Röntgenhoitajan palkka

Helsingissä ...

Hei

Paljonko röntgenhoitaja saa palkkaa helsingissä.
Asun kuopiossa, mutta olen muuttoaikeissa helsinkiin.
Ainakin vapaita paikkoja on.
Millaista sädehoidossa on työskennellä?

4

2229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsingissä..

      Eli
      Täällä helsingissä sädeosastolla
      peruspalkka 1970 sädelomakompensaatio rahat.
      Sekä tulemme saamaan ensivuoden jälkeen tulospalkkausrahaa. Sekä meillä on erikoisosaamista, josta saa 100 euroa lisää liksaa (ryhmänjohtaja).

      Eli näin meillä. Tervetuloa töihin :)

    • Säteellä

      on kiva työskennellä jollei joudu muiden silmätikuksi. Jos joutuu, niin koko systeemi on paheksujien puolella ja raukka joutuu etsimään muita töitä (mikä ei Helsingissä kylläkään ole ongelma).

      Älä siis ole persoonallinen äläkä muutenkaan taaplaa omalla tyylilläsi. Erityisesti varo ehdottamasta mitään uusia työskentelytapoja. Säteelle on pesiytynyt jäykkäniskaisten veteraanien joukko, jonka sana painaa paljon henkilöstöpolitiikassa. Jos joudut poikkiteloin heidän kanssaan, voit heittää hyvästit harmonialle ja työilolle. Säteelle moni hakeutuu muualta, koska se on paikka, josta saa heti töitä. Vaihtuvuus on suurta mm. mainitsemistani syistä.

      Muuten sädehoito on erityisen palkitsevaa ja tekemisen arvoista työtä. Toisin kuin diagnostiikassa sädehoidossa on tekemisissä oikeasti sairaiden ihmisten kanssa. Heidän auttamisensa (vaikka joitakin ei voikaan parantaa) on tosi tyydyttävää työtä.

      • Sädehoito-osaston tyytyväin...

        Hei!
        Kaikki palaute on aina aiheellista - se kertoo, että kirjoittajan mielestä asiat eivät ole kohdallaan. Tämä palaute kuitenkin on mielestäni yliampuva ja sotii vastaan sädehoito-osaston työntekijöiden käyttäyty-mistä. Haluan siksi kertoa asiasta myös oman painavan mielipiteeni. Olen itse töissä sädehoito-osastolla ja viihdyn täällä erittäin hyvin. Kuuluun ns. nuorempaan kastiin, enkä tunne olevani kenen-kään tossun alla. Meillä on osastolla joka kuukausi ns. tiimikokous, jossa nimenomaan pyritään siihen, että kaikki toiminta osastollamme olisi perusteltua, jotta emme jumittuisi vanhoihin, tarpeettomiin työ-menetelmiin. Pyrimme jatkuvasti mahdollisimman tehokkaisiin ja yksinkertaisiin työtapoihin yhteistyös-sä hoitajien, lääkäreiden ja fyysikoiden kanssa.

        Kaikissa työpaikoissa joku on jonkun mielestä väärin tai epäoikeudenmukaista. Ei ole työpaikkaa missä kaikki olisi täydellistä. Suuren osaston ongelmat kieltämättä näkyvät myös tällä osastolla.

        En tiedä minkälainen osaston ilmapiiri on ollut ennen, mutta omasta puolestani voin sanoa, että vanhat ja nuoret hoitajat tulevat hyvin toimeen keskenään. Yksi syy viihtyvyyteen on juuri se, että saan joka päivä ihailla kollegojeni ihania persoonia! :) On totta, että työpaikkaan, jossa korostuu empaattisuus ja ihmisten (potilaiden ja työkavereiden) huomioon ottaminen, kerääntyy tietynlaisia työntekijöitä. Eikä kaikki tule kaikkien kanssa toimeen se on ihan faktaa - ja ihan kaikkialla elämässämme.
        Juttelin työtovereiden kanssa kritisoijan kirjoituksesta ja ihmettelimme, miksei hän saanut ongelmaansa täältä ratkaisua. Kyllä täälläkin löytyy sanavalmiita hoitajia, mutta en usko, että hekään tarkoittavat ta-hallansa ketään loukata. Terve itsetunto on tarpeen paikassa kuin paikassa.

