Muna ei jaksa oikein esileikissä seistä. Se seisoo hetken, mut sitten lopahtaa.. Kun itse aktiin päästään niin ei mitään ongelmaa. Kuulostaako luonnolliselta vai eikö?
Kesto?
Nuoriiii
2
1444
Vastaukset
- miehelle
Esileikki on tärkeää ja ihanaa, mutta naiset (ainakin ne naiset, joista minulla on kokemusta) käynnistyvät vähän hitaammin kun miehet, joten erektio saattaa jo ehtiä lopahtaa vähän ajan päästä. Mutta ei hätää, eihän se erektio ole seksin pääasia, vaikka muuta väitetäänkin.
- sen tarvitse
esileikissä vielä edes seisoa. Esileikin tarkoitushan on saada nainen märäksi. Vasta sitten kun aletaan viemään sisään niin silloin pitää olla kuin rautakanki. Ihan luonnolliselta kuulostaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691