Missä on Onnela?

san

Täällä jutellaan usein Onnelasta. Entisenä imatralaisena olen miettinyt kuumeisesti missä päin se sijaitsee, kulmilla vai niskalla? Onko sen nimi ollut joskus joku muu?

12

1984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhaan hyvään aikaan

      Entinen Lola, sen jälkeen ollut mm. Smuggler, Onnenpäivät ja Nite Train

    • vuosimallia -59

      Entinen lihatiski

    • http://www.ravintolaonnela.fi/
    • Kukeros

      Jos olet ollut jo oikein kauan pois Imatralta, niin ihan ekaks tuolla paikalla oli ravintola Napinkulma.

      • En käynyt vuosikausiin Imat...

        Niin,missä se Bulls sitten on?Ja mikä rafla on Valtsussa? Jotenkin tämä Pnnelan parjaaminen täällä on pistänyt miettimään, että onko Bulssin väellä osuutta asiassa.


      • sijaitsee
        En käynyt vuosikausiin Imat... kirjoitti:

        Niin,missä se Bulls sitten on?Ja mikä rafla on Valtsussa? Jotenkin tämä Pnnelan parjaaminen täällä on pistänyt miettimään, että onko Bulssin väellä osuutta asiassa.

        siellä missä ennen oli elokuvateatteri Marlon ja Marilyn. Alakerrassa oli ennen r-kioski.

        Eikai Bullissa enää kukaan edes käy?


      • on sellainen
        sijaitsee kirjoitti:

        siellä missä ennen oli elokuvateatteri Marlon ja Marilyn. Alakerrassa oli ennen r-kioski.

        Eikai Bullissa enää kukaan edes käy?

        paikka nykyisin kuin Life. EI ole mikään erikoinen paikka. Mutta ihan ok.


      • En käynyt vuosikausiin Imat...
        sijaitsee kirjoitti:

        siellä missä ennen oli elokuvateatteri Marlon ja Marilyn. Alakerrassa oli ennen r-kioski.

        Eikai Bullissa enää kukaan edes käy?

        "siellä missä ennen oli elokuvateatteri Marlon ja Marilyn. Alakerrassa oli ennen r-kioski." Ei ole kuule nuokaan paikat tuttuja! En todellakaan ole käynyt Imatralla kuin viimeeksi -98, sen jälkeen silleen että on ajattu suoraan vanhuksille ja siellä sitten pysytty, ei juoksentelua kulmilla tai muualla.


      • rakennettu
        En käynyt vuosikausiin Imat... kirjoitti:

        "siellä missä ennen oli elokuvateatteri Marlon ja Marilyn. Alakerrassa oli ennen r-kioski." Ei ole kuule nuokaan paikat tuttuja! En todellakaan ole käynyt Imatralla kuin viimeeksi -98, sen jälkeen silleen että on ajattu suoraan vanhuksille ja siellä sitten pysytty, ei juoksentelua kulmilla tai muualla.

        vuonna 1989 se Tainionkoskentie 10 missä Bullssi on. Sijaitsee siis vanhan Poliisilaitoksen vastapäätä.


      • onkin
        on sellainen kirjoitti:

        paikka nykyisin kuin Life. EI ole mikään erikoinen paikka. Mutta ihan ok.

        oikeesti imatran paras paikka 30-50 vuotiaille mut ne ei vaan käy siellä koska niistä on kiva valittaa että onnelassa musa soi liian lujaa eikä siellä ole istumapaikkoja.


      • san

        No nyt tiedän missä Onnela on, Napinkulma valaisi asiaa. Täytyy varmaan seuraavalla reissulla pistäytyä; vai kannattaako kun sitä niin mollataan...


    • jeesus

      apina saa..na, jos et enää asu täs kyläs.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe