Kyamk liiketalous
kansainvälisen kaupan linja (Venäjän kauppa)
Aika käytännöllinen linja. Venäjän kaupan osaajista suuri pula.
Taitaa tällä osa-alueella tradenomi olla korkeemmalla kuin KTM (käsittääkseni tollasta linjaa ei ole kauppiksessa).
Nykyään yhä useammat yritykset siirtävät kauppaansa Venäjälle, myös tois puolista liikennettä tapahtuu tännekki päin. Tutkijat ovat sanoneet, että venäjästä on kasvamassa iso talousjätti.
Itse en oikein pidä noita tradenomeja minään, mutta kun kuulin tästä linjasta niin mieleenkiinto heräsi. Täten pohdinkin kumpaan pyrkiä, kkk vai amk tolle linjalle.
mitäs mieltä
8
1021
Vastaukset
- -rotaksi
pätevöityy osaamalla venäjän alkeet.
- Kylteri
LUT:n tuotantotalouden osastolla on Teollisyritysten kansainväliset toiminnot ja markkinointi -pääaineessa yksi syventymisvaihtoehto siirtymätaloudet ja idänkauppa.
Kannattanee tsekata, jos venäjä ja Venäjä kiinnostavat. - vaihtoehto
Voit myös opiskella yliopistossa venäjää sivuaineena. Se kannattaa varmasti. Uskon, että tärkeintä on kielitaito kun haet töitä venäjän kaupan parissa. Ja käy vaikka vaihdossa siellä, jos uskallat ;) Tietty myös kaupalliset opinnot on tärkeitä. Itse valitsisin mieluummin yliopiston kuin amk-tason.
- keskustelun aloittaja
Tässä nyt mietin menisinkö tuonne (alkaa tammikuussa) ja lukisin samalla kkk pääsykokeeseen, vai lykkäisin tuota (alkaa seuraavan kerran tammikuussa 2008) ja kävisin valmennus kurssin kkk varten.
Kenelläkään kokemusta kyseisestä tilanteesta?
Opiskellut yliopistossa/amk ja samalla yrittänyt toiseen paikkaan. Onko lukeminen onnistunut hyvin opintojen ohessa ?
Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastuaksista. - keskustelun aloittaja
keskustelun aloittaja kirjoitti:
Tässä nyt mietin menisinkö tuonne (alkaa tammikuussa) ja lukisin samalla kkk pääsykokeeseen, vai lykkäisin tuota (alkaa seuraavan kerran tammikuussa 2008) ja kävisin valmennus kurssin kkk varten.
Kenelläkään kokemusta kyseisestä tilanteesta?
Opiskellut yliopistossa/amk ja samalla yrittänyt toiseen paikkaan. Onko lukeminen onnistunut hyvin opintojen ohessa ?
Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastuaksista.Niin en ole yrittämässä minnekkään HSE, vaan tonne joensuuhun tai muuhun vähän helpompaan paikkaan.
- TuKKK05
Turun kauppakorkeakoulussa on kansainvälisen liiketiminnan linja, jossa voi erikoistua Venäjän kauppaan. Lisäksi monet lukevat venäjää kielinä. Elikkäs monipuolisia osaajia venäjänkauppaan liittyen täältäkin tulee. Itse saat päättää haluatko teoreettisemman yliopistotutkinnon vai käytännönläheisemmän amk-tutkinnon.
- keskustelun aloittaja
Jep.
Lähinnä tässä kiinnostaisi tietää onko moni ollut samanlaisessa tilanteessa ja miten selvinnyt siitä.
Eli pystyyky opiskelemaan amk:ssa ja samalla lukeo hyvin pääsykokeisiin. Tuleeko liian raskaaksi ?
Tuo linja vaan alkaa amk:ssa seuraavaksi vuoden päästä, että jos kkk:n ovet ei avaudu olisi taas odotettava se vuosi. - jkfldlr
Pystyy hyvin. Kyllä itse suosittelisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019