Osaan kyllä ladata tavaroita simmssiin yms, mutta jouduin poistamaan simssin ja asentamaan uudelleen, kun se piti siirtää toiselle koneelle. Ajattelin, etten jaksais ettii kaikkia latauksia uudelleen, joten kopioin ne ja siirsin ne muistitikulla sitten sille koneelle, jonne asensin simssin uudestaan. Siiten purin ne downloads kansion kuten aina ja tavarat ja rakennus tarvikkeet plus hackit ilmesty, mutta hiukset, meikit ja vaatteet ei vaan ilmestynyt peliin! Alan olla jo aika epätoivoinen sillä oon poistanu ja purkanu tavarat ees taas vaikka kuinka monta kertaa. Osaisko kukaan teistä neuvoa? oiskohan jossain asetuksissa vikaa tai jotain? Kaipailen vastauksia?
Miks mun vaatte- eikä hiuslataukset tuu peliin?
epatoivoinen
3
134
Vastaukset
- sims1
jotkut vaatteet,hiukset ja meikit tarvii meshin ja sen meshin voi ladata kun siinä vieressä pitäisi olla linkki mistä sen voi ladata
- epatoivoinen
siis mulla on jo meshit niihin kaikkiin
- sims1
epatoivoinen kirjoitti:
siis mulla on jo meshit niihin kaikkiin
jos et oo niin sit pura ne, ehkä ne pitää laittaa downloads kansioon niin kuin ne kaikki lataukset,mut jos sä oot jo purkanu niin sit en tiiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827