        Mietin opiskeluaikana, että koska työvuosia edessäni on vielä n. 40 vuotta ja töitä tehdään ihan miele-tön määrä elämän aikana, on erittäin tärkeää, että työpaikka on sellainen missä viihtyy. Juuri tätä aja-tusta korostaen olen tyytyväinen työpaikkaani, Syöpätautien klinikan sädehoito-osastoon!

        Ystävällisin terveisin sädehoito-osaston tyytyväinen röntgenhoitaja


      • sädeosastolta
        Sädehoito-osaston tyytyväin... kirjoitti:

        Hei!
        Kaikki palaute on aina aiheellista - se kertoo, että kirjoittajan mielestä asiat eivät ole kohdallaan. Tämä palaute kuitenkin on mielestäni yliampuva ja sotii vastaan sädehoito-osaston työntekijöiden käyttäyty-mistä. Haluan siksi kertoa asiasta myös oman painavan mielipiteeni. Olen itse töissä sädehoito-osastolla ja viihdyn täällä erittäin hyvin. Kuuluun ns. nuorempaan kastiin, enkä tunne olevani kenen-kään tossun alla. Meillä on osastolla joka kuukausi ns. tiimikokous, jossa nimenomaan pyritään siihen, että kaikki toiminta osastollamme olisi perusteltua, jotta emme jumittuisi vanhoihin, tarpeettomiin työ-menetelmiin. Pyrimme jatkuvasti mahdollisimman tehokkaisiin ja yksinkertaisiin työtapoihin yhteistyös-sä hoitajien, lääkäreiden ja fyysikoiden kanssa.

        Kaikissa työpaikoissa joku on jonkun mielestä väärin tai epäoikeudenmukaista. Ei ole työpaikkaa missä kaikki olisi täydellistä. Suuren osaston ongelmat kieltämättä näkyvät myös tällä osastolla.

        En tiedä minkälainen osaston ilmapiiri on ollut ennen, mutta omasta puolestani voin sanoa, että vanhat ja nuoret hoitajat tulevat hyvin toimeen keskenään. Yksi syy viihtyvyyteen on juuri se, että saan joka päivä ihailla kollegojeni ihania persoonia! :) On totta, että työpaikkaan, jossa korostuu empaattisuus ja ihmisten (potilaiden ja työkavereiden) huomioon ottaminen, kerääntyy tietynlaisia työntekijöitä. Eikä kaikki tule kaikkien kanssa toimeen se on ihan faktaa - ja ihan kaikkialla elämässämme.
        Juttelin työtovereiden kanssa kritisoijan kirjoituksesta ja ihmettelimme, miksei hän saanut ongelmaansa täältä ratkaisua. Kyllä täälläkin löytyy sanavalmiita hoitajia, mutta en usko, että hekään tarkoittavat ta-hallansa ketään loukata. Terve itsetunto on tarpeen paikassa kuin paikassa.

        Mietin opiskeluaikana, että koska työvuosia edessäni on vielä n. 40 vuotta ja töitä tehdään ihan miele-tön määrä elämän aikana, on erittäin tärkeää, että työpaikka on sellainen missä viihtyy. Juuri tätä aja-tusta korostaen olen tyytyväinen työpaikkaani, Syöpätautien klinikan sädehoito-osastoon!

        Ystävällisin terveisin sädehoito-osaston tyytyväinen röntgenhoitaja

        Hei

        Olen töissä helsingin, syöpätautien keskuksessa, sädeosastolla.
        olen todella tyytyväinen työpaikkaani enkä lähtisi muualle.
        Täällä työskentely on haasteellista ja monipuolista. Saan työskennellä osaston eri pisteissä ja saan omalta osin kehittää uusia työmenetelmiä.
        Osastomme on iso ja siksi joskus tuntuukin että osastollamme esiintyvät ongelmat ovat sidoksissa enemmän osastomme kokoon, kuin hoitajien kanssakäymisiin. Tietenkin näin isolla osastolla on ihmisiä, jotka eivät nauti toistensa kanssa työskentelyssä, mutta tällaiset tilanteet ovat erittäin harvassa. Kahdessa vuodessa on osastomme ilmapiiri muuttunut huomattavasti. Uusia sädehoitomenetelmiä on otettu käyttöön ja osastolle on tullut paljon nuoria röntgenhoitajia töihin. Joskus tuntuu että miten ihmeessä olen löytänyt näin hyvän työpaikan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      123
      1260
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe