Tämähän ei liity runeen, mutta tähän keskustelupalstaamme liittyy.
Eli haluaisin ottaa esille ihan perusasian, joka on silti monille hirveän vaikeaa: Nimittäin hyvä otsikointi.
Otsikon kuuluu melkein jo kertoa, kannattaako viesti lukea. Jos laitat otsikoiksi vaikka "Moi!" tai "Älä vaan lue!", nin kukaan ei tiedä mitä topiccisi käsittelee ja kannattaako se lukea.
Tietysti minusta asia erikseen ovat topiccejen vastaukset.
Mutta, nämä aloitusviestien otsikot tulisi olla selviä. Esim jos:
Myyt tai ostat jotain= Kirjoita otsikkoon joko myynnissä tai ostetaan. Voit myös kirjoittaa siihen mitä myyt/ostat, jos mahtuu.
Mainostat klaania/sivustoa= Laita otsikoksi klaanisi nimi, esim. "Klaani Ihmissudet" tai vastaavaa. Jos mainostat sivustoa, voisit laittaa sen nimen.
Haluat kysyä jotain= Laita otsikkoon asiasi, mistä haluat tietää esim. "Mikä on Moparscape?"
Etsin työtä/työntekijöitä= Kirjoita esim. "Etsitään työtä!" tai "Etsitään työntekijöitä".
Kyselet muilta mielipiteitä ym.= Laita esim. "Mitä mieltä olette memberyyden tilauksesta?" tai vastaavaa.
Muuta= Otsikoi selvästi tämäkin esim. "Haukkuminen on typerää ja lapsellista" tai "Mielipiteeeni haukkumisesta ja scammaamisestä"
HUOM! Muistakaa myös kirjoittaa aloitusviesteihinne HYVÄ sisältö. Ei näin:
Otsikko: Scämmäys
Viesti: Scämmäys on tyhmää!!!!!111!!!11
Kiitos, ja mielipiteitä :)
Topiccien hyvästä otsikoinnista
4
260
Vastaukset
- lord-tekno
Hyvä idea tilitonttu=) (Tämä topic)
- Flutewulfie
-olen pahoillani etten ole kirjautunut, kun olen niin laiska-
Uskon ettei tuo viestisi auta meitä, jotka selvästi haluamme maailmasta paremman =)
Oon kyl samaa mieltä ja tullut tuota ajatelleeksikin.
Onneksi en itse kuulu noihin "moniin" kutka menettelevät ei-toivotulla tavalla.
Kun aiheena on yleistynyt tuo "älä vaan missään nimessä lue" se kyllä houkuttaa itseäni lukemaan että mikä voi olla niin kamalaa ettei lukea voi ja aihe kerää näin paljon lukijoita. Usein taas viesti sisältää ihan arkipäiväsii juttui. - gegaegaegea
Ja varsinkin täällä suomi24 tämä korostuu kun välillä laitailee noita keskuteluita niin hitaasti että.
- jokuuuuuuuu
semmone nimi vaik et ostetaan coalia ku kukaan ei kato mut ootteko huomannu jos laittaa otsikoks joku KATSOKAA!!! nii 500 tyyppiä enemmä kattoo sen!!! joten !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786