onko nokia n73 ja nokia n73 music editionissa muuta eroa kuin se musiikki homma?! paljonko tämän music editionin hinta mahtaa olla?! kiitos vastauksista..:)
nokia n73 & nokia n73 music edition
7
2599
Vastaukset
- Enkä suosittele
Puhelimissa ei ole muita eroja. Musiikkipuhelimena N73 Music Edition on kuitenkin kehno, eikä se taida olla vielä edes myynnissä, joten hintoja en tiedä.
- mää vaan
me:ssä on 2 gigan muistikortti mukana ja eri väri. me:n hinta on 690 eli noin 90 euroa enemmän kuin tavallisen. Itse aion hankkia ton me mallin soneran kytkykaupasta kun siinä tulee kaiuttimet yms mukana
- N73 M.E!.
mää vaan kirjoitti:
me:ssä on 2 gigan muistikortti mukana ja eri väri. me:n hinta on 690 eli noin 90 euroa enemmän kuin tavallisen. Itse aion hankkia ton me mallin soneran kytkykaupasta kun siinä tulee kaiuttimet yms mukana
Itse ostaisin tuon kalliimman version,koska musta väritys tuossa mallissa on tyylikäs!.
- puuppo13
N73 M.E!. kirjoitti:
Itse ostaisin tuon kalliimman version,koska musta väritys tuossa mallissa on tyylikäs!.
Joo kyl toi m.e on järkevämpi hankinta kuin tavallinen n73 koska siinä tulee mukana noi kajarit ja paremmat kuulokkeet kun tavallisessa.2Gt muistikortti on tosi hyvä lisäys ns.musiikkiversioon.Ja tottakai toi musta väri on tosi tyylikäs. Ite oon hankkimassa puhelinta parin viikon sisällä. kyllä ton edestä kannattaa maksaa vän enemmän. Jos menee kaupasta ostamaa tollast 2Gt muistikorttii, hinnaks tulee ainaki 70€
- nyx
kamera on parempi.eroja jonkin verran.netissä on loistava "selostus" puhelimesta.muistaakseni joku www.puhelimeni...?jokin.kannattaa etsiä.itse pähkäilin vielä viime viikolla tavallisen ja me välillä, ja päädyin music edition versioon.
- _____
ei muuten oo kamera yhtään parempi molemmissa sama
- kurimuserkki
www.viihdestoppi.net myy sitä hintaan 353€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110865- 408117
- 1235211
- 1313593
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552489
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak351981- 281766