IKEA

Haaparanta

Olen itse lähdössä viikonloppuna Ikeaan..onko totta että siellä kassalle jonottaminen kestää todella monta tuntia ja onko "Catalogi" siinä ihan vieressä? Kertokaa te jotka olette siellä jo käyneet.

11

2383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yan

Itse en siellä ole käynyt mut luultavasti sama meininki niin kuin muissakin Ikeoissa. Catalogin löydät melkeen joka nurkan takaa ja jonoa varmasti on, varsinkin viikonloppuna....

• ihmeen

gatalogi?

• palme
        ihmeen kirjoitti:

gatalogi?

gatalogi

• ruuhkaa oli

kävin yks lauantai ja oli todella paljon ihmisiä. ensinnäkin sai jonottaa jo kaupan sisälle mentäessä ja kärryjä ei saanut ollenkaan. joutui kantamaan käsissä/pussissa tavaroita. ja ei sielä ollut kaikkea tavaroitakaan mitä ois itse juuri aikonut ostaa. ja kassalle jonotin 2,5 tuntia. huh huh. suosittelen että menet viikolla, sillon ei kuulemma ole ihmisiä niin paljon.muuten kyllä oli hyvä kauppa!

• aveccon

mikä ihme ihmisiä vetää ikeaan?Muuta hyvää en löydä,kuin kuumat hodarit.Muu on halpa krääsää.

• ö-hö

Kannattaa tilata ennen ostosmatkaa suoraan kotia, ruotsin Ikean sivuilta saa suomen kielisenä, mutta hinnat Kruunuissa

Kuvastoa kannattaa selata etukäteen, jos meinaa jotain tiettyä... helpompi sitten etsiä paikanpäältä :-)

• jonoa kyllä riitti

eilen kävin itse ikeassa jo jonoa kyllä riitti ensin sai jonottaa melkein puolituntia että edes pääsi sisään kaupaan, voit sitten vaan kuvitella millainen tungos siellä kaupassa oli, ja paljon tavaraa oli tosiaan loppu, ja eilen oli kumminkin ihan normaali arkipäivä ruotsissa. Catalogi on ihan Ikean lähellä matka ei varmaan ole kun muutama sata metri

• maano
        jonoa kyllä riitti kirjoitti:

eilen kävin itse ikeassa jo jonoa kyllä riitti ensin sai jonottaa melkein puolituntia että edes pääsi sisään kaupaan, voit sitten vaan kuvitella millainen tungos siellä kaupassa oli, ja paljon tavaraa oli tosiaan loppu, ja eilen oli kumminkin ihan normaali arkipäivä ruotsissa. Catalogi on ihan Ikean lähellä matka ei varmaan ole kun muutama sata metri

mikäli mahdollista suosittelen menemään arki iltoina ti-to ikeaan olen itse käyny useamman kerran ja silloin kassoille pääsee jonottamatta ... mut lauantai on sit ihan toinen juttu olen käynyt silloinkin kerran jonot yli 100m parhaimmat jonottavat 4 tuntii ja varautukaa siihen että tavarat loppuu varsinki monet lasten osastolla..

• paikallinen

lähtee ens lauantaina tuonne haaparantaan,mutta luojan kiitos peruin matkan!En oo kuitenkaan niin shoppailun ystävä että alan jonottaan kauppaan sisälle ja ulos...
      Ainakin keparissa oli juttua että saa todellakin jonottaa...
      Hauskaa matkaa vain kaikille jotka matkaan lähtee.

• etelässä

Gatalogi on ihan vieressä. Jonottaa saa pienen hetken, mut niin se on helsingissäkin. Mukava paikka, ei valittamista!!!

• Haaparanta

Tulipas sitä nyt käytyä Haaparannan Ikeassa eilen ...ja mukava reissu oli!!!Oltiin ajoissa paikan päällä...jo vähän ennen klo.10(ruotsin aikaa) Kaikki saivat ostoskärryt ja päästivät sisälle odottamaan kaupan aukaisua...kyllähän siellä ihmisiä oli ja ryntäys kaupan sisälle oli kova,mut kyllä siellä ihan rauhassa sai katsella tavaroita ei mitään kauheaa tungosta ollut pääsi liikkumaan suhkot hyvin :o)...itse jonotin kassalle 1h 10min..jotku jonottivat 1h 30min...jaettiin pillimehua asiakkaille kassajonoissa. Ikean ruokapaikkaan jonotin 20 min...oli todella mukava reissu ja aijon lähteä uudestaankin :o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      284
      5860
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      38
      3422
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2647
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      223
      2121
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      84
      1656
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1057
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      875
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      130
      872
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      814
    Aihe