teen nyt tilaustyötä elikkä nyt olisi Lobstereita iso levelisille ja pieni levelisille on bronze tavaraa.Huom Lobsterit ovat kypsiä. Hinnat ovat lobsteri 40 gp:tä kpl ja bronze tavara on 20gp:tä per miekka kypärä ja Kilpi (Bronssia) aloitan tilaustyöni 7.12 06 että saan parannettua taitojani.
Laittakaa Kaveri listaan nimellä Jannex1990
PS:TOKI SAAT VALITA KUMPAA HALUAT TAI JOS ET HALUA NIIN SITTEN ET HALUA SE ON OMAKSI MIELEKSI
Tilaustyöt
7
196
Vastaukset
- maagi32
ostan noit loboja 40gp kappale nii niit 500kpl eli eiks se oo 20k
addaa maagi33- kapteeni100 runessa
juu eli voin ostaa vaikka 50gp ea!!!
- mikamaka
kapteeni100 runessa kirjoitti:
juu eli voin ostaa vaikka 50gp ea!!!
mäkin ostan semmoset 750 kappaletta elikkä 40each =30k
- Cs Hemppa
mikamaka kirjoitti:
mäkin ostan semmoset 750 kappaletta elikkä 40each =30k
Ostan 5000 loboa 40gp ea, addaa cs hemppa
- Killtill2
Cs Hemppa kirjoitti:
Ostan 5000 loboa 40gp ea, addaa cs hemppa
Mä ostan lobstereita 1000kpl eli 40k, Add killtill2
- darf__giant
Ostan vaikka 200 lobs 100ea
- cleo
ANTEEKSI KAUHIASTI KAIKKI MULLE TULI YKS Broblema kun muistin että kalastus taidot ei riitä niin siinä saattaa kestää aikas kauan enkä nähkääs aina pääse menemään koneelle mut yrittäkää pitää tähän yhteyttä
nyt on tullu aikas paljon näitä juttuja mulle että meen sekasin eli tehäänkö arvonta käykö se kaikille
eli se arvonta meinaa sitä että se kuka tarjoo eniten saa lobsterit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536445Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01300- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard0830Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8823