Onko normaalia, että kuukautiskierto kestää joskus vain 21 päivää?? Onko kellään muulla näin? Nyt viimeeksi kesti 23-24 pv.
LYHYT KIERTO
3
580
Vastaukset
- pillereillä
Pillereitä syödessä kierto on aina 21 päivää. Eikä ole mitenkään outoa, vaikka se olisi sitä ilman pillereitäkin.
- Ihmettelijä*
Useimmilla kuukautiskierto on e-pillereitä käyttäessä tasan 28 päivää (= 4 viikkoa x 7 päivää) jolloin kuukautiset alkavat aina samana viikonpäivänä.
Luomukiertona sen sijaan 21 päivän kierto voi olla ihan normaali. Itselläni kierto vaihtelee ilman e-pillereitä ollessa 21-26 päivän välillä. 21 päivän kiertoja tulee minulle muutaman kerran vuodessa, yleisin kierron pituus on 24 päivää. Aika lyhythän se kieltämättä on, kun itse vuotoa voi ehtiä olla täydet kaksi viikkoa kuukaudessa (7 vuotopäivää / menkat). - vastaajille
Mukava kuulla! :)
Aloin jo pelkäämään, että mulla on jokin munarakkulan kehittymishäiriö, ovulaatio-/hormonihäiriö, tms.
Niin ja en siis käytä pillereitä, että ihan luonnon kierto on.
Minunki mielestä e-pillereitä käytettäessä se kierto nimenomaan on sen 28 pv hyvinkin säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62885
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 37571
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446