Mistä ilmaiset nettisivut?

????

Eli 'mistä' nettisivut? Ei kiitos freewebsviestejä.
Yahoon palvelut eivät mielestäni ole kovin luotettava, joten ei niitäkään mielellään. Siis tiedättekö, missä voi tehdä ilmaisen kotisivun?

16

5202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro1

      Tee itse omalla koneellasi!
      Valmiit sivut voi siirtää ftp ohjelmalla nettiin jollekin palvelimelle, kuten ehkä oman nettiyhteytesi tarjoajan palvelimelle. Jos sinulla on laajakaista, todennäköisesti sinulla on jo kotisivutilaa olemassa kunhan vain aktivoit sen ohjeiden mukaan.

      :)

    • pop

      googlen kautta..mutta vaati g-mail tili.
      pages.google.com

      • Taistomaki

        Ihan suomeksi löytyy sellainen kun http://www.esite24.com ite oon sillä tehnyt ja tyytyväinen oon ollut. Yksityisille ilmainen, mutta esim meillä kun on yhdistys niin oli 5 euroo kuussa.


      • Martti Servox
        Taistomaki kirjoitti:

        Ihan suomeksi löytyy sellainen kun http://www.esite24.com ite oon sillä tehnyt ja tyytyväinen oon ollut. Yksityisille ilmainen, mutta esim meillä kun on yhdistys niin oli 5 euroo kuussa.

        www.suntuubi.com on ilmainen ja suomenkielinen

        40 Mt kotisivutilaa
        20 sisältösivua
        Kotisivujen verkko-osoitteen muodossa:(******.suntuubi.com)
        Editorin kuvien lisäämiseen ja tekstin muokkaamiseen
        Sivuista helposti tulostettavia
        Valmiita sivupohjia
        Voit tehdä omia palaute lomakkeita
        Käytössäsi on grafiikkakirjasto
        Kävitilastoinnit
        Kuvagalleria
        Keskustelufoorumi
        Blogi
        Vieraskirja
        Palvelimet kytketty nopeaan 100 Mbit/sek verkkoyhteyteen
        Suomenkieliset ohjeet, käyttöliittymä ja tukipalvelut


      • kertoi jo...
        Taistomaki kirjoitti:

        Ihan suomeksi löytyy sellainen kun http://www.esite24.com ite oon sillä tehnyt ja tyytyväinen oon ollut. Yksityisille ilmainen, mutta esim meillä kun on yhdistys niin oli 5 euroo kuussa.

        jaahas...

        "Kuukausihinta 25€

        Maksat ainoastaan yhtä kuukausihintaa ja teet juuri niin laajat kotisivut kuin tarvitset. Hinta sisältää 23% arvolisäveron. Mukaan tulee mm. seuraavat ominaisuudet:

        * Helppokäyttöiset kotisivut
        * Oma www-osoite muotoa www.omaosoite.fi
        * Sähköpostiosoitteet muotoa [email protected]
        * Asiakaspalvelija vastaa viesteihisi aina 24 tunnin sisällä
        * Ammattilaisen tekemiä ulkoasuja
        * Rajattomasti sisältösivuja
        * Kuvagalleria ilman kuvarajoitusta
        * Palaute- ja tilauslomakkeita
        * Blogi ja vieraskirja
        * Monikielituella teet kotisivuista kansainväliset "


        Että ilmaiset...


    • dtm

      mistään saat ilmaisia sivuja, paitsi itse tekemällä. ensiksi sun täytyy käydä kouluja, jotta ymmärtäisit, että mitä olet tekemässä. Siteen sun täytyis alkaa perehtyy html kieleen ja php koodiin....

    • Peggulino

      No, Suntuubi on yks vaihtoehto, se on TOSI helppokäyttönen ja se on suomenkieline, sitten on expage, mut se on enkuks, ja tosi vaikee käyttää, ja sitte on geocities, mut 94 nuoremmat ei voi käyttää sitä, ja se on enkuks.

    • Dooris-95

      No yksi on ainakin sunttubi.

      • sassu-95

        ilmatteeks saa kans sellasseesee paikkaan ku webbisivut.com .. tai joku tuon tapainen


      • Jatkuva Matkavakuutus
        sassu-95 kirjoitti:

        ilmatteeks saa kans sellasseesee paikkaan ku webbisivut.com .. tai joku tuon tapainen

        se on webbisivu.com , ja ihan helppokäyttöinen, suomenkielinen, käyttäjä voi luoda clubeja ja niinedespäin, jotkut haukkuu hitaaksi, mutta mulla toimii hyvin. käykää vaiks kattomassa:
        www.webbisivu.com/Poni-paratiisi.aspx


    • miiku13

      Mene osoitteeseen www.suntuubi.com
      Käy huviksesi tsekkaamassa minun omat nettisivut
      www.tdsosa.suntuubi.com, jossa käsitellään pelin tekoon liittyviä asioita blogissani.

    • sdfrkjgertyyu,nvc,._

      Shinybook...freewebs...suntuubi...ja sit kotisivut.org tein jokaiselle ,mut kaikki on perseestä!

    • GwenGwen

      Suntuubi, o tosi helppo mutta pätkii ja on v-mäinen eikä sieltä saa edes tukea jos on ongelmia! Webbisiẃu on täysi paska se on hidas ja ruma. eikä kooditkaan siellä toimi kunnolla.

    • Kokeilepa näistä

      Tässä artikkelissa on paljon vinkkejä siitä, kuinka voi tehdä ilmaiset, hyvännäköiset ja mainosvapaat kotisivut, vinkkejä myös ilmaiseen hostingpalveluun ja ilmaiseen (aitoon) verkkotunnukseen:

      http://ajassanyt.fi/index.php/artikkelit/70-kuinka-tehdae-ilmaiset-kotisivut

      Artikkelissa on linkki myös sivujen optimointiin. Tyylikkäistä kotisivuista ei ole apua, jos hakukoneet eivät indeksoi niitä:

      http://ajassanyt.webege.com/hakukoneoptimoinnilla-suosikiksi.htm

      Maksullisetkaan sivut fi-domainilla eivät tule kovin kalliiksi:

      http://aasastudio.fi

    • asddfdsfgghjhjk
    • fgadga

      on ilmaisia senkin urpot!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2229
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      225
      1991
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1562
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1301
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      148
      1267
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      49
      1170
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      65
      1060
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe