Onko kukaan käyttänyt Herbalife-tuotteita, kannattaako tilata, ajattelin tilata avuksi, kun pitää pudottaa painoa kohonneen verenpaineen vuoksi. Onko tietoa kellään sopivatko Herbalife tuotteet ollenkaan verenpaineiselle laihduttajalle
Herbalife
40
4014
Vastaukset
- Nimetön
Kokeilin muutaman kuukauden, ilman tuloksia. Kalliita, huonon makuisia amerikalaisen verkostomarkkinointi firman ylihinnoiteltuja tuotteita.En suosittele. Mirkku.
- Herbaa kokeillut ja käyttäjä
omasta kokemuksestaan. Tämä ei sovi sitten Mirkulle, mutta sopii Jukalle, joka on allekirjoittanut tämän vastauksen.
En vaihda Herbaa ennen kuin parempi löytyy, jos sitä sitten onkaan.
Olin miettinyt paljon painonvartijoita, mutta en lähde mukaan. En todellakaan lähde. - -15 kg
Epäilen että käytit kuukauden satsia muutaman kuukauden, taitaa vieläkin löytyä kaapista sitä samaa satsia...vitsi..vitsi..näinkin on joillekin käynyt. Kyllä ihan oikeestikin voi käydä niinkuin sinulle kävi, vaikka ottaisi tuotteet ohjeiden mukaan, kuntosi on voinut olla niin huono, että parissa kuukaudessa tilanne ei ole ehtinyt korjaantua.
Joskus voi käydä niin että aluksi jopa lihoo ja väsyttää, keho yrittää päästä tasapainoon ja se voi vaatia lepoa ja aikaa.
Miten sait siitä pahanmakuisen. Minä ainakin oikein himoitsen niitä herkullisia pirtelöitä, enkä ole 11 vuodessa kyllästynyt.
Tuotteiden laadusta saat tietoa firman kotisivuilta, tutustumisen jälkeen olet ehkä erimieltä. Eipä taida Nobelisti lähteä minkään humpuukifirmaan.
- ollilind
Aloin käyttää Herbalifen silloisia tuotteita talvella 1993. Painoin silloin 100 kg ja pudotin sen puolessa vuodessa noin 80 kg:oon. Käytin tuotteita ns. ylläpitoannoksena pari vuotta senkin jälkeen, jolloin huomasin, että kaikki aikaisempi syöpöttelytaipumukseni ja iltasyöminen oli poissa.
Sen jälkeen painoni ei ole noussut noihin lukemiin ja pyörii 80-85:n välissä.
Muutenkin muistan tuota aikaa ilolla, koska piristyin kovasti, jaksoin taas lenkkeillä ja muutenkin olo oli niin paljon parempi.
Olli- Eve 38
Kyllähän sitä jokainen ylipainoinen piristyy, kun laihduttaa, niin jaksaa kropallansa tehdä enemmän.
Ja yleensä se ruokavalio sit kans muuttuu terveellisemmäksi, joten mitään "ihmeaineita" se ei tarvitse.
Laihduttaminen on korvienvälistä kiinni. - Nimetön
Eve 38 kirjoitti:
Kyllähän sitä jokainen ylipainoinen piristyy, kun laihduttaa, niin jaksaa kropallansa tehdä enemmän.
Ja yleensä se ruokavalio sit kans muuttuu terveellisemmäksi, joten mitään "ihmeaineita" se ei tarvitse.
Laihduttaminen on korvienvälistä kiinni.Olet oikeassa, ei laihduttamiseen tarvi jenkkien verkosto mömmöjä ja litkuja. Ystävätär sai pahoja kramppeja ja vatsansa sekaisin noilla Herban tuotteille.
- ollilind
Eve 38 kirjoitti:
Laihduttaminen on korvienvälistä kiinni.Ylipainoisuus on vaikea ongelma. On helppo sanoa, että laihduta. Moni onkin käynyt läpi kymmeniä dieettejä, mutta paino on palannut.
Monilla taas jokainen dieetti on romahtanut. Niin tapahtui minullakin kymmeniä kertoja.
Laihdutus on henkinen tapahtuma. Siksi on tärkeää käyttää aineita, jotta ei tule nälkä. Kun dieetisssä ravinteiden määrä vähenee voimakkaasti, niin tarvitaan niitä korvaamaan vitamiineja ja proteiineja. Kun niitä nauttii, ei ole nälkä.
On myös suomalainen nutrilett, jos ulkomaiset mömmöt eivät kiinnosta ennakkoluuloista mieltäsi.
Olli - Humpuuki litkuja.
ollilind kirjoitti:
Ylipainoisuus on vaikea ongelma. On helppo sanoa, että laihduta. Moni onkin käynyt läpi kymmeniä dieettejä, mutta paino on palannut.
Monilla taas jokainen dieetti on romahtanut. Niin tapahtui minullakin kymmeniä kertoja.
Laihdutus on henkinen tapahtuma. Siksi on tärkeää käyttää aineita, jotta ei tule nälkä. Kun dieetisssä ravinteiden määrä vähenee voimakkaasti, niin tarvitaan niitä korvaamaan vitamiineja ja proteiineja. Kun niitä nauttii, ei ole nälkä.
On myös suomalainen nutrilett, jos ulkomaiset mömmöt eivät kiinnosta ennakkoluuloista mieltäsi.
OlliEi Olli laihduttamiseen tarvi mnormoonien rikkaruohoa nimeltä NONI!
Kaikilla näillä verkosto mömmöillä ja litkuilla ei ole mitään tekemistä vaikutuksien kanssa. Pelkkää rahastusta. Painonvartijat on ainut joka toimii. - capt. cöpenick
ollilind kirjoitti:
Ylipainoisuus on vaikea ongelma. On helppo sanoa, että laihduta. Moni onkin käynyt läpi kymmeniä dieettejä, mutta paino on palannut.
OlliPainotan näitä yksilöllisiä eroja luontaistuotteen sovivuuksista ihmisille.
Aloitin keskellä pientä masekautta Herbalifen käytön keskitalvella.
Jo 2 päivässä piristyin. Tissuttelukin jäi. Tuotteen hintavuus ei haittaa.
Vitamiini- ja hivenainelista on Herba-ohjelmassa kattava.
Suurin ansio Herbalifellä onkin kohdallani pysyvä painonhallinta.
Jojo-ilmiö pysyy poissa. En usko, että kysessä olisi blasebo-ilmiö.
'Veto'loppuu lyhyeen jos lopetan Herbalifen käytön. En myy tuotetta. - Ei toimi.
capt. cöpenick kirjoitti:
Painotan näitä yksilöllisiä eroja luontaistuotteen sovivuuksista ihmisille.
'Veto'loppuu lyhyeen jos lopetan Herbalifen käytön. En myy tuotetta.Itse että tuttavapiirini on lopettanut vuosia sitten herba tuotteiden käytön koska ne ei toimi ja hinta/laatu suhde on huono. Siis ei kiitos.
- laiheliini
Painotan näitä yksilöllisiä eroja luontaistuotteen sovivuuksista ihmisille.
'Veto'loppuu lyhyeen jos lopetan Herbalifen käytön. En myy tuotetta.No vähän katsoo, mitä suuhunsa mättää, niin terveenä ja hoikkana pysyy. Se on korvien välissä se.
Ja rupeaa liikkumaan, niin on muutakin mielessä ku roskaruoan ahmiminen tai keksii muuta tekemistä.
Ylensyönti on riippuvuus siinä, missä muutkin päihteet esim. lääkkeet, viina, tupakka, alkoholi jne...
Huijauksen alalaji
- Jos luontaishoitotuotteet olisivat tehokkaita hoitokeinoja johonkin sairauteen tai vaivaan, olisivatko terveydenhoitoalan ammattilaiset niin vatipäitä tai luonnostaan ilkeitä, etteivät määräisi niitä potilailleen, Lauerma kysyy.
Hän toteaa, että millään luontaishoitotuotteella ei ole todistettua tehoa. Ainoa vitamiini, jonka lisäannoksesta voisi olla suomalaisille hyötyä on D-vitamiini. D-vitamiini ehkäisee muun muassa rinta- ja eturauhassyöpää.
- Ja sitä myydään yhdessä A-vitamiinin kanssa, ja A-vitamiini estää D-vitamiinin imeytymisen.
Lauerma sanoo, että suurin osa luontaishoitotuotteista popsitaan turhaan. Niillä on plasebovaikutus, ei paljon muuta. Hän lisää, että voi luontaistuotehoitoja toki käyttää, jos ne tuntuvat hyvältä, ovat jokseenkin vaarattomia, eivätkä syrjäytä varsinaista hoitoa. Läheskään aina näin ei ole.
Luontaishoitoihin käytettiin Suomessa viime vuonna yli 155 miljoonaa euroa. - ravintoasiantuntijoita
laiheliini kirjoitti:
No vähän katsoo, mitä suuhunsa mättää, niin terveenä ja hoikkana pysyy. Se on korvien välissä se.
Ja rupeaa liikkumaan, niin on muutakin mielessä ku roskaruoan ahmiminen tai keksii muuta tekemistä.
Ylensyönti on riippuvuus siinä, missä muutkin päihteet esim. lääkkeet, viina, tupakka, alkoholi jne...
Huijauksen alalaji
- Jos luontaishoitotuotteet olisivat tehokkaita hoitokeinoja johonkin sairauteen tai vaivaan, olisivatko terveydenhoitoalan ammattilaiset niin vatipäitä tai luonnostaan ilkeitä, etteivät määräisi niitä potilailleen, Lauerma kysyy.
Hän toteaa, että millään luontaishoitotuotteella ei ole todistettua tehoa. Ainoa vitamiini, jonka lisäannoksesta voisi olla suomalaisille hyötyä on D-vitamiini. D-vitamiini ehkäisee muun muassa rinta- ja eturauhassyöpää.
- Ja sitä myydään yhdessä A-vitamiinin kanssa, ja A-vitamiini estää D-vitamiinin imeytymisen.
Lauerma sanoo, että suurin osa luontaishoitotuotteista popsitaan turhaan. Niillä on plasebovaikutus, ei paljon muuta. Hän lisää, että voi luontaistuotehoitoja toki käyttää, jos ne tuntuvat hyvältä, ovat jokseenkin vaarattomia, eivätkä syrjäytä varsinaista hoitoa. Läheskään aina näin ei ole.
Luontaishoitoihin käytettiin Suomessa viime vuonna yli 155 miljoonaa euroa.Eräs lääkäri totesi että heidän koulutuksessa puhutaan minimaalisen vähän ravinnosta. Lääkärien koulutus sinällään ei anna valmiuksia arvioida ravinnon merkitystä terveydelle.
Tuo artikkeli, joka oli julkaistu Turun sanomissa paljastaa miten retuperällä Lauerman ravintotietämys on. Nykyään on tehty runsaasti tutkimuksia mm. erilaisten vitamiinien, hivenaineiden, antioksidanttien vaikutuksesta terveyteen ja niissä on saatu hyvin paljon näyttöjä em tekijöiden positiivisesta vaikutuksesta ihmisen terveydelle.
