Onko kokemuksia Tjären järjestämästä 2 päivän Senegalin retkestä? Ollaan menossa 25.1 ja toi retki kiinnostais... Onko hintansa väärti? Esim. näkeekö luonnonpuistossa (De Fathalan reservaatti) eläimiä (esim. kirahveja) luonnossa? Onko ajomatkat miten rankkoja? Millainen hotelli Senegalin puolella? Vai pitäisikö tehdä retki paikallisen matkanjärjestäjän tarjoamana (muualla maailmassa näin ainakin pääsee huomattavasti halvemmalla)? Ja vielä: ollaan siis menossa viikoksi 25.1. Senegambia Beach hotelliin. Muita samalla reissulla?
Tjäreborgin retket?
6
1766
Vastaukset
- yksinäinen nainen
en tiedä retkistä . odottelen vastauksia omiin kysymyksiini, menen matkaan ennen teitä.
itse en aio retkelle, ainakaan safarille osallistua. sillä noita elikoita oon nähnyt jo ngorongorossa.
mutta jos ei oo ennen kokenut kannattaa ehkä mennä.
minua kiinnostaisi matkustaa landelle. onkohan siellä mitään autonvuokrausta?? ehkä voi olla hankalaa, yksin ja naisena.- Arska
Hotellien edessä on "virallisia" oppaita ja hinnat eri kohteisiin näkyvillä.
Ja voi tietýsti sopia matkan minne vaan tai kiertelyä maaseudulla.
Kannattaa varmistaa mitä hintaan sisältyy. Autoa ei kannata vuokrata, tienviittoja ei juuri ole, tiet on huonoja. Ja oppaat on kuitenkin halpoja.
30-40 euroa pitäisi riittää päivän retkelle.
Muuten maa on turvallinen. Yksinäiselle naiselle varmaan tehdään hyviä ehdotuksia? - yksinäinen nainen
Arska kirjoitti:
Hotellien edessä on "virallisia" oppaita ja hinnat eri kohteisiin näkyvillä.
Ja voi tietýsti sopia matkan minne vaan tai kiertelyä maaseudulla.
Kannattaa varmistaa mitä hintaan sisältyy. Autoa ei kannata vuokrata, tienviittoja ei juuri ole, tiet on huonoja. Ja oppaat on kuitenkin halpoja.
30-40 euroa pitäisi riittää päivän retkelle.
Muuten maa on turvallinen. Yksinäiselle naiselle varmaan tehdään hyviä ehdotuksia?no, tuleehan niitä ehdotuksia suomessakin, että onko siinä nyt niin isoa eroa.
- Arska
Moi!
Kävimme juuri Senegalin kiertomatkalla, joka oli viikon.
Emme nähneet kirahveita, norsuja tai isoja villipetoja. Niitä kait ei ole koko maassa.
Villisikoja, krokotiileja, liskoja, apinoita ja etenkin lintuja riittää.
Senegambian puistossa on paljon lintuja, samoin Kotun sillan tienoilla.
Matkatoimistojen matkat on aika kalliita.- maaliskuussa
Oliko viikon kiertomatkalla hotellit minkälaisia ja monessako eri hotelleissa yövyitte.Entä täyshoito mikä siältyy viikon kiertomatkaan,millaista oli ruoka.Vastasiko odotuksia.
- puolet halvempi
Jos menet Senegambia Beachiin, niin kysy hotellisi edestä turistiopas Briania. Voin kyllä suositella häntä oppaaksi. Kävimme hänen kanssaan kolmena päivänä retkillä ympäri gambiaa. Puhuu hyvin lontoota ja osaa asiansa. Reissut voi itse räätälöidä oman maun mukkaan ja ei tartte kelloa tuijotella, vaan matka jatkuu sitten kun itse niin haluaa. Tjäreborgin retket ois ollu puolet kalliimpia, joten en käynyt yhdelläkään ja en niitä pysty kommentoimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1772681- 1642499
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2241153Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3681069