suositelkaa mulle hyvää ratti ja polkimet yhdistelmää pc:lle ja pleikalle.
olen kuullu että logitech driving force pro käy kumpaanki mutta tietokoneella ei polkimet toimi.
kiitos etukäteen :D
ps2 & pc:lle ratti ja polkimet
8
1754
Vastaukset
- 562627662727
molemmissa hyvin,tarviit ajurit vaan pc:n.
- 66666666666666666666
kiitos mutta oletko varma että toimii polkimetkin??
onko jollakin omia kokemuksia ?? - 51615616
66666666666666666666 kirjoitti:
kiitos mutta oletko varma että toimii polkimetkin??
onko jollakin omia kokemuksia ??Itellä on DFP ja kaiki toimii hyvin,tosin oon kuulu että polkimien kestävyydessä on ongelmia.Omat on kestäny arviolta n.120 tuntii ja toimii edelleen.Ajotuntumassa ei mainittavaa eroa momon kanssa,dfp:n etuna enemmän nappuloita ja ps yhteensopivuus.Voin suositella lämpimästi.
- Paleboy
Eli näitä kahta
Logitech Driving Force Pro ei voi verrata
Logitech Momo Racing Force?
Hinnathan noilla on aika liki toisiaan.. onko se 900' kääntösäde ainoa ero? - mhg
ostin tänään dfp:n, toimii muuten hyvin pc:llä mutta en ole vielä saanut 900 asteen kääntymistä toimimaan....
- Multiformat
Nitro Triforce 3-in-1 Wheel Multiformat Suosittelen lämpimästi. Omaan hyviä kokemuksia ratista..
Lisätietoa ->
http://www.pelaajanvalinta.fi/epages/Kirahvi.sf/?ObjectPath=/Shops/tamsi/Products/Nitro3-in-1WheelM - rapa
Moi! Hommanin nitron tri-force paketin mutta en saa sitä toimimaan pleikkari2 peli on wzc rally evolved. Auto ei vain liiku. Onko kaasussa vikaa vai missä. Auttakaa tyhmää.
- vinkki ;)
laita ps2 "ohjaus" päälle vaihde kepin alapuolelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999