Sinä

senkin pässi

Niin, sinä olet minulle yhä edelleen...rakas. Ilmestyt uniini, vaikka olen juuri ennen nukkumaan menoa päättänyt siirtyä eteenpäin. Nytkin, minun pitäisi olla jossakin muualla, mutta tulin kotiin. En jaksa esittää iloista silloin kun en sitä ole. Kaipaan sinua. Tiesitkö, sinulla on kauniit kädet. Kuvittelen ne ympärilläni jokin kaunis päivä...

Lämmin halaus siltä joka on päättänyt ottaa etäisyyttä sinuun, mutta jolta ei mene päivääkään sinua ajattelematta.

Koeta ymmärtää tämä "heteron" epätoivo. En halua sinua ahdistaa. Onhan sinulla omakin elämä, varsinkaaan kun en voi luvata sinulle mitään pysyvämpää.

13

1876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet..

karitsaiseni.

• senkin pässi

Ihqu olet sinäkin, mutta karitsaa minusta ei saa tekemälläkään. :)

• sä sitten
        senkin pässi kirjoitti:

Ihqu olet sinäkin, mutta karitsaa minusta ei saa tekemälläkään. :)

olet??? :) kysyy yksi pässi

• senkin pässi
        sä sitten kirjoitti:

olet??? :) kysyy yksi pässi

Minä olen yhdestä pässistä haaveileva hölmö (huom. ei mitään tekemistä horoskooppien kanssa). Me nähdään ja jutellaan viikon aikana usein, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi. Ympärillämme on ihmisiä, joten pysyn asiallisena näyttämättä tunteitani. Hän kyllä tavallaan tietää jo niistä.

• kertonut hänelle
        senkin pässi kirjoitti:

Minä olen yhdestä pässistä haaveileva hölmö (huom. ei mitään tekemistä horoskooppien kanssa). Me nähdään ja jutellaan viikon aikana usein, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi. Ympärillämme on ihmisiä, joten pysyn asiallisena näyttämättä tunteitani. Hän kyllä tavallaan tietää jo niistä.

tunteistasi? Minä olen pässi, kun mielessäni pyörii sellainen keritty karitsa... Tai olen kyllä itse se nuorempi. Hänen "heteroudestaan" en tiedä.

• senkin ...
        kertonut hänelle kirjoitti:

tunteistasi? Minä olen pässi, kun mielessäni pyörii sellainen keritty karitsa... Tai olen kyllä itse se nuorempi. Hänen "heteroudestaan" en tiedä.

Olen kertonut. Parempaa onnea sinulle:)

• *Rakastunut*

Yritän epätoivoisesti myös pitää etäisyyttä,olla ajattelematta,jatkaa elämääni vanhaan malliin... Heikolla menestyksellä. Pyörit ajatuksissani jatkuvasti. Miksi pitää rakastua heteroon,ihan kun tää elämä ei jo muutenkin olisi vaikeaa?

• minä olen,

mutta onneksi en kuitenkaan "hetero".

• ...

soita joskus. tai vastaa edes, kun yritän soittaa!

• ja olen

kuuliaisena pysynyt poissa. Ymmärrän tilanteesi enkä halua painostaa. Toivon vaan, että olisit sanonut sen suoraan. Halaus*
      Ja jos se nyt yhtään lohduttaa, olen aivan hajalla vieläkin.

• "heterolle"

söpöliinini... tarkoittaako tuo,ettemme enää tapaa? kuin unissa?
      kieltäydyn halauksestasi siinä tapauksessa! En halunnut mitään "pysyvää", enkä aio ymmärtää (edes yrittää). Miksi tuollaista itsekieltäymystä...et kuitenkaan pääse vapaaksi noin....olet pysähtynyt, etkä etene, jos kiellät tunteesi aina...Muuttaisit tuon kaipauksen ja epätoivon aktiiviseksi toiminnaksi. minä en voi. Minulla on yhä ylpeyteni rippeet jäljellä. Ja olen onnellinen. Maailma on täynnä ihania naisia. mutta valitsisin sinut nyt, jos saisin valita. Olet raivostuttava, mutta samalla ihana. joo, mulla on Elämä. mutta nämä "hetero"naiset näyttävät olevan olennainen osa sitä. Joten älä pelkää. Millaisia unia olet minusta nähnyt, jos saan kysyä?

hetero???

(kirosana lähinnä minulle nykyään...)

käteni kietoutuvat ympärillesi ja --- vapautan sinut heteron identiteetistäsi ikuisiksi ajoiksi.

• senkin...

Unet ovat olleet aika viattomia, arkisiakin. Olet mukana monessa käänteessä. Viimeksi Helsingin rautatieaseman portailla ja sitä ennen luokassa ja kaupassa. Saatan nähdä sinut toisen kanssa tai olet kanssani vuoteessa makaamassa. Siitä esimerkinä seuraava:

Katseemme kohtaavat unessa, emme puhu mitään. Makaat vierelläni vasemmalla puolella. Pidämme kädestä kiinni. Tunne on rauhallinen ja lohduttava.

Enneunenkin olen nähnyt. Dejavu (pahoittelen väärää kirjoitusasua;) -ilmiön eli seuraavan päivän yllättävän tapaamisen kaupungilla...

• seinä.

pässi ??? *ihmettelee*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1183
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      989
    Aihe