Ihmiset sitten pitävät Lääkäreitä suurina auktoriteettina jopa ravintoasioissa. Tuo kyseinen lääkäri, joka itse on kiinnostunut ravinnosta ja perehtynyt siihen mm. tekemällä tieteellistä tutkimusta siltä alueelta sanoi että älkää uskoko kaikkea mitä lääkärit ravinnosta puhuvat. Toivoisin myös että itseään arvostavat lehdet suhtautuisivat myös kriittisemmin sihen millaisia juttuja julkaisevat. - kokeillut, ja hyväksi havai...
laiheliini kirjoitti:
No vähän katsoo, mitä suuhunsa mättää, niin terveenä ja hoikkana pysyy. Se on korvien välissä se.
Huijauksen alalaji
Luontaishoitoihin käytettiin Suomessa viime vuonna yli 155 miljoonaa euroa.Ihmiset eivät ymmärrä sitä, miksi Herbalife toimii tai ei toimi.
Syitä on vain korvien välissä ja vartalon koostumuksessa, ei tuotteessa.
Korvien välissä siksi, että kaikki eivät käytä tuotetta ohjeiden mukaan.
Vartalon koostumus on jokaisella erilainen jo sukupuolen ja muun ominaisuuden mukaan.
Kun ei käytetä ohjeiden mukaan, ei myöskään vaikutus ole koettavissa.
On vain otettava huomioon, että n. 160-180 €/kk ei ole kallis, jos raskii olla syömättä roskaruokaa, (makkarat, ranskalaiset perunat ja -lastut, karamellit, ja muut roskamakeiset, majoneesit, ym. turhat, jotka osa ovat pelkää sokeria.)
Aloittaessani sääntöjen mukaan käyttää herbaa, minulla putosi viidessä päivässä 1 kilo 200 grammaa.
Aloitin Herbalifen kanssa 28.huhtikuuta 2007 painaessani 70 kiloa. nyt paino on n. 63 kiloa, ja olen syönyt Herbalifen tuotteita joka päivä ja sen lisäksi liikkunut enemmän ja juonut vettä tai yrttiteetä, maitoakaan unohtamatta.
On hauskempi olla sopivasti laiha ennemmin kuin liian lihava.
Liika lihavuus vie äkkiä sairaalaan ja kokeissa todetaan sokeritauti, joka ei parane.
Se vasta kalliiksi käy, ja maksettava on, minkä ylipainollaan hankki; eikä itku paranna asiaa pätkääkään, jos tapa ei muutu.
Säälittää ihmisten tietty kykenemättömyys tässäkin asiassa sen suhteen, että tuijotetaan hintaan, eikä ajatella sitä jaettavan yleensä kuukauden kestävällä ajanjaksolla.
Eikä amerikkalaisuudella kannata haukkua, kun tätä kaikkea ei tiettävästi kyetä tuottamaan välttämättä muualla.
Jos sairaalaan joudut hankittuasi liikalihavuuden syömällä, sinun on mentävä peilin ääreen ja katsottava sitä. Muuten sinun käy hullusti.
Omapahan on kuitenkin asiasi. Itsepähän ruumiisi kannat.
Monet panevat rahojaan todella turhuuteen. Esim. edellä jo mainittujen lisäksi monien laskuun sisältyy sellaisia sontaa sisältäviä kuten huumeet, alkoholi runsain määrin ja tupakka, joka on varsinainen saasta huumeiden lisäksi.
Herbalife ei myöskään välttämättä toimi kaikkien kehossa, mutta minulla se on toiminut todella loistavasti.
PS' Herbalife on pitänyt epilepsianikin kurissa, kumma kyllä.
Hyvää kesää silti lukijalle. - Herbaa kokeillut ja käyttäjä
kokeillut, ja hyväksi havai... kirjoitti:
Ihmiset eivät ymmärrä sitä, miksi Herbalife toimii tai ei toimi.
Syitä on vain korvien välissä ja vartalon koostumuksessa, ei tuotteessa.
Korvien välissä siksi, että kaikki eivät käytä tuotetta ohjeiden mukaan.
Vartalon koostumus on jokaisella erilainen jo sukupuolen ja muun ominaisuuden mukaan.
Kun ei käytetä ohjeiden mukaan, ei myöskään vaikutus ole koettavissa.
On vain otettava huomioon, että n. 160-180 €/kk ei ole kallis, jos raskii olla syömättä roskaruokaa, (makkarat, ranskalaiset perunat ja -lastut, karamellit, ja muut roskamakeiset, majoneesit, ym. turhat, jotka osa ovat pelkää sokeria.)
Aloittaessani sääntöjen mukaan käyttää herbaa, minulla putosi viidessä päivässä 1 kilo 200 grammaa.
Aloitin Herbalifen kanssa 28.huhtikuuta 2007 painaessani 70 kiloa. nyt paino on n. 63 kiloa, ja olen syönyt Herbalifen tuotteita joka päivä ja sen lisäksi liikkunut enemmän ja juonut vettä tai yrttiteetä, maitoakaan unohtamatta.
On hauskempi olla sopivasti laiha ennemmin kuin liian lihava.
Liika lihavuus vie äkkiä sairaalaan ja kokeissa todetaan sokeritauti, joka ei parane.
Se vasta kalliiksi käy, ja maksettava on, minkä ylipainollaan hankki; eikä itku paranna asiaa pätkääkään, jos tapa ei muutu.
Säälittää ihmisten tietty kykenemättömyys tässäkin asiassa sen suhteen, että tuijotetaan hintaan, eikä ajatella sitä jaettavan yleensä kuukauden kestävällä ajanjaksolla.
Eikä amerikkalaisuudella kannata haukkua, kun tätä kaikkea ei tiettävästi kyetä tuottamaan välttämättä muualla.
Jos sairaalaan joudut hankittuasi liikalihavuuden syömällä, sinun on mentävä peilin ääreen ja katsottava sitä. Muuten sinun käy hullusti.
