Mutkaiset ovat tieni Herra!
Turhaan olen huutanut
kurkkuni kipeäksi
sieluni verille
sydämeni rikki
näitä harhapolkuja
seuraamalla väärin
itsekkäin käsin
riistänyt rakkaimpani
Lauluni on hiipunut
matkani jatkuu
pysähtyen pysäkille
johon lasken
väsyneet jalkani
varjele nämä
käteni vääryydestä
varjele sydämeni
katkeruudesta
Tämän matkalauluni laulan
kylväen kyynelin
veripelloille lyhteiden alle
pieni sävel tiukuaa
jostain kaukaa
Sinä voit kääntää
kohtaloni niinkuin
sadepurot etelämaassa
kun nostan kasvoni puoleesi
joka taivaassa asut
Herra, ole minulle armollinen!
ole meille armollinen
sillä autuas on jokainen
joka pelkää Herraa
vaeltaa hänen teillänsä
minä odotan Sinua
sieluni odottaa
panen toivoni Sanaasi
luonasi on armo ja lunastus
*
MATKA JATKUU
uusille teille
CIAO!
runis
Matkalaulu
6
770
Vastaukset
- jatkuu
huuhaa palstalle:)
- tee.
Älä välitä ymmärtämättömien puheista. Kukin puhuu sillä tasolla, millä itse liikkuu. Sen kokemuksen mukaan, mikä itsellä on. Ilman sinun kokemustasi
sitä on vaikea ymmärtää. Sokealle on vaikea selittää valoa.- runis
En ota itseeni, ja juuri niinkuin sanoit:
" kukin puhuu sillä tasolla, millä itse liikkuu. "
Kertoo sen, miten rikasta on jokaisen ihmisen
oma taso ja tämänhetkinen elämä ja emmehän voi tietää, mikä kuitenkin on jokaisen oman kokemuksen taso ja mitä milläkin tasolla
ymmärretään...
On suurempi Valo maailmassa, jonka myös sokeakin voi pimeydessä löytää ja taasen joka luulee valossa
kulkevansa - voi olla suuressakin pimeydessä.
Ps. niin ja voisin kyllä mennä huuhaa-palstallekin
joskus ns. " huuhaan " taustalla onkin syvä kaipaus totuuteen.
Siunausta sinulle ja kaunista iltaa!
- Hienoja
rivejä:
Lauluni on hiipunut
matkani jatkuu
pysähtyen pysäkille
johon lasken
väsyneet jalkani
varjele nämä
käteni vääryydestä
varjele sydämeni
tykkäsin runostasi.- runis
Tämä runoni on myös - rukous.
Rauhaisaa joulunodotusta :)
- 489938. ihailija
..kirjoittele runojasi tänne meille?
~odottaen ~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185593- 163045
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6292144Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1492012Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701402Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421385Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31168Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061116Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641087