Mä rakastan simssii!!!!!!!!!!!!!

pimsukka

Auttakaa joku mitä mä teen, OLEN RAKASTUNUT SIMSSISSÄ LUOMAANI HAHMOON, MITÄ TEEN!

11

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sims1

      pyydä psygologille aika

      • tähän

        Huono provo tai olet henkisesti epäkehittynyt.

        ps. se on psyKologi.


      • pimsukka
        tähän kirjoitti:

        Huono provo tai olet henkisesti epäkehittynyt.

        ps. se on psyKologi.

        Oonko mä hullu teijän mielest!!! =( En haluu mennä psykoligille, en, EN PYSTY! Eikö tosiaan oo mitään muuta keinoa PS: Mä en halua lopettaa simssin pelaamista, mut kun aina nään luomani hahmon, nii jotenki mahan pohjassa alkaa kutkuttaa, tiedän että mulla on tunteita kyseistä simiä kohtaa, ja se voi ollakki vähä hulluu =/


      • Esci93
        pimsukka kirjoitti:

        Oonko mä hullu teijän mielest!!! =( En haluu mennä psykoligille, en, EN PYSTY! Eikö tosiaan oo mitään muuta keinoa PS: Mä en halua lopettaa simssin pelaamista, mut kun aina nään luomani hahmon, nii jotenki mahan pohjassa alkaa kutkuttaa, tiedän että mulla on tunteita kyseistä simiä kohtaa, ja se voi ollakki vähä hulluu =/

        Poista se simi! Ei pitäs olla vaikeeta. Tapa se, tai tee siitä tavattoman ruma. Hanki sille vaimo ja lapsia. Tai tee sen elämästä helvettiä. Ihan käsittämätön tilanne mulle...


    • melliex

      Monet ihastuvat kuvitteellisiin henkilöihin, kuten sarjakuvien ja tv-sarjojen hahmoihin tai omiin mielikuvitusolentoihinsa. Eipä siinä niin kauan ole mitään pahaa, kun siitä ei ole haittaa itsellesi tai muille. Jos simssin pelaamisesi pysyy kohtuudessa ja etkä käytä kaikkea aikaasi simssin unelmointiin, niin en näe sinulla mitään ongelmaa. :)

      Jos taas aikasi menee pelkästään simssiin, sen pelaamiseen ja ajatteluun, niin älä pelaa simssiä, pietä taukoa siitä tai poista koko peli. Ei sen kummempaa...

    • TheSims2Player

      Unelmoi vaan sitä sun simiä ja käy vaikka joskus kattomassa sitä sun pelissäs.. Kaikki muuttuu.. Et säkään siitä aina voi pitää.. Se menee pian ohi. Jos keskittäsit sun asias johonkin muuhun. Mäkin pidin kerran mun simistä,sit jo aika pian mä melkein unohin sen. Nyt se on yök! Mutta yks vinkki: Älä tästä eteenpäin kirjoita siitä tänne Suomi24ljään, täällä on paljon negaatiivisesti ajattelevia, jotka tahtovat ärsyttää sinua. Olen kanssasi samalla tasolla :)

      • pimsukka

        On ihanaa et edes joku ymmärtää, en kylläkään kehtaa poistaa sitä, se on niin komee, paras luomani sim ikinä ja sillä on iso sukupuu, nii harmittaa jos se poistuu =/. Mutta ihanaa että edes joku ymmärtää, eikä heti ala haukkuu mielepuoleks. Näköjään tänne ei sit kannata kirjottaa omista ongelmistaan =(


      • miettiväinen :)
        pimsukka kirjoitti:

        On ihanaa et edes joku ymmärtää, en kylläkään kehtaa poistaa sitä, se on niin komee, paras luomani sim ikinä ja sillä on iso sukupuu, nii harmittaa jos se poistuu =/. Mutta ihanaa että edes joku ymmärtää, eikä heti ala haukkuu mielepuoleks. Näköjään tänne ei sit kannata kirjottaa omista ongelmistaan =(

        Täytyy sanoa, etten ole ennen tällaiseen asiaan törmännyt. :) Siis kyllä esimerkiksi julkkiksiin ja piirroshahmoihinkin voi ihastua helposti, mutta että simiä en ole tullut koskaan ajatelleeksi..No, kai se on rinnastettavissa ystäväni piirroshahmoAladdin -ihastukseen joskus hämärässä menneisyydessä. :)

        En näe tuossa ihastuksessasi mitään pahaa, kunhan itse selviät sen kanssa. :) Kaikki eivät kyllä välttämättä ymmärrä, joten en itse kuuluttelisi ympäriinsä jos olisin simiin ihastunut. ;) Tämä palsta on tosiaan ihan vihoviimeinen siihen..täällä pidetään helposti outona, vaikka vastausten ja neuvojen saamiseksi tämän palstan pitäisi juuri olla. :)


    • niinpä niin

      Ootko sä ihan päästäs vial? Eihän ny kukaa täys järkin voi ihastuu simii saati sit rakastuu. Mee hoitoo!

    • pimsukka

      Näköjään tänne ei kannata tulla aukoo päätään, tai kertoo ajatuksistaan, kun saa vaan haukkuja, joten lähden täältä sit pois, vaikken kauaa kerinnyt täällä ollakkaan. Kiitos kaikille jotka ymmärsi! hyvästi. kirjoitti pimsukka...

      • Niitty leimikki

        Sun tartte mihinkää lähtee, ok täällä on semmosii ihmisii jotka ei ymmärrä, ja alkaa vaan haukkuu mut ei nekää varmaa pahaa tarkota...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe