mun tyyppi on pöllitty haluaisin titää että saako sen jotenkin takaisin (huom:se oli 58lvl) voi saakelin saakeli vittu!!
mun tyyppi on pöllitty!
13
679
Vastaukset
- kaasu54
No ooneks ei ollu isompi lvl...
Mul on aina vara ukko jos tälle ukolle on käynyt hassusti - pöllitty
no multa pöllittiiin 85 kevunen ukko enkä saanu takas niin ettt äsillee
- taslehofft
Käy vaihtaa salis ja laittaa recovery questit
- --.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-....
taslehofft kirjoitti:
Käy vaihtaa salis ja laittaa recovery questit
luutletko et se pöllijä ei oo jo vaihtanu ?
- ujute
--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.... kirjoitti:
luutletko et se pöllijä ei oo jo vaihtanu ?
multki on kössätty lvl 58 äijä tai sit sä oot kössänny mun äijän ja joku kössi sun kössätynäijän
- Kingyking
ujute kirjoitti:
multki on kössätty lvl 58 äijä tai sit sä oot kössänny mun äijän ja joku kössi sun kössätynäijän
No mult on pöllitty 121lvl tyyppi ja membus se oli 131.
Mee runescapen etusivulle. Ja sieltä Account managment ja sit sielt se ihan alin Recorvery password.
Täytät sen, ja sit voit pelaa sil jos saaat sen mut jos et nii sit et.
mä en oo ainakaa saanu sitä mun tyyppii takas vaik kuinka oon yrittäny. Kerran sain mut se pöllittii toisenki kerran. - 45453645
Kingyking kirjoitti:
No mult on pöllitty 121lvl tyyppi ja membus se oli 131.
Mee runescapen etusivulle. Ja sieltä Account managment ja sit sielt se ihan alin Recorvery password.
Täytät sen, ja sit voit pelaa sil jos saaat sen mut jos et nii sit et.
mä en oo ainakaa saanu sitä mun tyyppii takas vaik kuinka oon yrittäny. Kerran sain mut se pöllittii toisenki kerran.Kingyking ei oo vaan osannu laittaa oikeita vastauksia sinne.
Kyllä sen oikeesti saa takas recoveryillä.
(tiedän kyllä että tämä ketju alotettiin 4 vuotta sitten) - hghgfhgfh
en paljon kehuis jos on acc scammitty -.-
- usko voin
adda mun mesee puhu mul nii voin scammata sul se 58lvl jos kiinosta [email protected]
- mskjs
Kuten varmaan huomasittekin, aloitusviesti on lähetetty itsenäisyyspäivänä 2006, eli lähes neljä vuotta sitten, hän tuskin enää lukee näitä aiheita, eikä siten ole kykeneväinen ottamaan apujanne vastaan. Mukavaa tosin, että jotkut haluavat auttaa.
- pera91
ootko p*ska?
- peranvihaaja
Pera oot aika lame :D
- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844