mikä on teidän muiden mielestä paras class (mun mielestä shaman)
wowi
5
409
Vastaukset
- -(PWNERPL0X)-
mun mielestä Paladin tai shaman.. Paladin on varma paras ku se osaa sen shieldin etc..
- Amizarto
Asiahan on itsestäänselvä! Shamaani ei tapa ketään ellei se saa windfury weaponia ja paladin ei oo mitään mutta kuin sitkeä! ilman kuplaa se olis kuollu 10 sekunnissa! Hunter ei ole hyvä muuten kuin kaukaa ampuessa, jos rogue saa sen stun lockiin ja crippling poisoniin se on kuollut. warriorit on tietysti kova sana mutta ei niin kova kuin ROGUE. rogue ownaa joka käänteessä
http://video.google.com/videoplay?docid=4696425659198032972&q=ashman 14 rank - -(PWNERPL0X)-
Amizarto kirjoitti:
Asiahan on itsestäänselvä! Shamaani ei tapa ketään ellei se saa windfury weaponia ja paladin ei oo mitään mutta kuin sitkeä! ilman kuplaa se olis kuollu 10 sekunnissa! Hunter ei ole hyvä muuten kuin kaukaa ampuessa, jos rogue saa sen stun lockiin ja crippling poisoniin se on kuollut. warriorit on tietysti kova sana mutta ei niin kova kuin ROGUE. rogue ownaa joka käänteessä
http://video.google.com/videoplay?docid=4696425659198032972&q=ashman 14 rankmun main on full bloodfang geared rank 13 rogue.. ja saan yleensä selkää sama rankkisiltä paladineilta.... ja se ihan riippuu mikä spec on...
- -(PWNERPL0X)-
Amizarto kirjoitti:
http://video.google.com/videoplay?docid=4696425659198032972&q=ashman 14 rankmuuten unohdit tuosta muutaman erittäin kovan classin.. esim warlockit.. roguella tapettavassa ja sitten mage jos crittaa sen ambushin ja bs ní voin kaatuu... tai jos osaa muuten pelaa.. priest kyllä kaataa roguet... ainakin mun priest..se on shadow kylläkin vasta lvl 54 mutta oon tappanu niitä lvl 60 rogueitakin AV:ssa
- mun mielipide
-(PWNERPL0X)- kirjoitti:
muuten unohdit tuosta muutaman erittäin kovan classin.. esim warlockit.. roguella tapettavassa ja sitten mage jos crittaa sen ambushin ja bs ní voin kaatuu... tai jos osaa muuten pelaa.. priest kyllä kaataa roguet... ainakin mun priest..se on shadow kylläkin vasta lvl 54 mutta oon tappanu niitä lvl 60 rogueitakin AV:ssa
ett se warru(itse pelaan 10lvl dwarf server bloodfeather nimi säcinkaivja) on kyll tai rogue(kamun isoveli 60lvl elf server bloodfeather nimi straton) tai warlock on ehkä paras (en oo pelannu koskaan mut mun kamu pelaa 44 vai 43lvl gnome warlock server bloodfeather nimi knase) TÄÄ ON SIT MUN MIELIPIDE et ei kiitos mitään moittimisia.
PS: mun mielest on paras rogu tai warru ehkä warru koska ite pelaan warrulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938