http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1280612
SAPELIMIES RYÖSTI SUOMALAISET
9
2307
Vastaukset
- tiedetään
ton maan vaarallisuus mutta monikaan ei usko.yksin siellä ei varmaan kannata liikkua.eikä hämärässä jos maksat jollekin voit saada jonkinlaisen suojelijan
- kiinni..
En uskokaan. Gambia on kehitysmaa, 'rikkaat' turistit voivat näytellä kultaisia korujaan kotimaassa.
- valtsuta
mä meen sinne kohta ensviikolla, toivottavasti ei käy samalla tavalla.
- sitä saa mitä tilaa
Joo,menkää vaan ja laittakaa KAIKKI kultakorút kaulaan ja käteen,mitä paksumpi sitä parempi.Itselle ei tulis mieleenkään ottaa mitään arvokkaita koruja mukaan minnekkään lomamatkalle.
Minulla on aina kaikki rihkamat mukana,mitä ei viitsi kotona käyttää.
En kehtaisi edes tuollaista ilmoittaa,oma moka. - toni santtu
moro lähetkö 14.12 me lähetään ensin viikko senegalissa ja sit viikko gambiassa.
- valtsuta
toni santtu kirjoitti:
moro lähetkö 14.12 me lähetään ensin viikko senegalissa ja sit viikko gambiassa.
juu, me mennään 14.12. ollaan 2viikkoo Gambiassa. Onko sähköposti tai mesen osoitetta?
- toni ja s...
valtsuta kirjoitti:
juu, me mennään 14.12. ollaan 2viikkoo Gambiassa. Onko sähköposti tai mesen osoitetta?
löytyy mut miten voi antaa "privana"?
- Lloyd Lötter
Suurin mahdollisuus tulla ryöstetyksi on Helsingissä Kaisaniemen puistossa. Kiitos "kansainvälistymisen".
Itse olen rikoksen uhriksi joutunut vain Suomessa, vaikka on "muutamassa" maassa käyty.
Mutta pysykää kotona jos pelkäätte. - puukojunkkari
naurettavaa lietsoa tänne keskustelupalstalle että kohde ei olisi turvallinen.mikä paikka nyt sitten olisi???voit tulla tapetuksi tai ryöstetyksi ihan missä vaan ja milloin vaan.enemmän mua huolestuttaa lukea näitä meidän omaa maata koskevia otsikoita iltapäivälehdissä....kuka tappaa ja kenet....ja aina missä on turismia niin tapahtuu kaikenlaista.et silleen.....kotiinki on moni kuollut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872