lähti omille teilleen tässä syksyllä. Se on elellyt navettakissana jo vaikka kuinka monta vuotta, eikä koskaan ole ollut kateissa päivää kauempaa. Tuleekohan se enää koskaan takaisin?
Onko kenelläkään toisella kenties kissa ollut karkuteillä, mutta palannut kotiin pitkänkin ajan päästä?
rakas
5
267
Vastaukset
- minä kissafani
Kerran mummoni kissa oli viikon poissa vaikkei ennen ole ollutkaan. Kyl se sitten palasi :). Muummoni oli kyllä sairaan huolestunut.
- ....kissa
Siis naapurillani kissa oli 4kk kadoksissa.(mut luulen et se on ollu jonku muun hoidokkina koska eihän se voi niin kauan selvitäilman ruokaa)Ja sen jälkeen se vain oli tullu takaisisn tai siis meille jahtaaman narttua kun itse on poika jota ei oo leikattu.
Kannattaa laittaa kadonnut ilmoituksia.
Toivottavasti se löytyy! - toinen kissa
on semmoinen, että käy pari kertaa vuodessa kotona. se on varmaan ottanut jonkun muun paikan kodikseen. se ajoittaa visiittinsä vanhempieni luo joulun ja kevään aikoihin. silloin se on kotona pari päivää. näin on jatkunut jo monta vuotta, kissa on 12 vuotias.
- lähinaapureissa
olla kissanvihaajia? Toivon sydämestäni että ei, meillä naapuri tappoi meidän kolme kissaa...
- jo palannut
kotiin??!! Toivottavasti : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3456383Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731