Omapahan on kuitenkin asiasi. Itsepähän ruumiisi kannat.
Monet panevat rahojaan todella turhuuteen. Esim. edellä jo mainittujen lisäksi monien laskuun sisältyy sellaisia sontaa sisältäviä kuten huumeet, alkoholi runsain määrin ja tupakka, joka on varsinainen saasta huumeiden lisäksi.
Herbalife ei myöskään välttämättä toimi kaikkien kehossa, mutta minulla se on toiminut todella loistavasti.
PS' Herbalife on pitänyt epilepsianikin kurissa, kumma kyllä.
Hyvää kesää silti lukijalle.Lääkärin tietämykseen ravinnosta, vaan ainoastaan Herbalifen tuotteisiin liittyvä omakohtainen kokemukseni.
- -15 kg
ollilind kirjoitti:
OlliEikös se Nutrilett ole norjalainen, Möller on valmistaja, kotisivuiltakaan ei kyllä valmistusmaa ilmennyt????? Mikä enää on suomalaista ja onko se edes mikään suositus. Isoilla kansainvälisillä yrityksillä on rahaa tutkia ja käyttää huipputeknologiaa.
Siinä olet kyllä oikeassa, että laihduttaja tarvitsee onnistuakseen lisäravinteita, minun painoni ainakin nousee jos lopetan.
Ihmisille uskotellaan, että kaiken saa peruselintarvikkeista. Olen kyllä yrittänyt sitäkin tosissani, mutta väsymys vaivasi, vatsa ei toiminut ja paino nousi. 11 v sitten löysin Herbalifen, ongelmat loppuivat.
- %%%%%%
Onko kukaan verenpaineeseen taipuvainen käyttänyt Herbalife-tuotteita, jos on, niin onko ko. tuotteet nostaneet lisää verenpainetta, vaiko saaneet sen laskemaan?
- capt. cöpenick
Kaikilla perheenjäsenillä on ollut taistelua ylipainoa vastaan.
Tämän aamuinen PI:ni 21.9. Käytänkin säännöllisesti.
En ole myynyt KOSKAAN yhtään pakkausta. "Kalliit amerikkalaismömmöt" !
Nehän ovat mahdollistaneet meitsille painonhallinnan lisäksi myös elämänhallintaa. - %%%%%%
Kaikilla perheenjäsenillä on ollut taistelua ylipainoa vastaan.
Tämän aamuinen PI:ni 21.9. Käytänkin säännöllisesti.
En ole myynyt KOSKAAN yhtään pakkausta. "Kalliit amerikkalaismömmöt" !
Nehän ovat mahdollistaneet meitsille painonhallinnan lisäksi myös elämänhallintaa.Millä lailla tarkoitat "myös elämänhallintaa"?
- Hyviä tuotteita
On kalaöljy nimeltään Herbalifeline ja sen kanssa suosittelisin perusohjelmaa Eli proteiinijuomajauhe, kuidut, vitamiinit ja antioksidantteja.
Joo itse oon käyttänyt näitä tuotteita jo yli viisivuotta, yks näistä tuloksista eräs kaveri arveli äskettäin ikäni 9v liian nuoreksi. Olen nyt 34v ja näytin hänen mielestään 24-25v. Ei ollut tyyppi uskoa sitä kun sanoin todellisen ikäni. Sitten piti mainita että johtuisko tuo siitä että käytän ko tuotteita joka päivä. Kyllä herbalife on ollut minulle jonkinlainen nuoruudenlähde, harmi vaan että se ei sitten kaikille kelpaa.
Mä luulen kuitenkin että suurinosa ihmisistä haluaisi olla virkeitä,voida hyvin viettää elämänsa ihannepainoisena ja näyttää vielä kauniilta. - Eve 38
Hyviä tuotteita kirjoitti:
On kalaöljy nimeltään Herbalifeline ja sen kanssa suosittelisin perusohjelmaa Eli proteiinijuomajauhe, kuidut, vitamiinit ja antioksidantteja.
Joo itse oon käyttänyt näitä tuotteita jo yli viisivuotta, yks näistä tuloksista eräs kaveri arveli äskettäin ikäni 9v liian nuoreksi. Olen nyt 34v ja näytin hänen mielestään 24-25v. Ei ollut tyyppi uskoa sitä kun sanoin todellisen ikäni. Sitten piti mainita että johtuisko tuo siitä että käytän ko tuotteita joka päivä. Kyllä herbalife on ollut minulle jonkinlainen nuoruudenlähde, harmi vaan että se ei sitten kaikille kelpaa.
Mä luulen kuitenkin että suurinosa ihmisistä haluaisi olla virkeitä,voida hyvin viettää elämänsa ihannepainoisena ja näyttää vielä kauniilta."""Mä luulen kuitenkin että suurinosa ihmisistä haluaisi olla virkeitä,voida hyvin viettää elämänsa ihannepainoisena ja näyttää vielä kauniilta."""
Halu ja halu. Kaikki eivät synny kauniina eikä sitä kauneutta saa kuin kirurgin veitsellä, jos ei luoja sitä ole suonut. Sitäpaitsi, miksi kaikkien pitää olla kauniita.
Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista jonkun mielestä.
Terveys riippuu elämäntavoista ja geeneistä aika pitkälti.
Sitäpaitsi monet ihmiset näyttävät nuoremmilta, mitä ovat, vaikka eivät olisi mitään "ihmeaineita" koskaan käyttäneet.
Ja ympäristösaasteilta ei pääse kukaan suojaan. Mulla iho parani, kun lopetin 22 vuoden savuttelun jälkeen tupakoinnin. Silti näytän paljon nuoremmalta kuin moni muu ikäiseni. - Ja halvemmalta.
Mä luulen kuitenkin että suurinosa ihmisistä haluaisi olla virkeitä,voida hyvin viettää elämänsa ihannepainoisena ja näyttää vielä kauniilta.Löydän Suomesta monia kymmeniä vastaavia ja laadukkkaampia sekä puolet halvempia kuin Herbalifen verkostomarkkinoinnista! Verratkaa ihmiset hinta/laatua.
- Nimetön
Mä luulen kuitenkin että suurinosa ihmisistä haluaisi olla virkeitä,voida hyvin viettää elämänsa ihannepainoisena ja näyttää vielä kauniilta.Minä kokeilin melkein koko sgaalan enkä saanut juuri muuta kokemusta kun että rahat meni hukkaan,
Titta. - Hinta vs Laatu
Ja halvemmalta. kirjoitti:
Löydän Suomesta monia kymmeniä vastaavia ja laadukkkaampia sekä puolet halvempia kuin Herbalifen verkostomarkkinoinnista! Verratkaa ihmiset hinta/laatua.
Näiden viiden vuoden aikana ja testaillut myös muitakin tuotteita ja todennut että parasta haluan käyttää Siksi en vaihda Herbaa pois. Esim kalaöjyissä huomaa eron selvästi. Siksipä en halua laittaa rahaa hukkaan.
- JPG
Hinta vs Laatu kirjoitti:
Näiden viiden vuoden aikana ja testaillut myös muitakin tuotteita ja todennut että parasta haluan käyttää Siksi en vaihda Herbaa pois. Esim kalaöjyissä huomaa eron selvästi. Siksipä en halua laittaa rahaa hukkaan.
"..parasta haluan käyttää ja siksi en vaihda herbaa pois"?????
Oletko ihan sekaisin vai Herbalife kauppias??
Herbalife on verkostomyyntiä ja verrattavissa postimyynti "ihmetuotteisiin" HERÄÄ JO!!!!! - Laihduimme hyvin.
Hinta vs Laatu kirjoitti:
Met aasen vaihdoimme Figuline painonhallinta tuotteisiin koska ne toimii erittäin hyvin ja ovat erittäin hyvän makuisia, aivan kuin jälkiruokia. Eikä tule yhtään näläntunnetta eikä jojo ilmiötä. Tuttavamme myy niitä ja ne ovat Saksalasia LR Health & Beauty systemsin tuotteita. Vuorokausi maksaa vain 5 euroa, sillä rahalla ei saa kaupasta juuri mitään. 5,5 kuukaudssa lahtui yksi tuttu 22kg, ilman näläntunnetta. Suosittelen.
- Sanomaan tuota
JPG kirjoitti:
"..parasta haluan käyttää ja siksi en vaihda herbaa pois"?????
Oletko ihan sekaisin vai Herbalife kauppias??
Herbalife on verkostomyyntiä ja verrattavissa postimyynti "ihmetuotteisiin" HERÄÄ JO!!!!!Millainen kokemus sinulla on asiasta? Otapa selvää ja tuu sitten kommentoimaan.
Kaivele jostain yritykseen liittyvät Faktat niin katsotaan sitten lisää. - Tuotteet
Laihduimme hyvin. kirjoitti:
Met aasen vaihdoimme Figuline painonhallinta tuotteisiin koska ne toimii erittäin hyvin ja ovat erittäin hyvän makuisia, aivan kuin jälkiruokia. Eikä tule yhtään näläntunnetta eikä jojo ilmiötä. Tuttavamme myy niitä ja ne ovat Saksalasia LR Health & Beauty systemsin tuotteita. Vuorokausi maksaa vain 5 euroa, sillä rahalla ei saa kaupasta juuri mitään. 5,5 kuukaudssa lahtui yksi tuttu 22kg, ilman näläntunnetta. Suosittelen.
Mistä noita Figuline painonhallinta tuotteita saa tilata, heitin roskiin HERBALINE tuotteet (99euron satsin) koska ne eivät sopineet minulle ja niiden palauttaminen osoittautuikin tosi hankalaksi, vaikka kaikissa HERBALINEN mainoksissa toitotetaan, että jos ei ole tyytyväinen, niin voi palauttaa 30pv:n sisällä, ja saa rahat takaisin.
- JPG
Sanomaan tuota kirjoitti:
Millainen kokemus sinulla on asiasta? Otapa selvää ja tuu sitten kommentoimaan.
Kaivele jostain yritykseen liittyvät Faktat niin katsotaan sitten lisää.Lueppa esim tämän keskustelun kommentteja..
Herbalife = Huijausta - Kunniaan
Tuotteet kirjoitti:
Mistä noita Figuline painonhallinta tuotteita saa tilata, heitin roskiin HERBALINE tuotteet (99euron satsin) koska ne eivät sopineet minulle ja niiden palauttaminen osoittautuikin tosi hankalaksi, vaikka kaikissa HERBALINEN mainoksissa toitotetaan, että jos ei ole tyytyväinen, niin voi palauttaa 30pv:n sisällä, ja saa rahat takaisin.
Saako sinuun yhteyttä?
- tietoo?
JPG kirjoitti:
Lueppa esim tämän keskustelun kommentteja..
Herbalife = HuijaustaNoista tyypeistä ei kovinkaan moni taida tietää tästä jutusta juurikaan mitään. Etkä myöskään sinäkään näytä tietävän.
Luotatko tosiaan että näiden keskusteluiden pohjalta mitä ihmiset tänne juttuja roiskivat voisi saada objektiivisen (siis todellisen) kuvan asiasta? - tuotekokemuksen
Nimetön kirjoitti:
Minä kokeilin melkein koko sgaalan enkä saanut juuri muuta kokemusta kun että rahat meni hukkaan,
Titta.Minä olen testannut seuraavaa moneen kertaan.
