Niin eli miten tehdään?
munatorvien aukiolotutkimus
5
751
Vastaukset
- tehtiin näin
Ruiskutettiin katetrin avulla kohtuun keittosuolaa. Ultran avulla katsottiin torvien aukiolo. Kivuton toimenpide.
Joillakin on tehty varjoaineella. - elmeri77
tehty samalla tavalla kuin edellisellä. On tosiaan täysin kivuton.
- DitaVonBlonde
noin tehtiin ja kivuton oli :)
- mä vaan
mulle on tehty noi molemmat, eli uä-tutkimus ja varjoaine kuvaus röntgenissä.Eli siinä laitetaan katerin avulla nestettä munanjohtimiin.
Kipukynnys on mulla todella korkee, mut tutkimus oli erittäin kivulias.Ja nyt masentaa,koska tuloksissa kävi imi,et molemmat johtimet on tukossa.- roy
myös minulle tehty samoin tavoin kuin edellisille, eli katetrin avulla ruiskutettu keittosuolaa.. sain neuvoksi ottaa särkylääkettä ennen toimenpidettä, eikä tuntunut vaikuttavan sekään. olin pyörtyä, vaikka torvet olivat auki, mutta todella kivulias kokemus.. jos olisin tiennyt, olisin valinnut nukutuksen.. tsemppiä kuitenkin sinulle, toivottavasti sujuu paremmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402154
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078