hyvä

ohje

Tehkää kuulkaa Suomussalmelaiset oikea järki teko,muuttakaa työn äärelle sieltä vinkumasta!

7

728

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvos2

Työn teko on jo niin vaarallista, etten lähde, vaikka siitä maksettaisikin, tehkööt työt kuka sellaisen on keksinytkin, minä pärjään kyllä harrastelemallakin, neuvos1

• neuvos0

Työn teko on jo niin vaarallista, etten lähde, vaikka siitä maksettaisikin, tehkööt työt kuka sellaisen on keksinytkin, minä pärjään kyllä harrastelemallakin, neuvos1

• kannattaa...

kannattaa muuttaa sieltä pahuuden pesästä pois! aina saa vaan ikäviä uutisiä sieltä kuulla. itse olen tyytyväinen ku muutin enkä varmasti muuta takasi ihan pikkukummassa. töitä kyllä riittää joten ihmiset ottakkaa itteenne niskasta kiinni ja pelastakaa tulevaisuutenne!

• tytsy vm-79

riittää jos niitä vaan tosissaan haluaa tehdä. Kun on vaan tarpeeksi aktiivinen työnhaussa niin ei tarvitse kauaa kädet taskussa seistä. Itekin olin pitkään vaan tukipaikkojen varassa ja väliin työtön..sitten päätin että nyt saa riittää ja kyselin aktiivisesti töitä ja lopulta tärppäs. Ensin määräaikaisena vuoden ja nyt vuoden lopussa sain samasta paikasta vakituisen työpaikan. Oma asuntokin on pari vuotta sitten avopuolison kans ostettu ja töitä riittää. En missän nimessä lähtis jonnekin etelään kivipunkkeriin kalliilla vuokralla asumaan kun täällä saa asua omassa asunnossa ja tehdä ihan samanlailla töitä kuin etelässäkin. Minun mielipiteeni on se että se joka ei halua tehdä töitä saa makailla työttömänä vaikka loputtomiin ,se joka tosissaan niitä haluaa,niitä myös saa.

• turiset
        tytsy vm-79 kirjoitti:

riittää jos niitä vaan tosissaan haluaa tehdä. Kun on vaan tarpeeksi aktiivinen työnhaussa niin ei tarvitse kauaa kädet taskussa seistä. Itekin olin pitkään vaan tukipaikkojen varassa ja väliin työtön..sitten päätin että nyt saa riittää ja kyselin aktiivisesti töitä ja lopulta tärppäs. Ensin määräaikaisena vuoden ja nyt vuoden lopussa sain samasta paikasta vakituisen työpaikan. Oma asuntokin on pari vuotta sitten avopuolison kans ostettu ja töitä riittää. En missän nimessä lähtis jonnekin etelään kivipunkkeriin kalliilla vuokralla asumaan kun täällä saa asua omassa asunnossa ja tehdä ihan samanlailla töitä kuin etelässäkin. Minun mielipiteeni on se että se joka ei halua tehdä töitä saa makailla työttömänä vaikka loputtomiin ,se joka tosissaan niitä haluaa,niitä myös saa.

ja Evoxilla ainakin vielä riittää töitä....

• on vain
        tytsy vm-79 kirjoitti:

Muista: Vakituisenkin työn, työsuhde turva on vain irtisanomis ajan pituinen! Turha kehuskella!

• ghjzdhdh

Sukella Punaiseen mereen, ui delfiinien kanssa ja rentoudu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      313
      6116
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3606
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2790
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1182
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      144
      958
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      928
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe