SAPELIMIES RYÖSTI SUOMALAISET

GAMBIASSA

9

2307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedetään

ton maan vaarallisuus mutta monikaan ei usko.yksin siellä ei varmaan kannata liikkua.eikä hämärässä jos maksat jollekin voit saada jonkinlaisen suojelijan

• kiinni..

En uskokaan. Gambia on kehitysmaa, 'rikkaat' turistit voivat näytellä kultaisia korujaan kotimaassa.

• valtsuta

mä meen sinne kohta ensviikolla, toivottavasti ei käy samalla tavalla.

• sitä saa mitä tilaa

Joo,menkää vaan ja laittakaa KAIKKI kultakorút kaulaan ja käteen,mitä paksumpi sitä parempi.Itselle ei tulis mieleenkään ottaa mitään arvokkaita koruja mukaan minnekkään lomamatkalle.
        Minulla on aina kaikki rihkamat mukana,mitä ei viitsi kotona käyttää.
        En kehtaisi edes tuollaista ilmoittaa,oma moka.

• toni santtu

moro lähetkö 14.12 me lähetään ensin viikko senegalissa ja sit viikko gambiassa.

• valtsuta
        toni santtu kirjoitti:

moro lähetkö 14.12 me lähetään ensin viikko senegalissa ja sit viikko gambiassa.

juu, me mennään 14.12. ollaan 2viikkoo Gambiassa. Onko sähköposti tai mesen osoitetta?

• toni ja s...
        valtsuta kirjoitti:

juu, me mennään 14.12. ollaan 2viikkoo Gambiassa. Onko sähköposti tai mesen osoitetta?

löytyy mut miten voi antaa "privana"?

• Lloyd Lötter

Suurin mahdollisuus tulla ryöstetyksi on Helsingissä Kaisaniemen puistossa. Kiitos "kansainvälistymisen".
      Itse olen rikoksen uhriksi joutunut vain Suomessa, vaikka on "muutamassa" maassa käyty.
      Mutta pysykää kotona jos pelkäätte.

• puukojunkkari

naurettavaa lietsoa tänne keskustelupalstalle että kohde ei olisi turvallinen.mikä paikka nyt sitten olisi???voit tulla tapetuksi tai ryöstetyksi ihan missä vaan ja milloin vaan.enemmän mua huolestuttaa lukea näitä meidän omaa maata koskevia otsikoita iltapäivälehdissä....kuka tappaa ja kenet....ja aina missä on turismia niin tapahtuu kaikenlaista.et silleen.....kotiinki on moni kuollut

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe