Tallinnan huijareille. Voi vee että ihmiset on tyhmiä! Muista sinulla on osake etelästä kaiken tämän jälkeen yhtiövastike ehkä n.600€, mutta HEHÄN TIETENKIN MYYVÄT OSAKKEESI ISOLLA VOITOLLA; TOTTAKAI SINUN KANNATTAA; SAAT NIMITTÄIN HIRVEÄN MÄÄRÄN RAHAA, toimi nopeasti SAAT HYVÄT JOULURAHAT!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658