Siinä lennettiin kohti jyllantia nils imi mun klittaa ja mä sen pientä pikkupojan kikkeliä.Sen pehmeä esinahka oli kiva ja sitä oli jännä pureskella.Sormetin samalla itseäni ja se vitun marsu vai hamsteriko se oli jyysti mun anaalia.Nils kielellä nussi ja imi mun klittaa sit se nousi mun päälle ja paino pienen pippelin mun vittuun.Hanhen vittu loptisi kun se nussi mua ja laukesi isosti mun sisään.Että voi peukaloisesta tulla niin paljon spermaa.Mut sitte koko vitun hanhilauma nussi mua putkeen.Sain 100 orkkua ja vittu oli ihan hellänä hanhien spermasta ja nussinnasta.
Nils Holgerssonin kanssa hanhen selässä
Akka K.
2
3650
Vastaukset
- ohikulkija!!!!
upea fantasia!
näitä lissää...
kunpa täyttäisit monta liuskaa tämän luokan tekstiä niin sanon että siitä tulisi best seller! - ohitamppaaja
omani otsikko kertoo kaiken!!! kaluun tarvinnut edes koskea!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145