Itsenäisyyspäivää vai Itsenäisyyden muistopäivää?
Kaunista päivän jatkoa toivotan joka tapauksessa:)
Vietättekö
9
778
Vastaukset
- melko apeissa
tunnelmissa tällähetkellä eilisestä päätöksestä ratifioida EU:n perustuslaki.
Ei hyvältä näytä, siitä olen varma etten enää äänestämään mene yksissäkään vaaleissa kyllä nyt teki keskustalaiset kansanedustajat kaikkien aikojen halveksittavamman ja alhaisimman teon hyväksyessään tuon kuoliniskun itsenäiselle suomelle. - 1/C
Kyllä se on itsenäisyyden muistopäivä. Mitä itsenäisyyttä se on kun vaikka kuinka monta kertaa kuluneenkin vuoden aikana Suomi haastettu eeuun tuomioistuimeen vastaamaan milloin minkin muka rikkeen takia.Nyt se susi juttu taas uudelleen.Vaikka mitään tuomiota ei tulisikaan niin on se ärsyttävä piikki lihassa kuitenkin koko ajan.
- on pientä
sen rinnalla miten täällä ihmisoikeuksia loukataan, oikeuslaitos rypee korruptiossa, riittää näitä ei jaksa luetella enempää.
- sinä miten asiat
ovat. Minulla on ehkä samat tuntemukset.
- Yrjö
oli viimeinen liputuspäivä itsenäisyyden merkeissä.Nykyisin on 6.joulukuuta tavallinen viikonpäivä.
- ri-a
oli kuin mikä muu päivä hyvänsä...mutta kaiken kunnioitukseni annan sotiemme veteraaneille, onneksi he eivät välttämättä näe, mihin tämä itsenäisyys on mennyt.
- Ja nimenomaan
On turha veistellä,mikä olisi tilanne jos sodassa olisi jouduttu Neukkujen alle. Koska heidän hallinnassa kuitenkin olimme ja siitä perinnöstä ei tunnu oma virkamieskunta irti pääsevänkään. EU:n hyödyke tavalliselle yrittäjälle ja palkansaajalle on hyvin hyödytöntä(vanha kunnon devalvaatio antaisi enemmän). Suomen eduskunta on kumileimasin ja vie tuhkatkin kansalta EU:n ja oman edun hyväksi(neukkuperintö). Annettaisiin kansalaisille sille kuuluva todellinen; Liikkumis-, yrittämis-, osto- ja myyntivapaus ja näin saattaa raha ja osaaminen kiertämään ja kertymään. Nyt ollaan virallisen tiedon hallittavina ja seurattavina, kuten Suomen kiitelty sananvapauskin. Ja vielä vaalitkin tulossa!!!
- kaikki päivät
ovat auringonpaistetta.
- ri-a
enpä menisi tuota vannomaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3376313Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
- 49748
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671