gutgebautt

jiikoo

onko kellään em. kennelistä koiria ?

12

2644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan huviksi

      jalostusnetistä kasvattajan kasvattamia koiria ja rotuja. Löytyy chihuahuasta alkaen lähes kaikki. Mietippä mitä noiden koirien kanssa on tehty. Mihin oikeasti aika riittää....

    • ++++

      Vieläkö ko. kennel kasvattaa? Eikö saaneet sanktioita Kennelliitolta?

      • jiikoo

        no lähinnä olen kiinnostunut F-pennuista, että mitä niille kuuluu. En ole hankkimassa koiraa - tai no, jos olenkin niin tähtäimessä on tyystin eri kasvattaja :)


      • ttl

        Wtf?? Mistä helvetistä te ihmiset oikeesti keksitte noita juttujanne??


    • iska

      Joo meillä on sakemannipoika, tuli kylläkin toista kautta mutta on kyseisen kennelin tuotos.Tämän pennun emä ei asu kuitenkaan itse "pääkallopaikalla" vaan on sijoitusnarttuna toisella kasvattajalla.

      • jiikoo

        on pentusi emä? kiinnostaa, jos se vaikka on minulla oleva...


      • iska
        jiikoo kirjoitti:

        on pentusi emä? kiinnostaa, jos se vaikka on minulla oleva...

        Emän nimi on Gutgebautt Alona


      • jiikoo
        iska kirjoitti:

        Emän nimi on Gutgebautt Alona

        sitten ole minun koirani.. harmi,ois kiva tietää millaisia pennuista on tullut. kiitos kuitenkin iska.


      • sankos75
        jiikoo kirjoitti:

        sitten ole minun koirani.. harmi,ois kiva tietää millaisia pennuista on tullut. kiitos kuitenkin iska.

        Moip! miulla on Gutgebautt Sharon....vm 2000 oleva narttu.Olen ollut tosi tyytyväinen koiraan,se on kotikoirana ja upea otus.Tulee toimeen lasten ja kaikkien kanssa,joten ei juurikaan hyötyä kotia suojelevana koirana... Olen kyllä seuraavan sakuni aikonut hankkia toiselta kasvattajalta,ts sellaiselta joka perehtynyt pelkästään yhteen (sakemanni) rotuun..


    • spkn

      Aina kun rotuja on enemmän kuin kaksi, niin epäily herää kasvattajan tietotaitoon ja syihin.Tuokin kasvattaja on juuri niitä, jotka eri roduilla koittavat onnistua ja lyödä vielä rahoiks.Kasvattajien pohjasakkaa, ja tullut se sanottua ihan itselle kasvattajallekkin.

    • hyväkokemus

      Löysin vahingossa tälläsen ketjun.Mulla oli tästä kennelistä uros ja yksi parhaita sefejä mitä mulla on ollut.Mahtava luonne ja helppo koira,kaikkien kaveri.Ei terveysongelmia.Vielä koiran kuoltua kasvattaja piti yhteyttä,nyt itse muutettuani pariin kertaan on yhteydenpito jäänyt.

    • Anonyymi

      mulla ollu ton alohan veli ja olihan huippukoira!Ei mitään valittamista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe