onko kellään em. kennelistä koiria ?
gutgebautt
12
3067
Vastaukset
- ihan huviksi
jalostusnetistä kasvattajan kasvattamia koiria ja rotuja. Löytyy chihuahuasta alkaen lähes kaikki. Mietippä mitä noiden koirien kanssa on tehty. Mihin oikeasti aika riittää....
- ++++
Vieläkö ko. kennel kasvattaa? Eikö saaneet sanktioita Kennelliitolta?
- jiikoo
no lähinnä olen kiinnostunut F-pennuista, että mitä niille kuuluu. En ole hankkimassa koiraa - tai no, jos olenkin niin tähtäimessä on tyystin eri kasvattaja :)
- ttl
Wtf?? Mistä helvetistä te ihmiset oikeesti keksitte noita juttujanne??
- iska
Joo meillä on sakemannipoika, tuli kylläkin toista kautta mutta on kyseisen kennelin tuotos.Tämän pennun emä ei asu kuitenkaan itse "pääkallopaikalla" vaan on sijoitusnarttuna toisella kasvattajalla.
- jiikoo
on pentusi emä? kiinnostaa, jos se vaikka on minulla oleva...
- iska
jiikoo kirjoitti:
on pentusi emä? kiinnostaa, jos se vaikka on minulla oleva...
Emän nimi on Gutgebautt Alona
- jiikoo
iska kirjoitti:
Emän nimi on Gutgebautt Alona
sitten ole minun koirani.. harmi,ois kiva tietää millaisia pennuista on tullut. kiitos kuitenkin iska.
- sankos75
jiikoo kirjoitti:
sitten ole minun koirani.. harmi,ois kiva tietää millaisia pennuista on tullut. kiitos kuitenkin iska.
Moip! miulla on Gutgebautt Sharon....vm 2000 oleva narttu.Olen ollut tosi tyytyväinen koiraan,se on kotikoirana ja upea otus.Tulee toimeen lasten ja kaikkien kanssa,joten ei juurikaan hyötyä kotia suojelevana koirana... Olen kyllä seuraavan sakuni aikonut hankkia toiselta kasvattajalta,ts sellaiselta joka perehtynyt pelkästään yhteen (sakemanni) rotuun..
- spkn
Aina kun rotuja on enemmän kuin kaksi, niin epäily herää kasvattajan tietotaitoon ja syihin.Tuokin kasvattaja on juuri niitä, jotka eri roduilla koittavat onnistua ja lyödä vielä rahoiks.Kasvattajien pohjasakkaa, ja tullut se sanottua ihan itselle kasvattajallekkin.
- hyväkokemus
Löysin vahingossa tälläsen ketjun.Mulla oli tästä kennelistä uros ja yksi parhaita sefejä mitä mulla on ollut.Mahtava luonne ja helppo koira,kaikkien kaveri.Ei terveysongelmia.Vielä koiran kuoltua kasvattaja piti yhteyttä,nyt itse muutettuani pariin kertaan on yhteydenpito jäänyt.
- Anonyymi
mulla ollu ton alohan veli ja olihan huippukoira!Ei mitään valittamista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812526- 1882080
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771945Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221741Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311645- 1291623
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791245Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711215Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,681205Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801171