Open hard lock taika

deppizon

Mistä saan open hard lock taian, oon menny melkeen kaikki mages guildien tehtävät ja oon yrittäny ostaa kaikilta mutta kenelläkään ei oo ja mää tiiän että semmonen on. ko tarvin yhteen questiin jossa pitää mennä taloon jossa on hard lock ja tiirikointi lvl ei oo niin hyvä että pääsisin sinne. eikä oo tiirikoita ja thief quildin jäsenet ei myy niitä mulle koska oon tehny väärin ja mun pitäis jotain säätää. että mistä saan open hard lock... ja miten voin tehä fingers of the mountain part 2 oon siinä kohassa ko se mages quildin joku tyyppi lähetti sen university jutun mulle en muista minkä kaupungin mutta jos tiiätte miten voin jatkaa ko siinä ei ees näy minne pitää mennä ja oon koittanu mennä sinne universityyn puhumaan kaikille mutta mitään ei tapahu. että jos joku vaan tietää jotain niin pliis kertokaa teistä ois tosipaljon apua.

5

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deppi zon

Eikö kukaan tiiä?

• lock spell

Gaspar Stegine Arcane Universityn Praxographical Centerissä myy Open hard lock spelliä, samoin Raminus Polus. Alteration sulla pitää olla 75.

Sähän voit tehdä tuon spellin itsekin jos alterationisi on 75 ja sulla on mikä tahansa alempi Open lock -spell, eli siellä Spellmaking alttarilla.

Tai sit hae se Skeleton key Nocturnal-shrine -tehtävästä (daedric shrine) niin kaikki lukot avautuu helposti!

Mitä tulee Fingers of the mountain tehtävään niin voisitko selittää vähän selvemmin missä kohtaa tehtävää olet, minkä "university jutun", niin ehkä osaisin neuvoa.

• Zondeppi

No oon antanu sen kirjan : Fingers of the mountain Mages quildin maagille ja se sano että se lähettää sen arcane university reccomation mulle ja sit siinä ei lue minne pitää mennnä ja oon menny sinne paikkaan. ja oon puhunu kaikille siellä paikassa. oota otan vielä selvää minkä kaupungin... mut kumminki sen questin nimi on : Fingers of the mountain part 2. Kiitos tiedosta.
        PS: En oo varma oonko kirjottanu oikein. xD

• the mountain 2
        Zondeppi kirjoitti:

No oon antanu sen kirjan : Fingers of the mountain Mages quildin maagille ja se sano että se lähettää sen arcane university reccomation mulle ja sit siinä ei lue minne pitää mennnä ja oon menny sinne paikkaan. ja oon puhunu kaikille siellä paikassa. oota otan vielä selvää minkä kaupungin... mut kumminki sen questin nimi on : Fingers of the mountain part 2. Kiitos tiedosta.
        PS: En oo varma oonko kirjottanu oikein. xD

okei, tää selvensi. eli sun pitää mennä sen naisen (Earana) luo takaisin ja kertoa hänelle että annoit kirjan Teekeukselle (maagien kiltaan). Earana pyytää sua sit varastaan sen opuksen takaisin hänelle.

• voisit

tehä yhen questin mist saa Skeleton Key:n, eikä tarvis mtn taikoja käyttää..se on sellanen monikäyttö tiriikka joka ei hajoo( arvo 5000g)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      324
      6205
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3676
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2851
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      226
      2182
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      106
      1760
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1222
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1082
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe