tapailen yhtä miestä, joka yrittää toipua vaikeasta erosta. He erosivat (suurin syy) lapsettomuuden takia, vika oli miehessä; sperman laatu huonoa, veijarit ei liiku jne. kävivät hedelmöityshoidot kuulemma läpi eikä tärpänny ja se oli kuulemma tosi raskasta ja varsinkin todella raskasta oli katsoa sivusta kun hänen exä kärsi siitä tosi paljon henkisesti (entisessä ei siis ollu se vika), onko tämä nyt sitten vaan niin se kohtalo että kyseinen mies ei voi ikinä saada lapsia (niinkuin hänelle vissiin oli sanottu) ? että onko turhaa edes että miettisin että voitaisiin ehkä (jos joskus sinne asti päästään) joskus lapsia saada. mun itseni pitäisi olla ihan ok, ja vielä vuosia parhaassa "hedelmöittymis iässä" (olen ollut raskaana mutta sillon oli pakko keskeyttää se). täävaikuttaa tottakai siihen, että mies ei ole niin mukana tässä touhussa, koska ei varmasti halua kokea samaa. pitäisikö antaa vain olla ja unohtaa koko mies, etsiä itse joku joka voi saada lapsia ja antaa hänen löytää semmoinen nainen joka ei halua lapsia, vai pitäiskö lakata miettimästä ja murehtimasta ja ruveta uskomaan ihmeisiin ja pitämään peukkuja ?
kellään vastaavaa kokemusta?
pakko kysyä kun
2
463
Vastaukset
- Jonottelija
Hei, olethan varovainen sen suhteen, että miehesi tosiaankin on vasta toipumisvaiheessa. Toivottavasti et ole hänelle vain siirtymävaihe tai väliaikainen olkapää. Sinuna en vielä pitkään aikaan ottaisi lapsiasiaa esille.
Tutustu juttuihin lapsettomuushoidoista, sieltä selviää, että miehenkin lapsettomuutta voidaan hoitaa erinomaisin tuloksin. Ja vaikka kuullostaa kamalalta, niin joskus paria vaihtamalla homma onnistuu helpommin (sukusolujen yhteensopivuus) =)- -tuulilasin nurkassa-
kiitos. joo siis en ole enkä aio ottaa puheeksi koko asiaa...mutta olen ihan varma että se kalvaa molempia jollain tavalla, mies itse on avannut suunsa näistä asioista. niin paljon olen kuullut ja tiedänki yhden pariskunnan jolle lääkärit olivat sanoneet ettei lapsia voi saada, on tulleet raskaaksi ja saaneet lapsen, että siinä mielessä toivoa on, mutta taitaa olla turhaa ? ja muutenkin, emme ole koko puolen vuoden tapailun aikana käyttäneet ehkäisyä, eikä ole mitään tapahtunu...että.... ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974