Suoritat rankan liikunta rupeaman ilman merkittävää alkutankkausta. Jossain vaiheessa huomaat että voimasi alkaa loppumaan etkä enää jaksa jatkaa suoritusta.
Minä hiihdonharrastajana vedin rankan hiihtolenkin luistelutyylillä ja se oli pituudeltaan noin 15km. Hiihtolenkille lähtiessä en ollut syönyt muutamaan tuntiin mitään. No tuossa vaiheessa käy että energiat alkaa loppumaan ja täytyy pitää sitten tauko. Vedän sitten tauon aikana Herbapirtelön runsaan veden kanssa ja otan puristeet päälle. Odotan 15 min ja lähden jatkamaan hiihtämistä. Olen kokenut moneen kertaan että jaksan hihtää seuraavat 15km lähestulkoon samalla temmolla kuin hiihdin ne ensimmäisen 15km. Voimat on palautuneet täysin. Kokeile vastaavaa. Huomaat eron, jos vaikka juot tuossa tilanteessa pirtelön asemesta limsapullon. - Eve 38
tuotekokemuksen kirjoitti:
Minä olen testannut seuraavaa moneen kertaan.
Suoritat rankan liikunta rupeaman ilman merkittävää alkutankkausta. Jossain vaiheessa huomaat että voimasi alkaa loppumaan etkä enää jaksa jatkaa suoritusta.
Minä hiihdonharrastajana vedin rankan hiihtolenkin luistelutyylillä ja se oli pituudeltaan noin 15km. Hiihtolenkille lähtiessä en ollut syönyt muutamaan tuntiin mitään. No tuossa vaiheessa käy että energiat alkaa loppumaan ja täytyy pitää sitten tauko. Vedän sitten tauon aikana Herbapirtelön runsaan veden kanssa ja otan puristeet päälle. Odotan 15 min ja lähden jatkamaan hiihtämistä. Olen kokenut moneen kertaan että jaksan hihtää seuraavat 15km lähestulkoon samalla temmolla kuin hiihdin ne ensimmäisen 15km. Voimat on palautuneet täysin. Kokeile vastaavaa. Huomaat eron, jos vaikka juot tuossa tilanteessa pirtelön asemesta limsapullon.Voi teidän juttujanne.
Joku limsapullo ja herbalife ovat täysin eri asia.
Siis eihän kukaan aktiivisesti liikuntaa harrastava ala limsaa kiskoon kesken lenkkiään, jos nyt sellaista yleensäkkään juo.
Sitäpaitsi kesken lenkin voi tankata itseään huomattavasti halvemmalla, kuin herballa, jos ei ole tajunnut syödä ennen lenkkiä.
Sitäpaitsi noi herbat, nonit ja kaikki muutkin "ihmeaineet" ovat helvetin kalliita.
Suurin osa ihmisistä ellei jopa kaikki olisivat ihan hyvässä kunnossa, jos vain söisivät kunnon ruokaa ja riittävästi.
Mutta ei. Sokeri, valkoinen jauho, valkoinen riisi ja liiallinen rasva senkun rehottaa ihmisten ruokakärryissä ja sitten pistetään ruokarahat herbaan sun muihin.
Noh eiköhän se ole jokaisen oma asiansa, mihin rahansa syytävät.
Paljon on narkomaaneja ja alkoholistejakin, jotka haluavat laittaa rahansa myrkkyihin.
Eilen just mieheni osti 1 askin tupakkia (itse olen jo vuoden ollut ilman), kun naapuri siinä vieressä osti 20 askia. Lieneeköhän ite ne kaikki polttaa. Mutta paljon on ihmisiä, jotka vetää 2 askia päivässä röökiä eli just joulunpyhät riittää ne 20 askia. Miksei niille kaupata herbaa. - syö herbaa ja röökää
Eve 38 kirjoitti:
Voi teidän juttujanne.
Joku limsapullo ja herbalife ovat täysin eri asia.
Siis eihän kukaan aktiivisesti liikuntaa harrastava ala limsaa kiskoon kesken lenkkiään, jos nyt sellaista yleensäkkään juo.
Sitäpaitsi kesken lenkin voi tankata itseään huomattavasti halvemmalla, kuin herballa, jos ei ole tajunnut syödä ennen lenkkiä.
Sitäpaitsi noi herbat, nonit ja kaikki muutkin "ihmeaineet" ovat helvetin kalliita.
Suurin osa ihmisistä ellei jopa kaikki olisivat ihan hyvässä kunnossa, jos vain söisivät kunnon ruokaa ja riittävästi.
Mutta ei. Sokeri, valkoinen jauho, valkoinen riisi ja liiallinen rasva senkun rehottaa ihmisten ruokakärryissä ja sitten pistetään ruokarahat herbaan sun muihin.
Noh eiköhän se ole jokaisen oma asiansa, mihin rahansa syytävät.
Paljon on narkomaaneja ja alkoholistejakin, jotka haluavat laittaa rahansa myrkkyihin.
Eilen just mieheni osti 1 askin tupakkia (itse olen jo vuoden ollut ilman), kun naapuri siinä vieressä osti 20 askia. Lieneeköhän ite ne kaikki polttaa. Mutta paljon on ihmisiä, jotka vetää 2 askia päivässä röökiä eli just joulunpyhät riittää ne 20 askia. Miksei niille kaupata herbaa.ja oon yrittänyt sitä saada lopettamaan sen, mutta ei onnistu. Minusta tupakka riippuvuus vaikuttaa sairaudelta.
Se limsapullo oli vaan yks esimerkki. Toisaalta tuollaisessa tilanteessa elimistö vaatii juuri lisää polttoainetta ja limsassahan on tunnetusti paljon sokeria, mutta ravitsemuksellisesti se on tietysti hyvin yksipuolista. Even kommentit vaikuttaa jonkinlaisen ravitsemusterapeutin puheilta. Heille on tyypillistä mielipiteet että kaikki ravinto pitäis saada nimenomaan "oikesta ruuasta" , jota päivittäiskaupat myyvät. Ravitsemusterapeutit toitottavat mantraa että kyllä normaali suomalainen perus ruoka riittää, ei tarvita mitään ylimääräisiä ravintolisiä. Se ruoka vaan sitten pitää valikoida järkevästi.
Mutta jos haluaa saada ravinnosta vielä enemmän irti silloin ei kaupan eväät enää riitä. Eikä ravintolisien käyttö edes tule välttämättä yhtään kalliinmaksi jos hintaa vertaa vitamiini, mineraali ja hivenainemäärään, jota niistä saa. Otetaan esimerkiksi HBL:n monivitamiinipuriste. Siinä on 24 erilaista elimistölle välttämatöntä ravintoainetta. Ne on laitettu siihen tasapainoisessa suhteessa niin että eri komponentit eivät häiritse toistensa imeytymistä ja niistä saa päivittäisen tarpeen suurimmalta osalta kyseisitä ravintoaineista. Tuo kaikki maksaa ovh hintana 65 senttiä/päivä. No jos sitten haluat saada saman määrän em komponentteja kaupan vihannestiskiltä. Mitä saat sieltä 65:llä sentillä? Et ainakaan samaa määrää 24:ää eri ravintoainetta. Paljon vaikeammaksi ravinteiden saamisen varmistaminen sieltä tulee. Monivitamiinipurkin kyljestä näkee paljonko niistä saa mitäkin komponenttia, vihanneksista ja hedelmistä on aika vaikea tavallisen tallaajan päätellä kuinka paljon niitä pitää kutakin päivittäin syödä, jotta ravinteet on vatsassa. Mutta eihän tuokaan vielä takaa sitä että ne ravinteet päätyy solutasolle, nimittäin jos suolisto sattuu olemaan huonossa kunnossa silloin mitkään ravinteet eivät välttämättä imeydy kunnolla. Vaikka ne työntää massuun niin ne saattaa silti mennä suoliston läpi imeytymättä. Tuon ongelman poistamiseksi on sitten olemassa kuitupuristeita, jotka puhdistavat ohutsuolen suolinukkaa ja siten parantavat ravinteiden imeytymistä. Mitäs ajattelet tuosta Eve?
Noiden puristeiden tarkoitus ei kuitenkaan ole korvata normaalia ruokaa, mutta niillä voi varmistaa sen että elimistö saa kaikki välttämättömät komponentit ja myös sen että ne ravinteet myös kulkeutuvat solutasolle asti.
Tuo sun pointtisi on vähän samaa kun sanoisi jollekkin kallilla mersulla ajavalle tyypille että et sinä tuollaista autoa tarvitse kyllähän sitä vanhalla ladallakin pääsee eteenpäin. Vertauskuvauksellisesti noin. - Eve 38
syö herbaa ja röökää kirjoitti:
ja oon yrittänyt sitä saada lopettamaan sen, mutta ei onnistu. Minusta tupakka riippuvuus vaikuttaa sairaudelta.
Se limsapullo oli vaan yks esimerkki. Toisaalta tuollaisessa tilanteessa elimistö vaatii juuri lisää polttoainetta ja limsassahan on tunnetusti paljon sokeria, mutta ravitsemuksellisesti se on tietysti hyvin yksipuolista. Even kommentit vaikuttaa jonkinlaisen ravitsemusterapeutin puheilta. Heille on tyypillistä mielipiteet että kaikki ravinto pitäis saada nimenomaan "oikesta ruuasta" , jota päivittäiskaupat myyvät. Ravitsemusterapeutit toitottavat mantraa että kyllä normaali suomalainen perus ruoka riittää, ei tarvita mitään ylimääräisiä ravintolisiä. Se ruoka vaan sitten pitää valikoida järkevästi.
Mutta jos haluaa saada ravinnosta vielä enemmän irti silloin ei kaupan eväät enää riitä. Eikä ravintolisien käyttö edes tule välttämättä yhtään kalliinmaksi jos hintaa vertaa vitamiini, mineraali ja hivenainemäärään, jota niistä saa. Otetaan esimerkiksi HBL:n monivitamiinipuriste. Siinä on 24 erilaista elimistölle välttämatöntä ravintoainetta. Ne on laitettu siihen tasapainoisessa suhteessa niin että eri komponentit eivät häiritse toistensa imeytymistä ja niistä saa päivittäisen tarpeen suurimmalta osalta kyseisitä ravintoaineista. Tuo kaikki maksaa ovh hintana 65 senttiä/päivä. No jos sitten haluat saada saman määrän em komponentteja kaupan vihannestiskiltä. Mitä saat sieltä 65:llä sentillä? Et ainakaan samaa määrää 24:ää eri ravintoainetta. Paljon vaikeammaksi ravinteiden saamisen varmistaminen sieltä tulee. Monivitamiinipurkin kyljestä näkee paljonko niistä saa mitäkin komponenttia, vihanneksista ja hedelmistä on aika vaikea tavallisen tallaajan päätellä kuinka paljon niitä pitää kutakin päivittäin syödä, jotta ravinteet on vatsassa. Mutta eihän tuokaan vielä takaa sitä että ne ravinteet päätyy solutasolle, nimittäin jos suolisto sattuu olemaan huonossa kunnossa silloin mitkään ravinteet eivät välttämättä imeydy kunnolla. Vaikka ne työntää massuun niin ne saattaa silti mennä suoliston läpi imeytymättä. Tuon ongelman poistamiseksi on sitten olemassa kuitupuristeita, jotka puhdistavat ohutsuolen suolinukkaa ja siten parantavat ravinteiden imeytymistä. Mitäs ajattelet tuosta Eve?
Noiden puristeiden tarkoitus ei kuitenkaan ole korvata normaalia ruokaa, mutta niillä voi varmistaa sen että elimistö saa kaikki välttämättömät komponentit ja myös sen että ne ravinteet myös kulkeutuvat solutasolle asti.
Tuo sun pointtisi on vähän samaa kun sanoisi jollekkin kallilla mersulla ajavalle tyypille että et sinä tuollaista autoa tarvitse kyllähän sitä vanhalla ladallakin pääsee eteenpäin. Vertauskuvauksellisesti noin.En ole mikään ravintoterapeutti.
Mutta mistä sen tietää, imeytyykö ne ravintoaineet noista pillereistä vai ei ja paljonko jostain kyseisestä pilleristä imeytyy?
Noita vitamiineja on vaikka kuinka paljon marketin hyllyillä, joten on varaa valita.
Olen itsekkin vitamiineja syönyt, mutta mistä sen tietää syökö niitä ihan turhaan?
Olisi kiva päästä sellaiseen vitamiini- ja hivenainetutkimukseen, mutta ne ovat turkasen kalliita yksityisellä ja kunnallisella puolella niitä ei varmaankaan kovin helposti tehdä.
Noh onneks rahansa saa kukin laittaa mihin lystää. Itse yritän syödä hyvin ja nauttia ruuasta. - olotilasta
Eve 38 kirjoitti:
En ole mikään ravintoterapeutti.
Mutta mistä sen tietää, imeytyykö ne ravintoaineet noista pillereistä vai ei ja paljonko jostain kyseisestä pilleristä imeytyy?
Noita vitamiineja on vaikka kuinka paljon marketin hyllyillä, joten on varaa valita.
Olen itsekkin vitamiineja syönyt, mutta mistä sen tietää syökö niitä ihan turhaan?
Olisi kiva päästä sellaiseen vitamiini- ja hivenainetutkimukseen, mutta ne ovat turkasen kalliita yksityisellä ja kunnallisella puolella niitä ei varmaankaan kovin helposti tehdä.
Noh onneks rahansa saa kukin laittaa mihin lystää. Itse yritän syödä hyvin ja nauttia ruuasta.Minä huomasin siitä että tuli paljon virkeempi olo, unentarve väheni, ihottuma joka ei apteekin tuotteilla parantunut hävisikin jonkun ajan päästä kokonaan kaytettyäni tuotteita. Huomasin myös että voimakkaat mielialanvaihtelut tasaantuivat. Samoin Liikuntasuorituksen kohenivat selvästi mm lihasvoima kasvoi.
Ps Syteetttisiä tuotteita kannattaa välttää. Halvat tuotteet ovat synteettuisiä ja ne ei toimi niin hyvin. - JPG
tietoo? kirjoitti:
Noista tyypeistä ei kovinkaan moni taida tietää tästä jutusta juurikaan mitään. Etkä myöskään sinäkään näytä tietävän.
Luotatko tosiaan että näiden keskusteluiden pohjalta mitä ihmiset tänne juttuja roiskivat voisi saada objektiivisen (siis todellisen) kuvan asiasta?Eikö oikeen herbalifet käy kaupaksi?? tsemppiä.. kyllä huijattavia löytyy...
- Kädellä
JPG kirjoitti:
Eikö oikeen herbalifet käy kaupaksi?? tsemppiä.. kyllä huijattavia löytyy...
Hyvinhän homma sujuu vaikka sitä tekee vasemman käden pikkusormella. En siihen kauheesti aikaa käytä, eikä se ole mulle elinkeinotoimintaa, vaan mukava harrastus. Tavarat ei jää kaappeihin lojumaan.
Suomalaiset yleensä ottaen vaikuttavat aika huonovointiselta kansalta, kun ihmisiä kadulla tai ostoskeskuksissa katselee. On ylipainoista porukkaa, masentuneen oloista väkeä ja kaikin puolin kurjan näköisiä tyyppejä liikentessä aivan riittämiin. Tällaisten ihmisten vain pitäisi löytää tie hyvinvoinnin lähteelle. Minä olen sen löytänyt ja iloitsen siitä. - -15 kg
Mä luulen kuitenkin että suurinosa ihmisistä haluaisi olla virkeitä,voida hyvin viettää elämänsa ihannepainoisena ja näyttää vielä kauniilta.Olen kohta 60v, 4 lasta ja kohta 4 lastenlastakin.
Äskettäin minulle sanottiin etten näytä päivääkään yli 45 vuotiaalta, itseasiassa 45 v. olin paljon huonommassa kunnossa ja näytin vanhemmalta kuin nyt.
- mutta.....
"pyramidin pohjalla se raha lepää..."
http://www.youtube.com/watch?v=pYmQppbXnKI- jerik
toi oli ihan hauska, mutta...
Hanno Möttölä ja Herbalife sopimukseen!
http://image.herbalifemail.com/lib/fef6157676630c/m/1/Hanno_flyer_11.02.2010_2.pdf
Koripalloammattilainen Hanno Möttölä, L.A.Galaxy (David Beckham), Inter Milan, Valencia C.F, Suomen jääkiekkoliitto, Else Lautala (Fitness kolminkertainen maailmanmestari)
Suomen suunnistusliitto ja Herbalife solmivat kattavan yhteistyösopimuksen kaksi vuotta kestäneen edustusurheilijoiden tuotekäytön jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774