nokia n73 & nokia n73 music edition

amZ

onko nokia n73 ja nokia n73 music editionissa muuta eroa kuin se musiikki homma?! paljonko tämän music editionin hinta mahtaa olla?! kiitos vastauksista..:)

7

2599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkä suosittele

Puhelimissa ei ole muita eroja. Musiikkipuhelimena N73 Music Edition on kuitenkin kehno, eikä se taida olla vielä edes myynnissä, joten hintoja en tiedä.

• mää vaan

me:ssä on 2 gigan muistikortti mukana ja eri väri. me:n hinta on 690 eli noin 90 euroa enemmän kuin tavallisen. Itse aion hankkia ton me mallin soneran kytkykaupasta kun siinä tulee kaiuttimet yms mukana

• N73 M.E!.
        mää vaan kirjoitti:

me:ssä on 2 gigan muistikortti mukana ja eri väri. me:n hinta on 690 eli noin 90 euroa enemmän kuin tavallisen. Itse aion hankkia ton me mallin soneran kytkykaupasta kun siinä tulee kaiuttimet yms mukana

Itse ostaisin tuon kalliimman version,koska musta väritys tuossa mallissa on tyylikäs!.

• puuppo13
        N73 M.E!. kirjoitti:

Itse ostaisin tuon kalliimman version,koska musta väritys tuossa mallissa on tyylikäs!.

Joo kyl toi m.e on järkevämpi hankinta kuin tavallinen n73 koska siinä tulee mukana noi kajarit ja paremmat kuulokkeet kun tavallisessa.2Gt muistikortti on tosi hyvä lisäys ns.musiikkiversioon.Ja tottakai toi musta väri on tosi tyylikäs. Ite oon hankkimassa puhelinta parin viikon sisällä. kyllä ton edestä kannattaa maksaa vän enemmän. Jos menee kaupasta ostamaa tollast 2Gt muistikorttii, hinnaks tulee ainaki 70€

• nyx

kamera on parempi.eroja jonkin verran.netissä on loistava "selostus" puhelimesta.muistaakseni joku www.puhelimeni...?jokin.kannattaa etsiä.itse pähkäilin vielä viime viikolla tavallisen ja me välillä, ja päädyin music edition versioon.

• _____

ei muuten oo kamera yhtään parempi molemmissa sama

• kurimuserkki

www.viihdestoppi.net myy sitä hintaan 353€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10865
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8117
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5211
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      131
      3593
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3548
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3504
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3147
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2489
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      1981
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1766
    Aihe