Esinahka vetäytyy

Heikki -92-

Olis semmonen juttu että syksyn mittaan esinahka on vetäytynyt pikkuhiljaa taaksepäin ja se tuntuu vain jatkuvan niin että vuodenvaihteessa varmaan koko terska on ihan paljaana. Olen koittanut vetää esinahkaa takaisin terskan päälle mutta se vain palaa takaisin entiselle paikalleen. Tuntuu että luokkakaverit tuijottaa liikuntatuntien jälkeen pukuhuoneessa ja uimahallin suihkussa. Voisko tässä tehdä mitään vai pitääkö vaan alistua kohtaloonsa paljasterskaisena? Karvatkaan ei ole kunnolla kasvaneet joten aika silmiinpistävä on tuo varustukseni. Kaiken lisäksi kun terska hinkkaa alushousuihin (varsinkin pitkälahkeisiin alkkareihin) niin alkaa monesti vahingossa seisomaan ja sitten pitää koittaa peitellä sitä, eikä joskus voi lähteä kavereitten mukaan välituntisauhuille jos seisokki on yllättänyt. Ei kai tytötkään tällaisesta varusteesta tykkää... :( Onko muita saman kokeneita? Voih...

3

2852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DarkLink

Kaikilla ei esari peräänny murrosiässä taikka sen jälkeen vaan se jää terskan päälle.

• _sami_

Kun siitin kasvaa, on luonnollista että terska tulee enemmän esille. Itselläni terska on ollut näkyvissä kokonaan jo ala-asteikäisestä saakka, eikä minua ole ympärileikattu. Ja naisilta on tullut vain positiivista kommenttia. Eipähän näytä miltään pikkupojan kikkeliltä ainakaan..:)

• Heikki -92-

Kiitti teille molemmille asiallisista vastauksista. En vaan tiedä miten tähän voi tottua, kun nuo vahinkoseisokit tulevat niin kovin helposti. Just siksi ajattelin että jos saisi esinahan jollain konstilla takaisin terskan päälle, ettei olisi "ärsykkeet" niin herkässä ja nyt kun on pitkät alushousut joissa kalu pääsee kävellessä heilahteleen vapaasti niin terskan paljaaseen pintaan tulee vielä enemmän hankausta. Sitten varsinkin liikuntatunneilla saa sortseissa aina ihan tosissaan "jännittää" että alkaakohan kalu taas jäykistymään omia aikojaan :( Enpä ole kuullut että tytöt olisivat puhuneet miten ihanaa on kun jätkällä on aina terska paljaana... Ei kai sellaiset tytöt arvaa miltä se jätkästä tuntuu kun herkkä kohta hankaa koko ajan. Saa nähdä että JOS tähän tottuu niin miten kauan kestää että tähän tottuu. No, onneksi nyt on ainakin vapaapäivä niin voi nukkua myöhään ja rentoilla kotona. En kyllä ymmärrä miten jotkut voi pärjätä jos niiltä on leikattu esinahka pois (ympärileikkaus?) teini-iässä, silloihan kaikki muuttuu yhdessä päivässä, mulla sentään tavallaan terska on paljastunut yhä enemmän pikkuhiljaa useamman kuukauden aikana mutta silti muutos on minulle ollut nopea omasta mielestäni :( Kommenteista päätellen tästä kai sitten voi kuitenkin selvitä jotenkuten, toivottavasti... ? Miksköhän joillakin on liian tiukka esinahka kalussa ja mulla taas pois vetäytyvä? Ihme ettei kaikilla ole samanlaiset. Mitähän hyötyä siitä on että on erilaisia? Okei, nyt taitaa jo väsyttää kun on puoliyö. Kiitos vielä kommenteista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe