kaipailisin? saa olla harvinaisiakin
R:llä alkavia hyviä
22
13671
Vastaukset
- !!!
Rosi on oma suosikkini,samoin Ronja.
Rianna,Ramona,Ruut,Rauha...Monta nättiä R-nimeä löytyy!!- Anonyymi
Mun suosikki on Ronja
- Anna-Iisa
Riia
Riina
Riikka
Renja
Roosa- Anonyymi
Miksei ole ronjaaa
- sisiliskosisko
Rebekka(Rebecka,Rebecca) Raakel(Rakel, Rachel) ja Ruut (Rut, Ruth, Ruuth) ja Riia (Ria)
- ambrea
Top 3 ärrällä alkavista: Rebekka,Raakel,Riia
- ....................
Rosita, Ringa, Rita
- ja muita
R-alkavia kivoja on
Ruska, Raisa, Reeta, Ronja, Rosita, Rianna, Reetta, Roosa, Reija, Rinna...
Muita nimiä, joissa r-kuuluu selvästi ovat
Greta, Verna, Karla ja Klara.- Anonyymi
Mun nimi on Ruska🙂
- Anonyymi
Mun nimi on Ronja
- Liisa - Maria
Raija, Raila, Raili, Raisa, Raita, Reija, Renata, Renja, Riitta, Rilla, Ringa, Ritva, Rosanna, Ruusa.
- maamaa
mm.
Ronja/Ranja
Roosa/Rosa
Riikka
Riina
Reea/Rea
Riia/Ria
Rebekka
Rosi
Ritva
Riitta
Reija/Raija
Rania
Rosalie- Anonyymi
Mun nimi on Ronja
- ...
Ripsa :)
- vielä jotain
Renja
Rosalina
Rakel
Raisa
Romy
Renee
Rafaela
Rita
Rosalie/Rosalia
Rose
Rosa-Maria
Reetta
Reeta
Ruusu
Reija
Riikka - Rebeccan äiti
Retriika ja Rebecca ovat kauniita nimiä, kumpikin vanhoja ja kauniita nimiä.
- Täti
Reginan lisäksi vielä
Ramona,
Rosalinda,
Rosita ja
Rosella - Miiuska75
www.babynames.com ja siellä valitset sukupuolen ja R kirjaimen ;o)
- Anonyymi
Ronja
- Anonyymi
Ronja on kyllä paras nimi olen itsekin Ronja
- Anonyymi
Ronja
- Anonyymi
Roseta, Roine, Renni, Renja, Raita, Raaka, Raima, Ruome, Roimu, Ruote, Ruka, Reija, Ruuva, Rove, Räive, Riima, Riina, Rusta ,Rofee, Ruska, Rosianna, Revean, Reva, Reeva
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163535Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983321Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793134Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m472982Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362929Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582428- 502175
- 962074
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141959Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181949