Haiseeko kätesi joskus pahalta? Kun olet esim. perannut kalaa.
Tavallinen saippuapesu ei aina irroita hajua käsistä.
Tässä ratkaisu: Ota HAMMASTAHNA-kökkäre käsiin. Hiero se yhdessä saippuan kanssa. Pese.
Nyt sinulla on raikkaat ja siedettävän tuoksuiset kädet!
Lopputuloksen haju riippuu hieman, minkä hajuista saippuaa olet käyttänyt. Sitruunainen saippua ja vaikkapa Pepsodent-hammastahna ovat hyvä yhdistelmä.
Pahanhajuiset kädetkö?
5
2399
Vastaukset
- kakkasormi
Jos kädet ärtyvät hammasahnan emäksisyyden vuoksi, niin pahan hajun saa pois myös hieromalla käiin käsienpesun jälkeen pari pisaraa suuvetta. Toimii esim. vaipanvahdin jälkeen,kun kädet haisevat vauvankakalle.
- outi85
Kokeilkaapa huviksenne.
Kastele kädet, kaada noin ruokalusikallinen ruokasoodaa käsiin ja hiero. Saat ihon kuorinnan ja pahat hajut pois yhdellä kertaa...- olen kuullut
Olen kuullut semmoisesta mutten nähnyt missään myytävänä. Joku kehui juuri että esim. kalanhaju lähtee putsveks aivan hienosti.
http://www.ragazze.se/2006/06/29/metalltval-funkar-det/
- käsiin
sitruunaa, sillä lähtee hajut ja hoitaa samalla. sitruuna tehoaa myös väriin jota tarttuu esim.punakaalista
- doveeeeeeeee
dovella on ihan erillinen saippua joka poistaa hajut, itelläni käytössä keittiössä ja hyvin toimii, eikä ole liian raju iholle. taitaa olla jollain muillakin merkeillä samantyyppisiä tuotteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?374052- 1003564
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1133492- 783225
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883211Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862865- 392696
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472539- 692523
- 972322