Kelpaamaton noidaksi?

Sirenia Aurosa

Ovatko mielestänne jotkin ihmiset noidiksi kelpaamattomia? Voiko olla niin että henkiset kyvyt vain puuttuisivat ja ihminen olisi täysi jästi?

Minusta tuntuu vähän, etten opi kunnolla edes lähettämään energiaa.

2

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nightlord

      Toivottomista tapauksista en ole koskaan kuullutkaan. Ajatus "joko osaat tai sitten et, vaihtoehtoja ei ole" kuulostaa minusta tarpeettoman elitistiseltä. En ole törmännyt tähän ilmiöön missään ennen tätä.

      Energianhan nimenomaan painotetaan olevan latenttina kaikessa elävässä, joten tuntuisi täysin epäloogiselta jos vain tietyt henkilöt oppisivat sitä käsittelemään. Harjoittajan asenne ja mielentila vaikuttavat paljon:

      "The attitude of mind has great effect, so only work with a spirit of reverence."

      -Gardnerian BoS (public)-

      Sama käy ilmi myös käytännön kokemuksesta: henkilökohtaisesti tarvitsen tietynlaisen rituaalisen mielentilan harjoittaakseni energiatyöskentelyä. Millainen tämä tietty mielentila sitten itse kelläkin on? Se lienee yksilöllistä.

      Omien kokemusteni pohjalta rohkenen sanoa, että nämä asiat ovat täysin opittavissa harjoittelun avulla. Ei energiatyöskentely minultakaan aluksi luonnistunut, mutta harjoittelu paransi ongelman.

      Toki voi olla, että myös metafyysisissä asioissa lahjakkuus voi vaihdella eri osa-alueiden välillä, mutta että täydellinen, parantumaton kyvyttömyys? Vaikea uskoa.

      Auktoriteetti en tietenkään ole, ja kommenttini pohjautuvat henkilökohtaiselle kokemukselleni.

      Onnea polullesi & antoisaa harjoittelua!

      Nightlord

      • Todellakin..

        Hmm... Luulen, että kaikki voivat oppia hallitsemaan energioita yms. mutta joillekin se on vain helpompaa, eli heillä on jo osa kyvyistä käytössä, tai sitten he ovat tiedostamattaan harjoittaneet sitä esim. lapsina, jolloin isompana onkin helpompaa oppia energian käyttäminen jne.

        Ja jotkut taas joutuvat opiskelemaan vuosia, saavuttakseen edes sen tilan, missä nämä "luonnonlahjakkaat" ovat olleet jo oman oppinsa alussa.

        Ehkä ei kannata olla liian kärsimätön, ja odottaa, että vaikka vuoden opiskelun jälkeen osaisi jo jotain. Kaikki etenevät omalla tahdillaan, ja omia polkujaan seuraten.

        Kannattaa muuten ensin etsiä ne asiat, jotka ovat sinulle todella tärkeitä, esim. vesi, kivet, tarot-kortit, riimut tms. eli toisinsanoen se asia, jonka kanssa synkkaa parhaiten. Kun sen opiskelee ensin omaksi hyvin vahvaksi osa-alueekseen, on helpompi oppia lisää.

        Itselläni tälläisiä ovat esim. kivet, joita rakastan, ja joista kerään paljon tietoa, koskettelen niitä, puhun niille, ammennan niistä voimaa... Ja se todella auttaa!

        Itse en ole edes koittanut vielä loitsuja, koska en ole nähnyt mitään asiaa niin tarpeelliseksi, että olisi pitänyt taikoja tehdä. Ja olen kuitenkin tällä tiellä jo 4:ttä vuotta...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe