tarviin apua final fantasy x-2 pelissä koska oon kerännyt ne painen rikkun ja yunan special spheret mutta miten voin käyttää niitä kun taistelussa painan L1 niin siihen tulee se valikko et voin muuttaa vaikka itteni warrioriksi niin siinä kun painaa R1 niin pitäisi voida muuttua special muotoon mut mul ei muutu vai pitääkö mun tehdä jotakin sitä ennen kiitos jo etukäteen jos vastaatte
oon jumissa final fantasy X-2 lukekaa
4
219
Vastaukset
- ....
Siinä pitää ensin käydä sen valikon kaikki dress spheret läpi. Sitten vasta voi käyttää speciall dress sphereä..
- mä taas
eli kun katon niitä siinä mis näkyy mitä spherejä mul on niin pitääkö mun siinä laittaa se nuoli sillein et oon kattonut ne kaikki vai pitääkö mulla olla kaikki dress spheret sano selvemmin pliide ei pahalla
- shefang
mä taas kirjoitti:
eli kun katon niitä siinä mis näkyy mitä spherejä mul on niin pitääkö mun siinä laittaa se nuoli sillein et oon kattonut ne kaikki vai pitääkö mulla olla kaikki dress spheret sano selvemmin pliide ei pahalla
Jos olet vaikkapa Warrior, ja sulla on siinä garment gridissä vaikka Healer ja Black mage, sinun pitää taistelun aikana muuntautua kummaksikin. Sitte vasta voit käyttää sitä special dress sohereä.
- shefang
shefang kirjoitti:
Jos olet vaikkapa Warrior, ja sulla on siinä garment gridissä vaikka Healer ja Black mage, sinun pitää taistelun aikana muuntautua kummaksikin. Sitte vasta voit käyttää sitä special dress sohereä.
*sphereä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4073024SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis682352Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781999Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1171727- 1401572
- 711223
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li121012Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2681003- 40874