...kahden kuukauden tauon jälkeen palstalla visiitillä. Taso eikun laskee. Jaksan tätä toistuvasti hämmästyä. Jopa seksi-puolella "onko koolla väliä"-palstalla pystyvät älyllisempään keskusteluun. Nyt ei enää näkemiin vaan hyvästi, hankkikaa elämä.
juu...
5
458
Vastaukset
- lkjhsdagv
Onko koolla väliä.
Ainakin lainan koolla on. - The Rat
Sen minä vielä jotenkin ymmärrän että jotkut jaksavat tällä palstalla heilua päivästä ja vuodesta toiseen...
Mutta että "onko koolla väliä"??? - kun tulit
KIITOS! Oli ihanaa kuulla mielipiteesi, kiitos kun kerroit sen meille.
Muuten... "onko koolla väliä" palstalla käyvät vain ihmiset joilla on pieni pili ja yrittävät selvittää löytyykö naisia ketä se ei oikeasti häiritse.
Isomunaiset tietävät että sillä on väliä, sen kuulee kyllä naisilta ihan livenä ilman keskusteluja.- Tuhnuttaja
Itsekin taas hoitelin yhden kotirouvan tossa päivällä. Kas kun töissä ei tarvitse käydä myytyäni asunnon törkeällä kuplahinnalla. Jonkun tuulipukuparan pitäis pitää vähän parempaa huolta vaimostaan, mutta minkäs sille tekee kun kuplalainan takia pitää painaa kahta työtä.
Toiset painaa pitkää päivää, minä painan pitkää koko päivän!
- Positiivisesti yllättynyt
Luepa tuo viesti suoraan yllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768