Mä rakastan simssii!!!!!!!!!!!!!

pimsukka

Auttakaa joku mitä mä teen, OLEN RAKASTUNUT SIMSSISSÄ LUOMAANI HAHMOON, MITÄ TEEN!

11

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sims1

pyydä psygologille aika

• tähän

Huono provo tai olet henkisesti epäkehittynyt.

ps. se on psyKologi.

• pimsukka
        tähän kirjoitti:

Huono provo tai olet henkisesti epäkehittynyt.

ps. se on psyKologi.

Oonko mä hullu teijän mielest!!! =( En haluu mennä psykoligille, en, EN PYSTY! Eikö tosiaan oo mitään muuta keinoa PS: Mä en halua lopettaa simssin pelaamista, mut kun aina nään luomani hahmon, nii jotenki mahan pohjassa alkaa kutkuttaa, tiedän että mulla on tunteita kyseistä simiä kohtaa, ja se voi ollakki vähä hulluu =/

• Esci93
        pimsukka kirjoitti:

Oonko mä hullu teijän mielest!!! =( En haluu mennä psykoligille, en, EN PYSTY! Eikö tosiaan oo mitään muuta keinoa PS: Mä en halua lopettaa simssin pelaamista, mut kun aina nään luomani hahmon, nii jotenki mahan pohjassa alkaa kutkuttaa, tiedän että mulla on tunteita kyseistä simiä kohtaa, ja se voi ollakki vähä hulluu =/

Poista se simi! Ei pitäs olla vaikeeta. Tapa se, tai tee siitä tavattoman ruma. Hanki sille vaimo ja lapsia. Tai tee sen elämästä helvettiä. Ihan käsittämätön tilanne mulle...

• melliex

Monet ihastuvat kuvitteellisiin henkilöihin, kuten sarjakuvien ja tv-sarjojen hahmoihin tai omiin mielikuvitusolentoihinsa. Eipä siinä niin kauan ole mitään pahaa, kun siitä ei ole haittaa itsellesi tai muille. Jos simssin pelaamisesi pysyy kohtuudessa ja etkä käytä kaikkea aikaasi simssin unelmointiin, niin en näe sinulla mitään ongelmaa. :)

Jos taas aikasi menee pelkästään simssiin, sen pelaamiseen ja ajatteluun, niin älä pelaa simssiä, pietä taukoa siitä tai poista koko peli. Ei sen kummempaa...

• TheSims2Player

Unelmoi vaan sitä sun simiä ja käy vaikka joskus kattomassa sitä sun pelissäs.. Kaikki muuttuu.. Et säkään siitä aina voi pitää.. Se menee pian ohi. Jos keskittäsit sun asias johonkin muuhun. Mäkin pidin kerran mun simistä,sit jo aika pian mä melkein unohin sen. Nyt se on yök! Mutta yks vinkki: Älä tästä eteenpäin kirjoita siitä tänne Suomi24ljään, täällä on paljon negaatiivisesti ajattelevia, jotka tahtovat ärsyttää sinua. Olen kanssasi samalla tasolla :)

• pimsukka

On ihanaa et edes joku ymmärtää, en kylläkään kehtaa poistaa sitä, se on niin komee, paras luomani sim ikinä ja sillä on iso sukupuu, nii harmittaa jos se poistuu =/. Mutta ihanaa että edes joku ymmärtää, eikä heti ala haukkuu mielepuoleks. Näköjään tänne ei sit kannata kirjottaa omista ongelmistaan =(

• miettiväinen :)
        pimsukka kirjoitti:

On ihanaa et edes joku ymmärtää, en kylläkään kehtaa poistaa sitä, se on niin komee, paras luomani sim ikinä ja sillä on iso sukupuu, nii harmittaa jos se poistuu =/. Mutta ihanaa että edes joku ymmärtää, eikä heti ala haukkuu mielepuoleks. Näköjään tänne ei sit kannata kirjottaa omista ongelmistaan =(

Täytyy sanoa, etten ole ennen tällaiseen asiaan törmännyt. :) Siis kyllä esimerkiksi julkkiksiin ja piirroshahmoihinkin voi ihastua helposti, mutta että simiä en ole tullut koskaan ajatelleeksi..No, kai se on rinnastettavissa ystäväni piirroshahmoAladdin -ihastukseen joskus hämärässä menneisyydessä. :)

En näe tuossa ihastuksessasi mitään pahaa, kunhan itse selviät sen kanssa. :) Kaikki eivät kyllä välttämättä ymmärrä, joten en itse kuuluttelisi ympäriinsä jos olisin simiin ihastunut. ;) Tämä palsta on tosiaan ihan vihoviimeinen siihen..täällä pidetään helposti outona, vaikka vastausten ja neuvojen saamiseksi tämän palstan pitäisi juuri olla. :)

• niinpä niin

Ootko sä ihan päästäs vial? Eihän ny kukaa täys järkin voi ihastuu simii saati sit rakastuu. Mee hoitoo!

• pimsukka

Näköjään tänne ei kannata tulla aukoo päätään, tai kertoo ajatuksistaan, kun saa vaan haukkuja, joten lähden täältä sit pois, vaikken kauaa kerinnyt täällä ollakkaan. Kiitos kaikille jotka ymmärsi! hyvästi. kirjoitti pimsukka...

• Niitty leimikki

Sun tartte mihinkää lähtee, ok täällä on semmosii ihmisii jotka ei ymmärrä, ja alkaa vaan haukkuu mut ei nekää varmaa pahaa tarkota...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      9392
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      34
      3893
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2644
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe