Usvan seassa peltojen poikki
kuljen mitään näkemättä
Mitä on aika
minuutti vai tunti
olenhan jo odottanut vuosia
Yö ei ole vielä
päästänyt otettaan
kuun kalpea sakara seuranain
Sade piiskaa kasvojani
Ei minun kylmä ole
eikä pimeys peloita
näenhän kohta taas sinut
Lämpösi tunnen viimeisillä
metreillä juostessani
Mitä on aika
kellojen tikitystä
korvissani
Kun näen sinut
silloin aika on
Mitä on aika
4
196
Vastaukset
- Rellu
Tuosta ensimmäisestä säkeestä muuttaisin
" mitä on aika
minutti tai tunti
olenhan jo vuosia dodottanut "
Toisen säkeistön viimeisen sanan muuttaisin
" kasvojain "
myötäilemään edellisen lauseen tyyliä.
Samaa linjaa kolmannessa säkeessä
" juostessain "
Muuten erittäin hyvä - hienoa Liona !- lio
lukiessani uudellen siinä että sanat myötäilevät toisiaan, sinun tyylilläsi kirjoitettuna, loppu oli siis hyväksyttyä, kiva juttu kiitos taas kerran Rellu ja hyvää itsenäisyyspäivän iltaa elävien kynttilöiden tuikkeessa!
- Runoilijatar
kerrontaa Lio ! Runosuonesi sykkii näin juhlapäivänä :)
- lio
kyllä se ainakin yrittää sykkiä oli päivä mikä tahansa ja myös sinulle hyvää itsenäisyyspäivän iltaa ja elävien kynttilöiden loistetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691