Tuontipyörässäni on 72 kw papereissa Kuulin että joissain cebareissa on 130 hv. Onko kurkuissa jotkin holkit. Mitä toimenpiteitä vaatii jos ne poistaa pitääkö muuttaa suuttimia vaatiiko muita säätöjä.
CBR :n 72 kw
5
1479
Vastaukset
- olla..................
uudemissa cbr:ssä noi 130 kaakkia... mikähän vm itelläs on?
Harvemminpa noita kuristetaan varsinkaan jos gyntheriltä oot hakenu- lisää polleja
vm on -94
Ne pienemmät hepat on vaan paperilla saksan vakuutusmaksujen takia.
- rengfm
Kaasuttimien kurkut on saksassa usein vaihdettu kuristettuihin - jos on niin niissä lukee ulkoreunassa 72kw tai jotakin sinnepäin. Myös luistien liikettä on saatettu rajoittaa - kokeile ilmaboxin puolelta nostaa luisteja - jos nousee ylös asti ei hätää.
Suuttimia on tietty voitu rukata - Otto Brandtilta saa tiedot/speksit kurittomaan laitteeseen. -94 mallissa tuskin on 130hv -ennemminkin 100-110- 96cbr
itselläni on 96 mallin 600 kuutioinen cebari.siinä on vain 72kw vakiona.03 ja eteenpäin olevissa cbr600rr pyörissä taitaa olla 120-125 heppaa koneella.cbr600f uudessa mallissakaan ei ole kuin 110 hv koneella,ainakaa 06.saakka.turha tällasta paskaa on viritellä isommin vaa marssii kauppaan ja vaihtaa kunnon pyörään esim.gsx-r1000 suikkiin jos jollai siihe rahat riittää.itselläni ei.(katkeruutta ilmassa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437